کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316520 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدیه امروز: به زیبایی در اینترنت جستجو کنید

به گزارش سافت‌گذر ؛ به نظر می‌رسد پس از آن‌که همه نرم‌افزارها تلاش کردند از رایانه شما به فضای اینترنت پناه ببرند و از آن‌جا به شما خدمات بدهند، اکنون دوباره به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ کجا خانه نمی‌شود!

 

نرم‌افزار Bing Desktop دسترسی آسان به جستجوی اینترنتی را برای شما فراهم می‌کند، صرف‌نظر از این‌که چه کاری دارید انجام می‌دهید، چه دارید یک متن را می‌خوانید، چه می‌خواهید یک موتور جستجوگر قوی «همیشه» کنار دستتان باشد. به علاوه، می‌توانید اطلاعاتی را از این برنامه بگیرید که ممکن است هر روز به آن‌ها نیاز داشته باشید، مثلاً وضعیت آب و هوا و یا خبر گرفتن از حساب فیس‌بوکیتان. اما این هم پایان ماجرا نیست. همه این‌ها همراه با تصاویر فوق‌العاده زیبایی می‌آید که مایکروسافت هر روز پس‌زمینه موتور جستجوگر خود می‌کند.

برخی از ویژگی‌های نسخه دسکتاپ موتور جستجوگر مایکروسافت از این قرار است:

•    آسان‌تر به نتایج بهتر جستجو دسترسی داشته باشید: به دست آوردن اطلاعات با این برنامه بسیار آسان است. تنها کافی است کلمه یا عبارتی را انتخاب کنید. به این ترتیب یک پنجره پیش‌نمایش از جستجوی آن عبارت در اینترنت به شما نشان داده خواهد شد، بدون آن‌که برنامه یا صفحه اینترنتی را ببندید که در حال خواندنش هستید. همچنین می‌توانید بدون آن‌که مرورگر خود را باز کنید، صرفاً با استفاده از نوار وظیفه ویندوز شروع به جستجو در اینترنت کنید.
•    باخبر بمانید: می‌توانید به خلاصه اخبار ویژه، ویدیوها، تحولات جدید، پیش‌بینی آب و هوا، و خبرهای فیس‌بوکی دوستانتان در درون این برنامه دسترسی داشته باشید.
•    تصاویر زیبا ببینید: به کمک برنامه می‌توانید تصاویر روزانه وبسایت موتور جستجوگر مایکروسافت را به پس‌زمینه‌های روزانه رایانه خود تبدیل کنید، یا پس‌زمینه خود را از بین 9 تصویر آخر سایت انتخاب کنید. با انتخاب گزینه اول، هر روز رایانه شما با تصویر زیبایی تزئین می‌شود که همان روز روی وبسایت bing.com به نمایش درآمده است.

دانلود نرم‌افزار Bing Desktop با حجم 10 مگابایت

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21015 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/03/20 تعداد مشاهده: 2412
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی 1393/03/21 08:02
با سلام و عرض ادب
سایت شما واقعاً واقعاً واقعاً مفید است.همیشه سربلند و سرافراز باشید.
بهمن یارمحمدی گرنچی 1393/03/20 09:25
من استفاده کردم واقعا قشنگ و کارمونو راحت کرده lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus