کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خطر جاسوسی از کاربران تانگو

http://www.new4android.ir/wp-content/uploads/2013/05/Tango-Text-Voice-Video-Calls.jpg

به گزارش سافت گذر به نقل ازگرداب، تانگو (Tango) نرم افزاری برای ارتباط و مکالمه رایگان صوتی و تصویری از طریق اینترنت است که در سیستم های عامل اندروید، آی او اس (IOS)، مایکروسافت ویندوز، ویندوز فون و لینوکس به کار می رود.

از این نرم افزار در گوشی های هوشمند استفاده می شود و در سال 2013 بیش از 130 میلیون کاربر در دنیا در تانگو ثبت نام کردند.

قائم مقام مرکز آپا (آگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد رایانه ای) دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: کاربران نرم افزار تانگو در معرض تهدید جاسوسی و سرقت از همه اطلاعات خود قرار دارند.

«مهدی بهروزی» افزود: بررسی ها نشان می دهد که همه اطلاعات و فایل های تولید شده در سیستم عاملی که نرم افزار تانگو روی آن نصب شده باشد به سرور های ناشناخته ای ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه این اطلاعات شامل تماس ها، پیامک ها، تصاویر و موقعیت جغرافیایی کاربر است، اظهار کرد: این اطلاعات با حجم بسیار بالا از طریق اینترنت به سرورهای مقصد ارسال می شود که به جاسوسی و سرقت اطلاعات از کاربر می پردازند.

این کارشناس گفت: هنوز مشخص نیست که آیا این سرقت اطلاعات از طریق خود شرکت تانگو صورت می گیرد یا فرد یا افرادی از آسیب پذیری موجود در نرم افزار تانگو سوء استفاده می کنند.

بهروزی با بیان اینکه هنوز شرکت تانگو یا شرکت های امنیتی درباره این آسیب پذیری اعلام نظر نکرده اند، افزود: تاکنون نیز هیچ وصله امنیتی برای رفع این آسیب پذیری معرفی نشده است.

وی به استفاده گسترده کاربران ایرانی از این نرم افزار به ویژه در گوشی های هوشمند اشاره و تاکید کرد: یکی از دلایلی که کاربران با تمام شدن حجم اینترنت خود مواجه می شوند همین آسیب پذیری است.

وی توضیح داد: به دلیل اینکه اطلاعات کاربران از طریق این نرم افزار و با حجم بالا به سرورهای ناشناخته ای ارسال می شود، حجم اینترنت مصرف شده ناگهان افزایش می یابد.

این کارشناس اضافه کرد: در روزهای اخیر تعدادی از کاربرانی که به طور دائم از اینترنت استفاده می کنند از بالا رفتن حجم اینترنت مصرفی خود بدون دلیل مشخصی گزارش داده اند.

بهروزی از همه کاربران نرم افزار تانگو خواست تا زمانیکه وصله امنیتی برای این آسیب پذیری معرفی نشده است از این نرم افزار استفاده نکنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20867 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: gerdab.ir تاریخ خبر: 1393/03/10 تعداد مشاهده: 2602
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

اسرین 1395/04/20 20:03
یعنی ما باید حذف کنیم این برنامه رو
hamta 1393/06/01 01:35
من میخوام بدونم واقعا استفاده ازتانگواینقدرخطرناکه؟ازچه چیزاجاسوسی میکنن؟یاتاچه اندازه میتونن به حریم خصوصی واردشن؟
unk 1393/03/11 01:53
نرم افزار تانگو یک باگ وحشتناکی داره که اگر لو بره خیلی برای دارندگان این برنامه بد میشه
خودم برای تست چند نفری رو اذیت کردم که نزدیک بود کار به شکایت بکشه کوتاه اومدم.
فعلا لو نمیدم تا رفعش کنند...
sadegh 1393/03/10 22:42
نه اینکه خود ایران از ما جاسوسی نمیکنه.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
sina 1393/03/10 15:34
با آقا سامان موافقم اما نباید اینها فیلتر بشوند بلکه باید از کودکی و از مدارس ابتدایی به کودکان آموزش داده شود که هیچ کشوری عاشق چشم و ابروی شما نیست و برای رسیدن به قدرت مالی و اقتصادی ، شکستن حریم خصوصی تو را گناه نمی داند. پس بدانید و مراقب باشید و البته خودتان تصمیم بگیرید.
سامان 1393/03/10 10:32
فقط تانگو؟!
بابا همه برنامه های اینچنینی برای جاسوسی طراحی شدن، چرا مردم ما نمی خوان قبول کنن؟
این همه هزینه برای این برنامه ها میشه، عاشق چشم و ابروی ما که نیستن، اینا از مردم خودشون هم جاسوسی می کنن دیگه ما که جای خود داریم...