کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316168 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حواشی معرفی گلکسی اس5 در ایران

امروز ساعت 3:30 بعد از ظهر قرار بود مراسم رسمی معرفی گوشی گلکسی اس 5 سامسونگ در تالار مهربانی باشگاه انقلاب برگزار شود. گوشی هوشمندی که قرار است جایگزین پرچمدار پیشین این کمپانی شده و پیش از عید نیز بیلبوردهای مختلف در سطح شهر خبر از حضور این گوشی در انتهای فروردین امسال می دادند. ما هم منتظر بودیم تا شاهد بیدار شدن دوباره سامسونگ در ایران، فعال شدن دوباره فروشگاه نرم افزاری اندروید سامسونگ و البته حضور فعال تر این برند در بخش موبایل در ایران باشیم. اما متاسفانه این برنامه با مشکلاتی روبرو شد و در نهایت تصمیم گرفتیم باشگاه انقلاب را ترک کنیم!

به گزارش سافت گذر به نقل از مجله سخت افزار، سامسونگ یک نام بزرگ در سطح جهانی است و همواره انتظارات از آن زیاد است. من تقریباً سر وقت برای حضور در باشگاه انقلاب در آنجا حاضر شدم و زمانی که قصد ورود با ماشین به مجموعه را داشتنم، خبرنگاران دیگر را دیدم که در ورودی باشگاه انقلاب حضور دارند و از ورود من به علت عدم هماهنگی جلوگیری شد! خبری از مسئولان سامسونگ نبود و برخی از دوستان خبرنگار نیز با برخی مسئولان سامسونگ تماس گرفتند تا مشکل را اعلام کرده و جویای راه حل شوند. خبری از راه حل نبود و در نهایت حدود ساعت چهار چند نفر از مسئولان سامسونگ به ورودی باشگاه انقلاب آمدند تا به بررسی مشکل بپردازند (عدم اجازه حراست و ناهماهنگی با ورودی و موارد دیگر جزو مشکلاتی بود که شنیده میشد). حدود 20 دقیقه بعد راه حلی که ارائه شد، دریافت کارت شناسایی هر فرد، نوشتن اسم آن ها و سپس دادن اجازه ورود به هر فرد است! هنوز این مسئله توسط حاضران به توافق نرسیده بود. در نهایت تصمیم گرفتم عطای مراسم معرفی گلکسی اس 5 را به لقایش ببخشم و به دفتر مجموعه سخت افزار بازگردم.

چند مسئله در این میان نظرم را جلب کرد:

1. این اولین مراسمی نیست که شرکت ها در باشگاه انقلاب برگزار کرده اند و پیش از این تاکنون مشکلی در ورود به باشگاه یا عدم هماهنگی نداشتیم.

2. هماهنگی برای برگزاری مراسم در باشگاه انقلاب پروسه خود را داشته کار بسیار مشکل و دشواری نیست پیش از این نیز مراسم ازدواج یکی از اقوام در همان سالن برگزاری مراسم معرفی سامسونگ گلکسی اس 5 برگزار شده بود و در زمان ورود به باشگاه انقلاب، هیچ سخنی از ناهماهنگی یا نگه داشتن مهمانان پشت ورودی باشگاه انقلاب وجود نداشت. نکته جالب تر اینکه سامسونگ از پیش از آغاز سال جدید خبر از حضور رسمی گلکسی اس 5 در انتهای فروردین داده بود و فرصت بسیار زیاد برای برنامه ریزی این مراسم بوده است.

3. قبل از آنکه فعالیت سامسونگ در ایران کم شود، برگزاری مراسم توسط این کمپانی در ایران به شکلی مناسب و در خور این کمپانی برگزار میشد و حالا به عنوان اولین مراسم پس از فعالیت دوباره سامسونگ، انتظار بیشتری داشتیم.

 

از پیش می دانم که نوشتن این مطلب نه بلایی بر سر سامسونگ خواهد آورد و نه مسئولی اهمیت خاصی به آن خواهد داد. تلف شدن وقت، عدم اهمیت به رسانه و جایگاهی که می تواند داشته باشد هیچ کدام اهمیتی ندارد و سامسونگ نیز همچنان به فروش قدرتمند محصولات خود در ایران ادامه خواهد داد. ما هم امیدواریم سامسونگ فعالیت خود را به شکلی در ایران آغاز کند و در آینده نیز مشکلاتی از این قبیل در برگزاری مراسم خبری این کمپانی ایجاد نشود.

متن نویسنده سافت گذر: ظاهراً سایت های دیگری نظیر فارنت نیز با مشکلات مشابهی در تهیه گزارش روبرو بوده اند. البته گزارش زومیت از این مراسم منتشر شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20262 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: sakhtafzarmag.com تاریخ خبر: 1393/01/28 تعداد مشاهده: 2880
سافت گذر
نظرات بینندگان

Arman shakiBA 1393/02/02 16:08
... من هم حس خوبی به گوشی های سامسونگ نداشتم. اگرچه samsunG Galaxy note3 امکانات بالایی داره و سرعت پردازشگر های اون بالاست؛ اما قاب و ظاهر سامسونگ اصلا جذبم نمی کنه. SamsunG Galaxy S4 اندازه و ظاهر معقول تری برای یک موبایل داره تا اینکه امروز SamsunG Galaxy S4 zoom رو دیدم با لنز خارجی جذابش که گوشی رو در حد یه دوربین عکاسی حرفه ای کرده... انصافأ خوشم اومد ولی با خوندن نوشته های دوستان دوباره بدبین شدم به SamsunG .
آرمان 1393/02/02 07:52
نکنه این عدم هماهنگی هم کار اپل بوده ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد 1393/02/01 11:54
من هم چندین سال مشتری گوشیهای سامسونگ بودم ولی به علت پشتیبانی ضعیف و برخی مشکلات گوشی جدیدم را از برند ال جی انتخاب کردم. 2 سال هم گارانتی دارد.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
احد 1393/02/01 02:53
سامسونگ آشغالی بیش نیست
snd 1393/01/30 00:31
من نیز از بعنوان یک مصرف کننده محصولات مختلف سامسونگ در ایران و طرفدار چند ساله ان از پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری ان ناراضی هستم. و سامسونگ اگر به همین منوال ادامه دهدبزودی بسیاری از مشتریانش را از دست خواهد داد.
بعنوان مثال بروز نکردن و برطرف نکردن نشکلات محصولات اندرویدی
حتی برای محصولات پرفروشش نیز بعد از یک سال هیچ اپدیتی ارایه نمیدهد.
zakaria rahmane 1393/01/29 12:28
سامسونگ امتحان خودشو پس داده است و من توصیه میکنم سامسونگ نخرین
نوید 1393/01/29 12:18
ما که نه علاقه ای به استفاده از محصولات این شرکت نه داشتیم نه داریم ! ببخشید ولی اینو باید گفت که محصولات کانادایی و امریکایی سگش شرف داره به محصولات دیگر شرکت ها