کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316370 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ: ما از محصولات اپل کپی‌برداری نکردیم

http://www.zoomit.ir/media/k2/items/cache/35a7786d2094a30b3fa5621a54dcf0a3_M.jpg

جدیدترین اخبار از دادگاه اخیر اپل و سامسونگ همچنان در حال منتشر‌شدن هستند. تمامی شواهد و اطلاعات حاکی از این موضوع می‌باشند که سامسونگ در صدد اثبات این موضوع است که هیچ‌گونه کپی‌برداری از محصولات اپل صورت نگرفته و علت موفقیت این کمپانی کره‌ای و محصولاتش، عملکرد خارق العاده آن‌ها در امور بازاریابی و تبلیغات است.

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت، سامسونگ تمام سعی خود را بکار بسته تا هیأت منصفه دادگاه را مجاب نماید که علت موفقیت برند سامسونگ در بازارهای جهانی و به خصوص ایالات متحده اتخاذ استراتژی صحیح از طرف مسئولین این کمپانی، خصوصاً شخص «تد پندلتون» مدیر ارشد بازاریابی این کمپانی در حوزه‌ی آمریکای شمالی این کمپانی است.

پندلتون در اظهار نظری جالب و در عین حال عجیب، عنوان کرده که در سال 2011 که قصد داشته وارد مجموعه سامسونگ شود؛ حتی نمی‌دانسته که سامسونگ تلفن‌هوشمند تولید می‌کرده است.

"تصور من این بود که مردم، سامسونگ را بیشتر به خاطر تلویزیون و لوازم خانگی می‌شناسند؛ اما در مورد تلفن‌هوشمند، هیچ تعریف جامعی از این موضوع که محصول ما قرار است چه چیزی باشد و چه هدفی را دنبال کند وجود نداشت."

چندی بعد این کمپانی با راه اندازی کمپین تبلیغاتی Next Big Thing خود و با استفاده از اهرم قدرتی که سیستم‌عامل اندروید گوگل در اختیارش گذاشته بود، به یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین برند گوشی‌های هوشمند اندرویدی تبدیل شد.

پندلتون همچنین پیشنهاد داد تا سامسونگ کمپین‌های تبلیغاتی مؤثری برای جلوگیری از پیشتازی آیفون اپل به راه اندازد. وکلای اپل نیز سعی داشتند با ارائه ایمیل‌های درون شرکتی که توسط مقامات سامسونگ ارسال شده، این موضوع را اثبات کنند که شکست اپل اکنون برای سامسونگ یک هدف نیست؛ بلکه ابزاری برای بقای این کمپانی محسوب می‌گردد.

سران سامسونگ پیش از معرفی آیفون 5 توسط اپل ادعا کرده بودند که با ورود این محصول به بازار، یک سونامی واقعی رخ خواهد داد. به هر روی، سامسونگ سعی دارد توجه همگان را از این موضوع که احتمالاً پتنت‌های اپل را نقض کرده، منحرف و آن‌ها را به این سمت هدایت نماید که قدرت واقعی این کمپانی در امر بازاریابی را علت موفقیت آن بدانند.

هرچند قدرت سامسونگ در بازاریابی و تبلیغات بر کسی پوشیده نیست، اما آیا شما فکر می‌کنید ادعاهای اپل علیه این کمپانی صحت دارند؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20252 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/01/27 تعداد مشاهده: 1494
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

عرفان 1393/01/30 09:44
اپل که خودش از سونی تقلید میکنه ! :))
عباس سهامی 1393/01/29 22:13
نه صحت نداره و من به شخصه از محصولات سامسونگ بیشتر خوشم میاد تا محصولات اپل...
مهدی 1393/01/28 13:55
خیر صحت ندارد.در این دنیای پر از تکنولوژی ساخت محصولاتیش بیه به هم یک امر طبیعی است و این از ترس اپل برای واگزار کردن بازار هست که ... هر کمپانی حتی کمپانی قدرت مند سامسنوگ باید از رقیبان خود بترسه و گرنه شکست میخوره کم دیدن رغیب=کنار رفتن شرکت و این یک امر طبیعی هست.اقای گودرزی شما چطوری میگی همه کمپانی دنباله رو اپل هستن؟؟؟محصولات اپل با کلیه محصولات 360 درجه فرق دارند.تنها نقطه قوت اپل شاید سیستم عاملش باشد.روزی رو میبینم که اپل به پایین میکشه و کمپانی های واقعا قدرت مند واقعا مثله سونی و سامسونگ و نوکیا بازار رو میگیره.ویندوز فون به زودی میشه ویندوز فون ....
رضا گودرزی 1393/01/28 11:41
در روزگار تکنولوژی زده حاضر که انقدر رقابت بین کمپانی های مختلف زیاد شده، تصمیم گیری و اظهار نظر در رابطه با چنین موضوعات و مسایلی کار آسونی نیست. به هر حال واقعیت اینه که نسل امروزی گوشی های هوشمند همگی دنباله رو اولین آیفون اپل هستند. بعد از اون فقط مدل ها، سایزها و سیستم عامل های متفاوتی به وسیله شرکت های مختلف به بازار عرضه شده که همگی روز به روز بهتر و دارای امکانات بیشتری شدن.
علی 1393/01/28 00:42
نه صحت ندارند.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung