کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738392209 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316496 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خرید بلیت قطار از طریق تلفن همراه امکان پذیر شد

سامانه "هم قطار" (فروش موبایلی بلیت قطارهای مسافری) برای ارتقاء سطح خدمت رسانی به هموطنان و همچنین توسعه فناوری در حوزه IT کشور توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجاء راه اندازی شد.

به گزارش سافت گذر به نقل از سیتنا؛ در مراسم راه اندازی این سامانه که امروز سه شنبه با حضور "سید حسن موسوی نژاد" مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، دکتر "محسن پور سید آقایی" مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا، مهندس "نصرالله جهانگرد" معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و "تقی زاده" مشاور عالی مدیرعامل سازمان راه آهن برگزار شد، سامانه "هم قطار" افتتاح شد.

 http://www.citna.ir/sites/default/files/140328074347MNDL_3.jpg

از این پس امکان خرید بلیت قطار از طریق تلفن های همراه میسر است و در این راستا مقرر شد به مدت یک ماه در مسیر تهران – مشهد این سامانه به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز نماید و بعد از آن نیز کل شبکه ریلی کشور از طریق این سامانه تحت پوشش قرار گیرد.

 

 در این مراسم مهندس "مصطفی محمدی" رئیس هیات مدیره شرکت داده‎بان آریا مجری این طرح با اشاره به توسعه فناوری های روز دنیا، گفت: امروزه در همه جای دنیا شاهد توسعه ارتباطات هستیم لذا ایران از این توسعه یافتگی عقب نمانده است.
 
وی ادامه داد: هدف از راه اندازی و نصب این سیستم تسهیلات بیشتر به مسافران ریلی بوده تا از طریق این سامانه، فروش بلیت قطار به یک انسجام و یکپارچگی دست یابد.
 
"محمدی" افزود: تلفن همراه تنها وسیله ای برای صحبت کردن نیست بلکه تلفن همراه در دنیای امروز وسیله ای برای انتشار اخبار و اطلاعات، پرداخت انواع قبوض و همچنین به روز بودن است. اما یکی از مشکلاتی که در عمده سرویس های تلفن همراه به چشم می خورد ناامن بودن اطلاعاتی است که در آن تبادل می شود، لذا برای راه اندازی و نصب سیستم های سامانه هم قطار سخت گیری های لازم انجام و تصمیم گیری هایی اتخاذ شده که در این خصوص هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

 

در ادامه این مراسم، "سید حسن موسوی نژاد" با اشاره به پیشگام بودن شرکت رجاء در استفاده از فناوری های نوین گفت: شرکت رجاء همواره به دنبال استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های نوین بوده است تا با استفاده از آن ها بتواند خدمت رسانی به مردم را تسهیل بخشد. این شرکت برای اولین بار فروش اینترنتی بلیت قطار در ایران را راه اندازی نمود و امروز هم شاهد فروش بلیت قطار از طریق تلفن های همراه هستیم.

وی ادامه داد: طبق گفته رییس جمهور محترم اگر بناست این دولت نتایج ماندگاری از خود به جای بگذارد باید در سه حوزه حمل و نقل ریلی، IT و بهداشت باشد، در همین راستا شرکت رجاء نیز با تلفیق دو حوزه ریلی و IT در حال حاضر سامانه هم‌قطار (فروش موبایلی بلیت قطار) را راه‌اندازی کرده‌است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین اهدافی شرکت رجاء، افزایش میزان فروش بلیت غیر حضوری قطار است و امیدواریم این میزان که اکنون حدود 20 درصد است به زودی به 50 درصد از میزان کل فروش بلیت برسد که قطعا در این زمینه سامانه "هم قطار" نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد.

موسوی نژاد افزود: تلفن همراه که به عنوان یک وسیله ارتباطی در اختیار عموم مردم است کاربردهای زیادی دارد که می‌توان خیلی از فعالیت‌های روزمره را از طریق آن انجام داد و تهیه بلیت یکی از آن کاربردهاست. از این رو با توجه به این‌ که یکی از دغدغه‌های مردم برای سفر با قطار تهیه بلیت است، سامانه هم‌قطار (فروش موبایلی بلیت قطار) امروز راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: این سامانه از طریق تمامی اپراتورهای تلفن همراه قابل استفاده می باشد و سیستم پرداخت در این سامانه مطمئن بوده و این سامانه یکی از روش‌ها برای تهیه بلیت است.

وی تشریح کرد: از این پس مشترکان تلفن همراه رایتل و ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری #797* و مشترکان همراه اول نیز با شماره‌‌گیری #797*720* نسبت به تهیه بلیت قطار اقدام کنند. 


در پایان این مراسم عملیات واقعی خرید بلیت قطار از طریق موبایل با حضور مدعوین و خبرنگاران حاضر با موفقیت آزمایش و انجام شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21160 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1393/03/28 تعداد مشاهده: 2727
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر