کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316365 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قابل توجه دارندگان تلفن همراه

در زمان سرقت گوشي‌هاي تلفن همراه معمولا مخابرات پس از اطلاع مشترك، از طريق شماره سريال 17 رقمي كه در گوشي‌ و پكيج آن‌ قرار دارد، به پيگيري و رديابي گوشي‌ها اقدام مي‌كنند و مشتركاني كه اين شماره را ندارند، درصورتي كه داشتن اين شماره براي رديابي گوشي الزامي است؛ مشتركان مي‌توانند با زدن كليد ستاره و سپس مربع و در نهايت عدد (06) و دوباره كليد مربع، از اين شماره مطلع شوند.

 مشترك مي‌تواند در زمان به سرقت رفتن گوشي‌ و يا مفقود شدنش به نزديك‌ترين كلانتري مراجعه كرده و تقاضاي خود را ارائه دهند كه البته بهتر است كلانتري در همان محل به سرقت رفتن و يا مفقود شدن گوشي باشد و پس از آن از طريق مراجع قضايي موضوع را پي‌گيري كنند.

معمولا با تغيير شماره‌ي سريال گوشي‌هاي به سرقت‌رفته و يا مفقود شده مي‌توان از آن‌ها استفاده كرد به‌طوري كه امكان شناسايي و يا رديابي آن‌ها از بين مي‌رود اما در گوشي‌هاي نسل جديد كه وارد بازار مي‌شوند، امكان تغيير شماره سريال وجود نداشته و يا كار بسيار مشكلي است.

طبق اعلام گوشي‌هاي سرقت شده معمولا به فروش مي‌رسند، بنابراين كارشناسان تاكيد دارند كه افراد بايد در خريد گوشي‌ها دقت داشته باشند تا نسبت به خريد انواع معتبر و داراي شناسنامه اقدام كنند، زيرا در نهايت فردي كه اينگونه گوشي را بدون فاكتور خريداري كرده، مقصر و مجرم شناخته مي‌شود.

چندي پيش رئيس اتحاديه لوازم صوتي، تصويري و تلفن همراه به خريداران هشدار داده بود كه در زمان خريد گوشي تلفن همراه از فروشگاه‌هايي خريد كنند كه داراي پروانه كسب معتبر بوده و حتما فاكتور خريد ممهور دريافت كنند و با استعلام از چند فروشنده از نوع گارانتي و قميت‌ها مطلع باشند و چنانچه به موارد تخلفي برخورد كردند آن را به كميسيون رسيدگي به شكايات اين اتحاديه اطلاع دهند.

ابراهيم درستي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا تاكيد كرد: كليه فروشندگان بهتر است كالاهاي خريداري خود را با فاكتور رسمي از شركت‌هاي وارد كننده خريداري كنند كه در صورت نياز به بازرسان ارائه دهند.

مدير كل پيشين بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات شركت ارتباطات سيار ايران هم در سال 86 در گفت‌و‌گو با ايسنا گفته بود: روزانه در حدود 250 تا 300 نامه‌ي رديابي گوشي‌هاي تلفن همراه مفقودي و يا به سرقت رفته به واحد مربوطه ارسال مي‌شود.

به گفته محمد آبايي ماهانه به طور متوسط حدود هشت هزار نامه براي رديابي گوشي به اين واحد ارسال مي‌شود و معمولا درصد بيش‌تري از رديابي گوشي‌ها به نتيجه مي‌رسند و گوشي‌ها پيدا مي‌شوند البته ممكن است در اين بين از گوشي مورد نظر استفاده نشود و يا به طريق ديگري از آن استفاده شود كه در آن زمان كار رديابي غيرممكن خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2104 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/04 تعداد مشاهده: 1343
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر