کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316246 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی LG G3، اسمارت فون جدید ال جی

G3 در طراحی ظاهری قطعا یک قدم نسبت به  G2 پا را فراتر گذاشته و در قامت یک گوشی حرفه‌ای  ظاهر شده است. مهم‌ترین ویژگی ظاهری این گوشی در نسبت صفحه نمایش به اندازه گوشی آن نهفته و  توانسته این نسبت را تا ۷۶٫۴ درصد افزایش دهد که رقمی بسیار قابل توجه در دنیای اسمارت‌فون است.

بررسی اسمارت فون جدید شرکت ال جی با عنوان LG G3

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ صفحه نمایش این گوشی ۵٫۵ اینچ است که G3 را بیشتر شبیه به یک فبلت می‌کند. اندازه ای که در میان پرچمداران حال حاضر بازار تنها Oppo Find 7 به آن رسیده و البته این صفحه نمایش را در یک اندازه سوپر کامپکت ۱۴۶×۷۴٫۶×۸٫۹ میلیمتری جا داده است. وزن این گوشی با چنین وضعیتی تنها به ۱۴۹ گرم می‌رسد که تنها ۶ گرم بیشتر از G2 و ۴ گرم بیشتر GS5 وزن دارد.

بررسی اسمارت فون جدید شرکت ال جی با عنوان LG G3

بدنه این گوشی بر خلاف شایعات  فلزی نیست و در واقع پلی کربنات، متالیکی و بسیار سبک و البته با دوام ساخته شده است. G3 اما در قالب خود نیز حرکتی بسیار رو به جلو داشته است؛ در پایین این گوشی قوسی تندتر شاهد هستیم و در مجموع ظاهر و نمایی بهتر نسبت به G2 به خود گرفته است و در پشت گوشی نیز دکمه‌های همیشگی این گوشی به نسبت مدل قبل بهتر جا گرفته است.

این گوشی قرار است در رنگ‌های سیاه متالیکی، سفید ابریشمی، طلایی، قرمز و بنفش به بازار عرضه شود. در حال حاضر تصویری رسمی از دو رنگ آخر منتشر نشده است.

بررسی اسمارت فون جدید شرکت ال جی با عنوان LG G3

اندروید ۴٫۴٫۲ کیت کت، صفحه نمایش QHD با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ ، پردازنده اسنپ‌دراگون ۲٫۵ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای، باتری جداشدنی ۳۰۰۰ میلی آمپری از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید ال جی است که قرار است G3 در دو مدل ۳ گیگابایتی و ۲ گیگابایتی به ترتیب با ۳۲ و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.LG-G3-01

سیستم اتوفوکوس خودکار لیزری دوربین با فوکوس ۲۷۳ میلی ثانیه‌ای و سیستم لرزش‌گیر اپتیکال دوربین این گوشی یا +OIS نیز از دیگر قابلیت های ویژه آن است که ارائه تصاویری واضح تر را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. این ویژگی در مدل پرو G2 نیز مشاهده شده بود، اما در G3 نسخه بهبود یافته‌ای از آن قرار داده شده است. نرم افزار دوربین نیز در این مدل پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و حالا با آماده سازی تصویر و یک ضربه به صفحه نمایش عکس‌های فوری گرفته می‌شود.

بررسی اسمارت فون جدید شرکت ال جی با عنوان LG G3

همچنین دوربین جلوی G3 مدلی ۲٫۱ مگاپیکسلی است که هر چند پایین به نظر می‌رسد، اما سنسور تصویر آن بهبود یافته است. همچنین در بخش فیلم‌برداری ال‌جی ادعا کرده که میکروفون این گوشی در حالت فیلم‌برداری صداهای اطراف را آنالیز کرده و صدایی بهینه شده از اطراف را به ویدیو ضبط شده می‌چسباند.  قابلیتی به نام Smart Notice که همچون منشی ای اختصاصی هشدارهای مختلفی اعم از هوای بارانی، تماس‌های از دست رفته یا یادآوری‌ها را به شما گوشزد می‌کند. قابلیت‌هایی که شاید بیشتر از همه شما را به یاد Google Now  بیندازد.

ال‌جی همچنین در اینترفیس جدید بر روی کیبوردهای خود نیز کار کرده است. Smart Keyboard های ال‌جی بسیار هوشمند هستند، قابلیت درک عادت‌های شما را دارند و دارای سایزی تغییرپذیر می‌باشند.

بررسی اسمارت فون جدید شرکت ال جی با عنوان LG G3

در بخش امنیتی نیز Smart Security را داریم که خود شامل سه بخش می‌شود؛ مد Knock Code که پیش از این نیز در گوشی‌های ال‌جی استفاده شده بود و به شما قابلیت خاموش یا روشن کردن صفحه نمایش با یک الگوی خاص را می‌دهد، Content Lock که فایل‌های مهم شما از دید افراد مزاحم مخفی نگه می‌دارد و Kill Switch که در صورت دزدیده شدن گوشی امکان از کار انداختن کامل گوشی را از راه دور به صاحب دستگاه می‌دهد. قرار دادن این ویژگی مدتی قبل در کره جنوبی به شکل قانونی، اجباری شد.

G3 از فردا فروش رسمی خود را از کره جنوبی آغاز خواهد کرد. بعد از آن تا یک ماه آینده و به مرور به بازار ۱۷۰ کشور جهان  می‌رسد. قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20926 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/03/13 تعداد مشاهده: 1762
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر