کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت در حال آماده‌سازی اپلیکیشن آفیس برای تبلت‌های اندرویدی

مایکروسافت اگرچه یک سال قبل نسخه پایه‌ای آفیس را برای گوشی‌های اندرویدی منتشر کرد، اما این کمپانی حالا قصد دارد نسخه‌ای با طراحی مخصوص تبلت‌های اندرویدی بسازد.


microsoftofficestock.0_standard_640.0

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ انتشار این نسخه احتمالا تا پایان همین سال جاری میلادی طول خواهد کشید. بعد از انتشار آفیس مخصوص آیپد حالا مایکروسافت قصد دارد دومین بخش عمده تبلت‌های بازار را نشانه بگیرید و اکسل، ورد و پارو پوینت را برای آن‌ها عرضه کند.

به گفته منابع آشنا با سایت The Verge این کمپانی هم‌اکنون نسخه بتای آزمایشی آفیس برای تبلت‌های اندرویدی را آماده کرده و با قبول شرکا نسخه مخصوص قبل از انتشار اصلی را آماده خواهد کرد. شرکت‌ها و افراد می‌توانند علاقه خود را نسبت به آزماش نسخه قبل از انتشار اصلی آفیس در سایت این شرکت اعلام کنند.

انتظار می‌رود نسخه آفیس برای تبلت‌های اندرویدی شامل پشتیبانی بسیار مناسب و مخصوص در رابط کاربری لمسی باشد و به همان سبک نسخه آیپد، برای تبلت‌های اندرویدی نیز عرضه شود. گزارش‌هایی وجود دارد که به عرضه نسخه مخصوص اندروید آفیس پیش از عرضه آفیس برای ویندوز فون اشاره دارد، عرضه آفیس برای ویندوز‌فون برای اوایل سال 2015 برنامه ریزی شده است. با به قدرت رسیدن ساتیا نادل به عنوان مدیر عامل شرکت مایکروسافت، برنامه ردموندی‌ها بیشتر بر روی بخش موبایل و سرویس‌های ابری متمرکز شده است. مایکروسافت همچنین نسخه جدیدی از آفیس را در اواخر امسال برای مک عرضه خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21425 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/04/12 تعداد مشاهده: 1270
اخبار مرتبط
سافت گذر