کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی اندوریدی دوم مایکروسافت عرضه خواهد شد

مایکروسافت مجددا گوشی اندرویدی دیگری از خانواده X را معرفی و عرضه خواهد کرد. این اولین گوشی است که پس از تقسیم محصولات و سرویس های نوکیا و خریداری شدن انها به ارزش ۷٫۵ میلیارد دلار توسط مایکروسافت عرضه خواهد شد. این تصمیم نشان میدهد علی رغم عرضه کننده بودن مایکروسافت در پلت فرم ویندوز این شرکت التزام عملی به اندروید و عرضه گوشی اندرویدی دارد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ گوشی X2 دارای صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی که کمی بزرگتر از نسخه اصلی و اولیه یعنی  Nokia X است این گوشی از پردازنده ۲ هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتز اسنپ دراگن بهره می گیرد و رم ان نیز یک گیگابایتی است. دوربین پشتی آن پنج مگاپیکسل است و به دوربین جلویی برای سلفی و مکالمات ویدئویی مجهز است. این گوشی از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی می کند و دارای ۱۵ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مولتی مدیا ، عکس و اپ و …است.

گوشی اندوریدی

این گوشی دارای قیمت ۱۳۵ دلرا است و مایرکوسافت اعلام کرده است که گوشی بزودی در سطح جهانی عرضه و فایل دسترس است. برنامه های نوکیا مانند نقشه HERE و  Mix Radio از قبل بر روی گوشی نصب خواهد بود البته انتظار وجود اپ هایی چون اسکایپ ، Outlook.com ، OneDrive  و OneNote را نیز باید داشت.

از نظر ظاهری باید گفت که گوشی بسیار شبیه به دوایسس های سری X است به جز کاور و پوشش براق ان که در رنگ های سبز براق ، نارجی ، سیاه ، سفید ، خاکستری و زرد براق است. نوکیا X اولین گوشی اندرویدی مایکروسافت بود که در ماه فوریه با قیمت ۱۲۰ دلار عرضه شد و حال نیز این سری دوم گوشی اندرویدی محسوب می شود همچنین قرار است گوشی نوکیا XL با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی تا ماه می و با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه و معرفی شود.

 گوشی اندوریدی

از برخی ویژگی این گوشی می توان به این اشاره کرد که صفحه نمایش این گوشی از نوع  LCD IPS می باشد و همانطور که گفته شد ۴٫۳ اینچی می باشد، رزلوشین آن ۴۸۰ در ۸۰۰ می باشد و دارای تراکم پیکسلی ۲۱۷ ppi می باشد. در بخش شبکه این گوشی فقط اط شبکه ۲G , 3G ساپورت می کند. دوربین آن نیز قابلیت ذخیره ویدئو تا کیفیت HD 720p را دارد. باتری آن نیز ظرفیت ۱۸۰۰ میلی امپری دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21389 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/10 تعداد مشاهده: 1523
سافت گذر
نظرات بینندگان

reza 1393/04/10 18:54
ای کاش دو سیم کارت نبود