کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با محبوب‌ترین گوشی‌های سه‌ماهه اول 2014 آشنا شوید

تمامی کمپانی‌های ساخت گوشی‌های هوشمند هنگام عرضه پرچم‌دار خود ادعا می‌کنند که بهترین را تولید کرده‌اند اما شاید ملاک بهتری برای ارزیابی گوشی‌ها محبوبیت و میزان فروش جهانی باشد. به تازگی ABI Research گزارش جدید خود را از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا در سه ماهه اول سال 2014 ارائه کرده است.


Galaxy-S4-iPhone-5

همان‌طور که در جدول مشاهده می‌کنید آیفون 5S اپل در صدر فروش جهانی قرار گرفته و پس از آن به ترتیب نسخه جهانی گلکسی اس 4، گلکسی اس 3، مدل LTE گلکسی اس 4 و پس از آن هم نسخه 8 گیگابایتی آیفون 4S قرار دارد. جای تعجب ندارد که رتبه‌های اول در اختیار سامسونگ و اپل باشد چرا که این دو کمپانی همچنین بالاترین سهم کل بازار را نیز در اختیار دارند.

most-popular-phones

در این گزارش همچنین گوشی‌هایی از شرکت‌های سونی و ال‌جی در لیست 20 گوشی پرفروش دنیا قرار داشته و شیائومی نیز با فروش فوق‌العاده اخیر خود توانسته به این لیست اضافه شود. البته خبری از هواوی و اچ‌تی‌سی نیست اما برطبق پیش‌بینی به خاطر عرضه گوشی‌های HTC One M8 و Ascend P7 هواوی انتظار می‌رود این دو هم بتوانند به لیست 20 گوشی پرفروش سه ماهه آینده ملحق شوند.

Nick-Spencerنیک اسپنسر – کارشناس ABI Research

وجود گلکسی اس 3 و آیفون 4S هشت گیگابایتی در میان 5 گوشی پرفروش جهان نشان از جذابیت این مدل‌ها و برند محبوب آن‌ها دارد. ساخت چنین چرخه عمر بلند و پرمنفعتی چیزی است که دیگر شرکت‌ها آرزوی آن را دارند.

همچنین همان‌طور که می‌دانید اپل قصد دارد با عرضه نسخه هشت گیگابایتی iPhone 5C این مدل را به جای 4S به عنوان ارزان‌قیمت‌ترین گوشی هوشمند خود جایگزین کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21506 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/04/17 تعداد مشاهده: 2168
سافت گذر