کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316310 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل پلی برای ایرانیان قابل دسترس شد!

از زمانی که چند ماه پیش، بحث خارج شدن ایران از تحریم‌های مربوط به تکنولوژی مطرح شد، بسیاری انتظار می‌کشیدند تا بتوانند به صورت قانونی و رسمی از بزرگ‌ترین مارکت اندروید یعنی پلی استور گوگل استفاده کنند و به نوعی این حق مسلم برای ایرانیان نیز به رسمیت شناخته شود.

گوگل پلی

به گزارش سافت گذر به نقل از برسام؛ تاکنون گوگل پلی برای استفاده کاربران ایرانی از اپلیکیشن‌های خود محدودیت‌هایی زیادی را ایجاد کرده بود، اما اکنون شاهد لغو آن هستیم. البته هنوز گوگل به صورت رسمی خبری را در این خصوص منتشر نکرده است اما به نظر می‌رسد که گوگل پلی سرانجام برای ایرانیان قابل دسترس شده باشد. در تست‌های انجام شده، کاربران ایرانی در حال حاضر با سیمکارت‌های هر سه اپراتور، وایمکس ایرانسل و اکثر سرویس دهندگان اینترنت، توانایی استفاده از گوگل پلی را دارند؛ در آزمایشی که توسط آی‌تی‌رسان انجام شد، ما نیز موفق به دانلود و نصب اپلیکیشن مورد نظر شدیم.

امیدوار هستیم که این دسترسی فعلی، موقتی نباشد و کاربران ایران زمین بتوانند به راحتی و بدون نیاز به سایر اپلیکیشن‌ها از گوگل پلی استفاده کنند. شایان ذکر است که قبل از این دسترسی، کاربران برای دریافت اپلیکیشن‌های مورد نظر خود از این نرم افزار، با تغییر آی‌پی قادر به استفاده از آن بودند و دسترسی به این برنامه از سوی ایران فیلتر نبود و حتی کاربران می‌توانستند وارد آن شوند و اپلیکیشن‌های مورد نظر را مشاهده کننند اما با لمس دکمه دانلود، با خطا مواجه می‌شدند. برخی از کاربران نیز به جای استفاده از گوگل پلی، از مارکت‌های ایرانی استفاده می‌کردند که به نظر می‌رسد با دسترسی کاربران ایرانی به فروشگاه اصلی گوگل، شرایط کمی برای مارکت‌های داخلی تلخ بشود. پیش از این نیز سامسونگ اپس، مجددا در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21180 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/03/29 تعداد مشاهده: 1752
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

BlackHawk 1393/03/30 15:22
مسخره بازی اگه دسترسی داشته باشیم به پلی استور اینجا چی همه سایت ها فیلتر شده . فقط کلمه مسخره بازی رو میشه توصیف کرد . همه جا اینترنت دارن ما هم اینترنت داریم !!!!!!!!!!!!!!

(عمرا اگه تایید کنید نظرم رو :|)
Azathoth 1393/03/30 13:41
"دسترسی به این برنامه از سوی ایران فیلتر نبود"
عزیز شما با مرورگر ویندوز هم وارد میشدی صفحه بسیار زیبای پیوندها رو میتونستی زیارت کنی! که البته احتمال میدم گوگل این تمهید رو نمی اندیشیده که اون صفحه رو بجای صفحه فروشگاه برات نمایش بده!!ضمنا این فعلا ایراد فیلترینگه چون برنامه های یوتیوب موجود توتهران گوشیها هم وارد یوتیوب بدون فیلتر شکن میشه نکنه میخواین بفرمایین یوتیوب هم فیلتر نیود؟!؟!؟!؟
ارس 1393/03/29 11:29
فیلتر شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا هر کی! 1393/03/29 11:25
چه فایده؟ هنوز که همه ی برنامه ها رو برای ایران باز نکرده!
نمومش شما Viber رو سرچ کن(بدون تغییر آی پی!) اگه تونستی پیداش کنی؟ چه برسه بخوای دانلودش کنی!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
کیوان 1393/03/29 09:46
چه فایده وقتی تموم سایتا فیلتره ....... نمونش یوتیوب فقط ایران میشه ایهارو نصب کرد اما نمیشه استفاده کرد........
میثم 1393/03/29 09:40
نگران نباشید چند روز دیگه از طرف ایران فیلتر میشه و باز باید با فیلترشکن ازش استفاده کنیم.یا اونا تحریم میکنن یا اگه اجازه استفاده بدهند ما تشخیص میدیم که چیزی که از طرف اونا به ما میرسه واسمون خوب نیست و خودمون دوباره فیلترش میکنیم.