کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316150 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شبیه‌ساز GBA4iOS دوباره قابل دانلود شد

20140524-110218-39738805.jpg

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ کمتر از یک هفته پس از دریافت اخطاریه از سوی شرکت نینتندو، Riley Testut برنامه‌نویس آی‌اواس بار دیگر امولاتور بسیار محبوب Gameboy Advance تحت عنوان GBA4iOS را آماده‌ی دریافت کرده است. حال نسخه‌ی آپدیت‌شده‌ی این امولاتور جهت دانلود بر روی وبسایت رسمی محصول قرار دارد. Testut خود نیز مسئله را طی توییت‌های اخیر خود تأیید کرده است.

نسخه‌ی اخیر GBA4iOS طوری اصلاح شده است که کاملاً همگام با محدودیت‌های کپی‌رایتی مشخص‌شده‌ی نینتندو در شکایت‌نامه‌ی DMCA طرح‌شده‌ی اخیرش باشد. بزرگترین تغییر شامل حال مرورگر داخل برنامه شده است، به طوری که صفحه‌ی نخست آن دیگر به سایت گوگل گشوده می‌شود، و نه سایت دانلود رام CoolRoM. بنابراین اپلیکیشن دیگر نباید مشکلی با این بخش از شکایت‌نامه داشته باشد:

این وبسایت میزبان اپلیکیشن‌های موبایل قابل‌دانلودی برای آی‌اواس است که به کاربران دسترسی به کپی‌های غیرقانونی و غیرمجاز بازی‌های مشمول کپی‌رایت نینتندو می‌دهد. این مسئله در تضاد با حقوق انحصاری شرکت است. کاربران همچنین می‌توانند این اپلیکیشن متخلف را تنها با کلیک بر روی عبارت‌های موجود نظیر Download GBA4iOS در وبسایت مذکور دانلود کنند.

Testut و شریکش Paul Thorsen بر روی حذف دیگر جنبه‌های نقض‌کننده‌ی کپی‌رایت اپلیکیشن خود نیز کار کرده‌اند، نظیر حذف لوگوی رسمی Gameboy Advance از برخی تم‌های موجود برای کنترلرها. تعدادی از باگ‌ها نیز رفع شده ‌اند. این دو اکنون می‌توانند دوباره بر روی آپدیت به نسخه‌ی ۲.۱ تمرکز کنند که طراحی بصری بهبودیافته و قابلیت‌های جدید دیگری را به ارمغان خواهد آورد.

20140524-105936-39576810.jpg

برای آن دسته که علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر هستند، Testut یک مقاله‌ی طولانی بر روی وبلاگ شخصی خود منتشر کرده است تا وضعیت حاکم بین GBA4iOS و Nintendo را با جزئیات کامل شرح داده باشد. به طور کلی این دانش‌آموز ۱۸ ساله‌ی دبیرستانی بیان می‌کند که نینتندو کمپانی خوبی است که تنها به دنبال حفاظت از مالکیت معنوی محصولات خود است. او اشتباه خود در لینک‌دادن به سایت CoolROM را به گردن گرفته است.

همانطور که اشاره شد، نسخه‌ی ۲.۰.۴ از امولاتور GBA4iOS را می‌توانید از وبسایت رسمی آن دانلود کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20785 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/03/04 تعداد مشاهده: 1986
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر