کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9199 | مشاهده و دانلود: 740125568 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/30 | اعضاء: 316756 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باریک‌ترین تبلت ۱۲/۵ اینچی ایسوس معرفی شد

در دنیای امروز محصولات تکنولوژیک جدید به سرعت جایگزین مدل‌های قدیمی‌تر می‌شوند و به این ترتیب کاربران کالاهای تکنولوژی هر روز انتظارات بیشتری از تولیدکنندگان کالاهای کامپیوتری و دیجیتالی دارند.

به گزارش سافت گذر به نقل از دنیای اقتصاد، به همین دلیل هر از چند گاهی در بازار این کالاها شاهد عرضه محصولاتی جدید با قابلیت‌های کاربردی بیشتر هستیم.

نمونه‌اش شرکت ایسوس که از جدیدترین تبلت/نوت‌بوک خود از سری Transformer با نام Transformer Book T300 Chi به بازار معرفی کرده است.

تبلتاین دستگاه که در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۴ معرفی شد، مبتنی بر پردازنده‌های موبایل ۱۴ نانومتری اینتل است و در رده محصولات فوق حرفه‌ای قرار دارد.

این تبلت که اعلام شده است باریک‌ترین دستگاه هیبریدی حال حاضر است، از پردازنده Core-M 14 نانومتری اینتل که مبتنی بر معماری Broadwell است بهره‌مند است.
Transformer Book T300 Chi از یک صفحه‌نمایش ۱۲/۵ اینچی بهره‌ می‌برد که البته یک داک کیبورد نیز آن را همراهی می‌کند. به این ترتیب این تبلت به راحتی به یک دستگاه هیبریدی با قابلیت کاربری راحت تبدیل می‌شود.

همچنین صفحه نمایش این تبلت دارای وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است.   پشتیبانی داخلی از LTE از دیگر ویژگی‌های این تبلت جدید است.

تبلت T300 Chi همراه با داک کیبورد ۱۴/۳ میلی‌متر ضخامت داشته که بدون داک کیبورد این ضخامت برای خود تبلت به ۳/۷ میلی‌متر می‌رسد. در مورد وزن این تبلت/نوت‌بوک یا دستگاه هیبریدی هم باید بگوییم که وزن این دستگاه در حدود دو کیلوگرم است.

ایسوس اعلام کرده است که توان مصرفی این تبلت به حدود ده وات رسیده و به این ترتیب حذف فن ممکن شده است که همین موضوع به کاهش ضخامت این تبلت تازه وارد منجر شده است.

این تبلت به‌زودی به‌طور گسترده به بازارهای جهانی و در پی آن بازار ایران عرضه می‌شود.

تبلت مذکور برای کاربرانی که با مشکل فضای کاربری کوچک تبلت و وزن زیاد نوت‌بوک‌ها مواجه هستند گزینه مناسبی است. زیرا نه تنها فضای کاربری مناسبی را به کاربر ارائه می‌دهد، بلکه از لحاظ قابلیت‌های فنی در حد مطلوبی است و وزن و ضخامتی به مراتب کمتر از نوت‌بوک‌های موجود در بازار دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21095 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/03/25 تعداد مشاهده: 1310
کلید واژه ها: ,
سافت گذر