کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316258 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جام جهانی فوتبال پرمخاطب‌ترین اتفاق در تاریخ فیس‌بوک

شرکت فیس‌بوک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل مردمی‌ترین و پرمخاطب‌ترین اتفاق در تاریخ فعالیت‌های این شبکه اجتماعی بوده است.

فیس‌بوک

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ شبکه اجتماعی فیس‌بوک بین روزهای ۱۲ تا ۲۹ ژوئن ۲۰۱۴ بیش از یک میلیارد تعامل کاربری را به ثبت رساند که این ارتباطات را ۲۲۰ میلیون کاربر با یکدیگر برقرار کردند. شرکت فیس‌بوک از انتشار هرگونه مطلب، کامنت و تاییده کاربران در قالب رضایت برای مطالبی که پیرامون جام جهانی منتشر شد به عنوان تعامل یاد کرد.

این رکورد یک روز پس از افتتاحیه جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ به ثبت رسید و طی آن در روزه ۱۳ ژوئیه برای نخستین بار در تاریخ فعالیت‌های فیس‌بوک این شرکت یک میلیارد تعامل دوسویه بین مشترکان خود را پیرامون یک اتفاق واحد تجربه کرد.

جام جهانی فوتبال یکی از بزرگترین مسابقات ورزشی در سراسر جهان محسوب می‌شود و هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد. در این اتفاق تیم‌های فوتبال از سراسر جهان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت یک تیم به عنوان برنده برگزیده شود.

در سال ۲۰۱۰ میلادی اسپانیا به عنوان تیم برتر جام جهانی فوتبال برگزیده شد و امسال که این مسابقات در کشور برزیل برگزار می‌شود، تیم‌ها با یکدیگر در حال رقابت هستند.

گفته می‌شود که هفته گذشته در جریان برگزاری مسابقه فوتبال میان دو تیم برزیل و شیلی در جریان بازی‌های جام جهانی بیش از ۳۱ میلیون کاربر در سراسر جهان ۷۵ میلیون مطلب در مورد این مسابقه منتشر کردند.

پیش از این در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۴ در روز افتتاحیه این بازی‌ها ۵۸ میلیون کاربر جهانی ۱۴۰ مطلب روی فیس‌بوک منتشر کردند که این رکورد نیز در نوع خود قابل ملاحظه بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21431 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/12 تعداد مشاهده: 1593
سافت گذر