کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدیه امروز: مرورگری برای تمام فصول

به گزارش سافت‌گذر ؛ طی چند سال اخیر تعداد مرورگرهای اینترنتی به طرز معجزه‌آسایی افزایش پیدا کرده است. اما کم‌تر مرورگری هست که در مقابل این همه رقیب توانسته باشد چندین و چند سال مرورگر محبوب میلیون‌ها و حتی میلیاردها کاربر اینترنتی باقی بماند.

http://www.neowin.net/images/uploaded/mozilla_firefox_29.jpg

مرورگر موزیلا فایرفاکس مرورگری سریع و دارای همه نوع امکانات است: بلوکه کردن تبلیغات، استفاده از تب به جای پنجره، کنترل‌های ساده و کاربرپسند برای تنظیم حریم خصوصی، رابط کاربری ساده و حداقلی که می‌تواند بیش از هر مرورگر دیگری محتوای صفحات وب را به کاربران نشان دهد، و برخی ویژگی‌های دیگر که همه به کاربر کمک می‌کند تا بهترین تجربه را از کار در اینترنت داشته باشد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ اینترنت همه‌اش مملو از خلاقیت است و فایرفاکس هم با ده‌ها ویژگی خلاقانه در رقابت با سایر مرورگرها پیش‌تاز است. این ویژگی‌ها علاوه بر سرعت، امنیت بیش‌تر و محیطی کاملاً قابل تنظیم متناسب با دلخواه‌های هر کاربر را به ارمغان می‌آورد. آن‌چه فایرفاکس را از سایر مرورگرها متمایز می‌کند از قرار زیر است:

تجربه کاربری: بهبودهایی که در فایرفاکس ایجاد می‌شود در نهایت بهترین تجربه ممکن از مرور در اینترنت را به کاربر تقدیم می‌کند. نوار آدرس هوشمند این مرورگر که کاربران آن را «نوار خفن» Awesome Bar می‌نامند، با توجه به استفاده‌ای که هر کاربر از آن می‌کند در حقیقت آموزش‌دیده می‌شود و خود را با دلخواه‌های کاربر وفق می‌دهد و هر چه بیش‌تر از آن استفاده می‌کنید پیشنهادها و تنظیمات بهتری را که مخصوص شماست در اختیارتان می‌گذارد.

عملکرد: فایرفاکس بر مبنای پلتفرم جدید و فوق‌العاده قدرتمند «گکو» Gecko ساخته شده است. نتیجه هم این است که کاربر با مرورگری ایمن‌تر، کاربرپسندتر و در یک کلام شخصی‌تر مواجه می‌شود.

امنیت: فایرفاکس در بحث امنیت به وضوح از سایر مرورگرها جلوتر است. فناوری‌های جدید این مرورگر در مقابله با بدافزارها و سرقت اطلاعات به کاربر کمک می‌کند تا از ویروس‌ها، کرم‌ها، تروجان‌ها و ابزارهای جاسوسی در امان بمانند و در هنگام مرور وب خطری آن‌ها را تهدید نکند.

شخصی‌سازی: هر کسی در نوع استفاده خود از اینترنت منحصر به فرد است. فایرفاکس هم با بیش از 5 هزار افزونه مختلف به هر کاربری اجازه می‌دهد تا برای شخص خود یک مرورگر بسازد.

دانلود مرورگر Firefox برای ویندوز با حجم 27.7 مگابایت
دانلود مرورگر Firefox برای لینوکس با حجم 34.6 مگابایت
دانلود مرورگر Firefox برای مک با حجم 56.1 مگابایت

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20583 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/02/22 تعداد مشاهده: 1515
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

امیر 1393/02/24 00:23
آقای سید سعید فایر فاکس هم وقتی فیلترشکن استفاده میکنی خودش پروکسیش تنظیم میشه.
majid 1393/02/23 02:20
تووی قسمت advanced میشه تنظیم کرد که پروکسی به محض اجرای .... خودکار تنظیم بشه
کروم من یکی ازش خوشم نمیاد از کرومیوم به جاش استفاده می کنم اونم مواقع ضروری وگرنه هیچی جای فایرفاکس مخصوصا این نسخه اخر رو نمیگیره
سید سعید 1393/02/22 18:25
من خودم از فایرفاکس در مقابل کروم استفاده میکنم؛به خاطر اینکه کروم سایت یاهو رو به حالت به هم ریخته باز میکنه.اما کروم و آی ای ویژگی ای دارن که فایرفاکس و اوپرا ندارن؛اونم اینه که کروم و آی ای خودشون به هنگام اجرای فیلتر شکن،پروکسیشون تنظیم میشه.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
یه دوست 1393/02/22 13:32
موافقم.بهترین مرورگر فقط FireFox.
thewinner 1393/02/22 10:43
FireFox!!!!!!!!
هومن حاجیان 1393/02/22 09:35
فایرفاکس در مقایسه با کروم سبک تر هم هست
برای امتحان این موضوع کافی است 10 تا تب را همزمان باز کنید تفاوت واضح است
و یا در این حالت سیستم را برای ساعتی sleep کنید. بعد از روشن شدن مجدد کروم خیلی سخت بالا می آید و گیج می ماند.
در نهایت هنگام برق رفتن ناگهانی یا کرش ها هنگامی که کروم باز می شود اگر زیر نیم ثانیه معطل کنی دکمه restore غیب می شود اما در فایرفاکس ثابت می ماند و کاربر انتخاب می کند که دوباره کدام تب ها باز شوند