کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه تبلت های G PAD ال‌جی با قابلیت‌های G3

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، در پی رونمائی از سه تبلت جدید در ماه می، امروز عرضه تبلت‌های جدیدش را اعلام داشت.

در اروپا عرضه تبلت G Pad 7.0 از این هفته آغاز شده و به دنبال آن G Pad 8.0 و G Pad 10.1 در چند هفته‌ آینده وارد بازار خواهند شد.

به گزارش سافت گذر به نقل از برسام؛ سه تبلت جدید G Pad تعادل مناسبی بین عملکرد، مشخصات و قیمت را برقرار می‌کند که خلاء بین تبلت‌های ساده و پیشرفته را پر می‌کند. هر سه تبلت دارای پردازنده چهارهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتز، یک گیگابایت RAM و نمایشگر True IPS HD 800×۱۲۸۰ هستند که در بدنه‌ای ارگونومیک و شیک قرارا گرفته‌است و در ۵ رنگ مختلف سیاه، سفید، قرمز، نارنجی و آبی ارائه می‌شود. این تبلت‌ها لبه‌های گٍردی دارند که برای قرار گرفتن راحت در یک دست طراحی شده‌اند.

کوچک‌ترین تبلت ال‌جی، G Pad 7.0 یک مرکز سرگرمی قابل انتقال برای کاربران است که قدرتمند نیز هست.G Pad 8.0 ال‌جی تبلتی با ابعاد متوسط است که تجربه سرگرمی چندرسانه‌ای  و قابلیت‌‍‌های چندکاره شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد. تبلتG Pad 10.1 از نمایشگر بزرگی بهره می‌برد که با باتری ۸ هزار میلی‌آمپر کار می‌کند و تجربه شگفت انگیزی از ساعت‌ها سرگرمی را در هر زمان و مکانی برای کاربران فراهم می‌کند.

تبلت

رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی نیازهای متفاوت مردم را درک می‌کند و می‌خواهد برای مشتریان گستره‌ای از گزینه‌های مختلف در ابعاد، ظاهر و قیمت‌های جذاب را فراهم کند که شامل بهترین‌های فناوری‌های ال‌جی است. با جدیدترین تبلت‌های ما، مشتریان می‌توانند دستگاهی را پیدا کنند که با سبک زندگی و نیازهای آنها هماهنگی بیشتری داشته‌باشد.»

ال‌جی با معرفی QPair 2.0 به ایجاد ارتباط راحت‌تر میان دستگاه‌های خود ادامه می‌دهد. با قابلیت QPair 2.0 بین تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اندرویدی، به سادگی از طریق بلوتوث اتصالی یکپارچه برقرار می‌شود . کاربران می‌توانند اعلان‌ تماس‌ها و پیام‌ها را در گوشی هوشمند خود دریافت کنند و مستقیماً از تبلت G Pad به آن پاسخ دهند. برای تشویق به طراحی برنامه‌های کاربردی که باعث استفاده بهینه از این یکپارچگی می‌شود، کیت توسعه نرم‌افزاریQPair 2.0 هم اکنون در وبسایت ال‌جی (http://developer.lge.com)برای دانلود در دسترس برنامه‌نویسان است. به وسیله کیت توسعه نرم‌افزاری، برنامه‌نویسان می‌توانند به طراحی برنامه‌های کاربردی بپردازند. این برنامه‌ها به کاربران امکان پخش رسانه‌های آنلاین و تغییر تنظیمات G Pad از راه دور، به وسیله هر گوشی هوشمند اندرویدی را می‌دهند.

 تبلت

تلاش ال‌جی در تسهیل تجربه کاربری کل مجموعه دستگاه‌های سیّارش با سری جدید تبلت G Pad  ادامه خواهد داشت. رابط کاربری گرافیکی هر سه تبلت طوری طراحی شده که شفاف و بدون خش بوده و کاربردی آسان داشته باشد. ال‌جی طراحی جمع و جور رابط کاربری گرافیکی را با نقش مسطح و مضمون مدوّر از لوگوی ال‌جی الهام گرفته است که با ظاهر و حس آن در گوشی هوشمند ال‌جی G3، که به تازگی معرفی شده است، در هماهنگی کامل است.

ویژگی امنیتی تحسین‌شده KnockCodeTM به تبلت‌های جدید ال‌جی افزوده شده‌است که کاربران می‌توانند به کمک آن تبلتG Pad خود را در یک مرحله و با الگوی ضربه خاص روشن و قفل آن را باز کنند. تبلت G Pad می‌تواند تا ۴ سری الگوی ضربه را شناسائی کند. بنابراین، اعضای خانواده می‌توانند از یک تبلت مشترکاً استفاده کرده و در عین حال تصاویر و اطلاعات خصوصی خود را حفظ کنند.

در این سه تبلت صفحه ‌کلید هوشمند و پنجره دوگانه نیز تعبیه شده است. صفحه‌کلید هوشمند، که به عنوان یک فناوری اصلی در گوشی G3 - جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار ال‌جی – به کار رفته است، خطاهای تایپی را تا ۷۵ درصد از طریق ردیابی و تحلیل عادات تایپ و حدس زدن چیزی که کاربر می‌خواهد تایپ کند کاهش می‌دهد. پنجره دوگانه می‌تواند صفحه را تقسیم کند و دو برنامه کاربردی را همزمان اجرا کند و راحت‌تر از همیشه از قابلیت چندکاره بهره برد.

اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و جزئیات عرضه به صورت منطقه‌ای اعلام می‌شود.

 تبلت

مشخصات اصلی G Pad 7.0

نمایشگر: ۷ اینچ (۱۲۸۰ x 800, WXGA)  IPS

پردازنده: چهارهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتز

حافظه: ۸ گیگابایت /eMMC یک گیگابایت /RAM درگاه میکرو اس‌دی

دوربین: پشت: ۳ مگاپیکسل/ جلو ۱٫۳ مگاپیکسل

باتری: ۴ هزار میلی‌آمپر

ابعاد: ۱۸۹٫۳ x ۱۱۳٫۸ x  ۱۰٫۱ میلی متر

 وزن: ۲۹۳ گرم

شیوه اتصال: Wi-Fi

رنگ: مشکی، سفید، نارنجی براق، آبی براق

سایر امکانات: QPair 2.0، صفحه‎کلید هوشمند، Knock CodeTM

مشخصات اصلی G Pad 8.0

نمایشگر: ۸ اینچ IPS 800×۱۲۸۰ پیکسل، WXGA

پردازنده: چهارهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتز

حافظه: ۱۶ گیگابایت eMMC/ یک گیگابایت RAM/ درگاه میکرو اس‌دی

دوربین: پشت ۵ مگاپیکسل/ جلو ۱٫۳ مگاپیکسل

باتری: ۴۲۰۰ میلی‌آمپر

ابعاد: ۲۱۰٫۸x 124.2 x 9.9 میلی‌متر

وزن: ۳۴۲ گرم

شیوه اتصال: Wi-Fi

رنگ: مشکی، سفید، نارنجی براق، آبی براق

دیگر امکانات: QPair 2.0، صفحه‎کلید هوشمند، Knock CodeTM

مشخصات اصلی G Pad 10.1

نمایشگر: ۱۰٫۱ اینچ IPS 800×۱۲۸۰ پیکسل، WXGA

پردازنده: چهارهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتز

حافظه: ۱۶ گیگابایت eMMC/ یک گیگابایت RAM/ درگاه میکرو اس‌دی

دوربین: پشت ۵ مگاپیکسل/ جلو ۱٫۳ مگاپیکسل

باتری: ۸ هزار میلی‌آمپر

ابعاد: ۲۶۰٫۹x 165.9 x 8.9 میلی‌متر

وزن: ۵۲۳ گرم

شیوه اتصال: Wi-Fi

رنگ: مشکی، قرمز

دیگر امکانات: QPair 2.0، صفحه‎کلید هوشمند، Knock CodeTM

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21156 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/03/28 تعداد مشاهده: 1745
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر