کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با خانواده کهکشانی سامسونگ آشنا شوید

سامسونگ روزهای سختی را پشت سر گذاشت تا امروز به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی در سراسر جهان شناخته شود. این کمپانی کره‌ای خط تولیدهای متنوعی دارد و از همه مشهورتر و شناخته‌شده‌تر، خانواده Galaxy یا همان خانواده کهکشانی است.


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ تعداد اعضای این خانواده، بسیار زیاد است و نمی‌توان همه آنها را معرفی کرد. اما به طور رندُم برخی را انتخاب و به طور مختصر به شما معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید. 

 
Samsung Galaxy S4

گلکسی اس 4 سامسونگ، یک سر و گردن بالاتر از برادران بزرگ‌تر خود است و قابلیت‌ها و امکانات بهتر و مطلوب‌تری دارد. گلکسی اس 4، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، عمر باتری طولانی‌تر و قدرت بیشتر در بدنه‌ای کوچک‌تر از گلکسی اس 3 دارد.

اندازه گوشی گلکسی اس 4 را می توان یکی از بهترین مزیت‌های آن دانست. این اسمارت‌فون از نظر قدی هم اندازه برادران بزرگ‌تر خود است اما حدود 0.8 میلی‌متر نازک‌تر، 0.7 میلی‌متر باریک‌تر و 3 گرم سبک‌تر است.

با خانواده کهکشانی سامسونگ آشنا شوید (1)

پاشنه آشیل گلکسی اس 4 سامسونگ طراحی ظاهر آن است. طراحی GS4، آیتمی است که کمترین تغییر را در مقایسه با گلکسی اس 3 داشته است. این اسمارت‌فون نیز همچون مدل‌های قبلی، حس پلاستیکی بودن را به کاربر القا می‌کند و احساس می‌کنید اسباب‌بازی در دست گرفته‌اید. به همین دلیل، این مدل نیز برای جنس بدنه خود، زیر باد انتقادهای شدید کارشناسان و کاربران قرار دارد.

سامسونگ گلکسی اس 4، صفحه‌نمایش 5 اینچ سوپر AMOLED با رزولوشن 1080p دارد. این نمایشگر ماتریکس PenTile و تراکم تصویر 441 پیکسل در هر اینچ دارد.

میزان خلوصی رنگ‌های این صفحه‌نمایش نیز یک سر و گردن بالاتر از دیگر نمایشگرهای ال‌سی‌دی گوشی‌های موبایل است. به طوری‌که حتی تصاویر تار را نیز بسیار شفاف و زنده نشان می‌دهد.

سامسونگ، حسگرهای جدیدی به گلکسی اس 4 اضافه کرده است اما قالب کلی تنظیمات آن تغییر چندانی نکرده است. همچون گلکسی اس 3، در زیر صفحه نمایش، سه کلید فیزیکی منو، بازگشت و کلید خانه قرار دارند. البته این کلیدها علاوه بر کاربری اصلی خود، قابلیت‌های دیگری نیز دارند. به طور مثال، با فشار و نگهداشتن طولانی کلید منو می‌توانید قابلیت Google Now را فعال کنید. یا کلید خانه بین فعالیت‌های مختلف گوشی سوئیچ می‌کند. با فشار و نگهداشتن کلید بازگشت، منویی کنار صفحه  باز می ‌شود که برای قابلیت چند-پنجره (اگر فعال باشد) است. یا اگر کلید خانه را دوبار پشت سر هم فشار دهید دستیار صوتی سامسونگ S فعال می‌شود.

در پشت گوشی هوشمند گلکسی اس 4 شاهد یک دوربین 13 مگاپیکسل با لنز فول اچ‌دی هستیم. همچون گلکسی اس سه، فلاش LED دوربین در سمت راست دوربین قرار دارد اما شبکه بلندگوی آن به قسمت پایین سمت چپ دستگاه تغییر جا داده است. این دوربین با رزولوشن 4128×3096 پیکسل عکس‌برداری می‌کند. با جابه‌جا کردن قاب باتری گوشی، جایگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، باتری ارتقا یافته 2600 میلی‌مپر ساعت و شیار کارت حافظه میکرو اس‌ی دیده می‌شوند. حافظه داخلی گوشی را می‌توان با کارت حافظه خارجی ارتقا داد.

با خانواده کهکشانی سامسونگ آشنا شوید (1)

S Voice در واقع برای رقابت با فناوری Siri اپل طراحی و ساخته شده است و نخستین بار بود که روی گلکسی اس 4 عرضه می‌شد. S Voice می‌تواند تماس برقرار کند، پیامک بنویسد، موسیقی پخش، نرم‌افزاری را باز کند یا تنظیماتی را تغییر دهد. همچنین می‌تواند یادداشت بنویسد، ریمایندر، آلارم، تایمر، رویداد یا برنامه‌ای را تنظیم، آب‌وهوا را کنترل یا در اینترنت جست‌وجو کند. در آخر هم باید گفت، می‌تواند به سوال کاربران پاسخ دهد.

گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ، تراشه اسنپ‌دراگون 600 دارد. پردازنده چهارهسته‌ای Krait 300 آن نیز فرکانس 1.9 گیگاهرتز و دو گیگابایت رم دارد. پردازنده گرافیکی گوشی نیز Adreno 320 است که عملکرد بسیار عالی دارد.


Samsung Galaxy S4 zoom

این روزها فقط عکس گرفتن مهم نیست، باید بتوانید آن را ویرایش کنید و با دوستان به اشتراک بگذارید. برای این منظور نیز دوربین‌های متنوعی در بازار وجود دارند. اما ما در اینجا نمی‌خواهیم دوربین جدیدی به شما معرفی کنیم، بلکه قرار است یک وسیله دو گانه را معرفی کنیم که هم دوربین ببین و بگیر با زوم نوری 10 برابر و هم نسخه مینی گوشی هوشمند گلکسی اس 4 سامسونگ است.

گوشی Galaxy S4 zoom سامسونگ (برخلاف Camera) همه امکانات مکالمه تلفنی را در خود دارد.

لنز زوم 10x و لرزش‌گیر نوری تصویر در جلوی حسگر 16 مگاپیکسل این گوشی-دوربین نشسته‌اند. در وایدترین حالت، لنز واید 24 میلی‌متری همچون مدل‌های 35 میلی‌متری است و دیافراگم آن از f/3.1 تا f/6.3 قابل تنظیم است. در ضمن، شاتر مکانیکی نیز دارد. گلکسی اس 4 زوم، کلید چرخشی تنظیمات در اطراف لنز دارد و به کاربر اجازه می‌دهد با کیفیت بالا عکس‌های خوبی بگیرد. این دوربین همچنین فلاش زنون با نور LED نیز دارد.

با خانواده کهکشانی سامسونگ آشنا شوید (1)

این دوربین هیبرید، سخت‌افزار مشابه گلکسی اس 4 مینی همچون اینفرارد دارد که می‌تواند پروژکتور را کنترل کند.

سیستم‌عامل این گوشی هیبرید، نسخه 4.2 اندروید است که قابلیت نصب دیگر نرم‌افزارهای دوربین را به دستگاه می‌دهد. این دستگاه همه امکانات لازم برای اشتراک‌گذاری عکس در شبکه‌های اجتماعی و دیگر ابزارها را دارد و از طریق وای‌فای پرسرعت، DLNA، MHL یا Group Play انجام می‌شوند.

طراحی اس 4 زوم تقریبا شبیه طراحی Galaxy Camera است. با این تفاوت که برخی کلیدها و تنظیمات به کناره‌های دستگاه منتقل شده‌اند. اگر چهره دوربین پشت دستگاه را برای ثانیه‌ای فراموش کنید، تصور می‌کنید گوشی گلکسی اس 4 مینی را در دست گرفته‌اید با این فرق که کلید کنترل صدا به سمت راست گوشی منتقل شده است.

سامسونگ گلکسی اس 4 زوم، همچون نسخه مینی، صفحه نمایش 4.3 اینچ Super AMOLED دارد. رزولوشن این نمایشگر qHD (540×960 پیکسل) و تراکم تصویر آن نیز 256 پیکسل در هر اینچ است.

گلکسی اس 4 زوم، حسگر 1/2.3 اینچ و 16 مگاپیکسل و لنز زوم 10 برابر دارد.


سامسونگ گلکسی Tab Pro 8.4

کمپانی کره‌ای سامسونگ، تبلت Galaxy Tab Pro 8.4 را برای رقابت مستقیم با تبلت G Pad 8.3 ال‌جی طراحی و تولید کرده است.

خانواده Pro، تبلت‌های بیزینسی و تجاری هستند. تبلت  گلکسی Tab Pro 8.4، بدنه‌ای پلاستیکی اما شبیه چرم دارد که نمونه آن را در فبلت گلکسی Note 3 سامسونگ مشاهده کرده بودیم. قابلیت تشخیص اثر انگشت Tab Pro 8.4 مشابه آن چیزی است که در تبلت‌های اپل شاهد آنها هستیم. البته تفاوتی که در فناوری و مدل صفحه نمایش این دو دستگاه وجود دارد، این قابلت آنها را نیز از هم مجزا کرده است.

گلکسی Tab Pro 8.4 حدود 219×28.5×7.2 میلی‌متر اندازه دارد که 19 میلی‌متر بلندتر و 6 میلی‌متر باریک‌تر از آی‌پد مینی 2 است. گلکسی Tab Pro 8.4 و آی‌پد مینی 2 هردو دقیقا 331 گرم وزن دارند.

با خانواده کهکشانی سامسونگ آشنا شوید (1)

تبلت گلکسی Tab Pro 8.4 ، صفحه نمایش 8.4 اینچ از نوع Super Clear LCD دارد. رزولوشن آن 1600×2560 پیکسل است که بیشتر از آی‌پد مینی 2 اپل (1536×2048 پیکسل) است. تراکم تصور آن نیز 356 پیکسل در هر اینچ است که باز در مقایسه با تراکم تصویر 324 پیکسل در هر اینچ از آی‌پد مینی 2 اپل بیشتر و بهتر است. گلکسی Tab Pro از ماتریکس RGB پشتیبانی می‌کند و برخلاف بردار 12.2 اینچی خود نمای هاشوری در آن دیده نمی‌شود.

گلکسی Tab Pro 8.4 سامسونگ، باتری 4800 میلی آمپر ساعتی دارد. آن طور که سامسونگ ادعا می‌کند، این باتری تا 127 ساعت پخش موسیقی و 11 ساعت اجرای مالتی‌مدیا را پشتیبانی می‌کند.

برخلاف دیگر خانواده Pro سامسونگ،  Galaxy Tab Pro 8.4 تراشه اسنپ‌دراگون 800 دارد که فقط وای‌فای، 3G یا LTE دارد. این پلتفورم اسنپ‌دراگون 800 به این مفهوم است که پردازنده، 4 هسته Krait 400 با سرعت 2.3 گیگاهرتز دارد و پردازنده گرافیکی آن Adreno 330 است. رم دستگاه نیز دو گیگابایت است که برای تبلت کافی به نظر می‌رسد. البته فبلت گلکسی Note 3 سامسونگ 3 گیگابایت رم دارد.
تبلت گلکسی Tab Pro 8.4 سامسونگ، دوربین 8 مگاپیکسل در عقب و دوربین 2 مگاپیکسل در جلو دارد. هر دو دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه دارند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20907 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/03/12 تعداد مشاهده: 2065
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1393/03/12 22:50
آقا مهران شما نظر ندین نمیشه؟؟؟؟؟؟؟
شرکت اپل با خریداری شرکتهای رو به ورشکستگی امکانات اونا رو روی محصولات خودش کپی میکنه و به عنوان یه نوآوری به خورد مشتریان ناآگاه خودش میده...اگه از نظر شما نوآوری در یک اسکنر اثرانگشته که اونو برای اولین بار شاهد نبودیم و گوشی بی سر و صدای موتورولا اولین گوشی در این زمینه بود...طراحی تکراری و گوشیه فلزی که از داخل کارتن درنیومده خش داره چه فایده؟؟؟
بعد میاد و رنگ مشکی رو در محولاتش حذف میکنه که خش کمتر دیده بشه...یعنی خودشو و خریدارانشو .... فرض کرده در حد تیم ملی

ثبت بشه سافی جونم
مهران 1393/03/12 09:34
این سامسونگ اینفدر به جای ابتکار فقط دسترنج سایر کمپانیها رو کپی برداری کرده واقعا هیچ چیزش دلچسب نیست از نشر طراحی محصولات به نظرم LG و Apple خیلی بهتر و سرتر از محصولات پلاستیکی این کمپانی هستند