کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316418 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اسمارت فون هایی که بیشتر از قیمت خود می ارزند

همه ما هم عاشق کارایی هستیم و هم قیمت ارزان! ولی به سختی شرایطی پیش می آید که شما بتوانید هر دوی این دو فاکتور را در کنار هم جمع کنید. مسلما همگی میدانیم هر چقدر پول بدهیم همان مقدار هم آش میخوریم ولی در بعضی موارد محصولاتی به بازار عرضه میشوند که واقعا ارزش خریدن دارند یا بر اثر گذر زمان در قیمت بعضی از آنها تخفیفات جالبی اتفاق می افتد! به هر صورت گران خریدن هنر نیست و اگر بتوانیم در بین قیمت و کارایی تعادل برقرار کنیم هنرمند هستیم. بر همین اساس در این مطلب قصد داریم تا به چند گوشی هوشمند که در این زمره می گنجند بپردازیم.

 Nokia Lumia 520

 اسمارت فون

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ وقتی صحبت از قیمت میشود آنهم در کنار قیمت مناسب، گوشی لومیا ۵۲۰ از نوکیا بی تردید یکی از بهترین ها خواهد بود. گوشی با قیمت در حدود ۵۰ دلار! البته لومیا ۵۲۵ هم در بازار موجود است ولی با این قیمت، مسلما لومیا ۵۲۰ چیز دیگری است.

Google Nexus 5

 اسمارت فون

از قدیم گفتن پول علف خرس نیست! ولی انصافا نکسوس ۵ محصول مشترک ال جی و گوگل یکی از اون گوشی هایی است که هر چقدر بابتش پول بدهید باز هم کم است! سبک، زیبا، خوش دست و از همه مهمتر اینکه بی دردسر کار میکند! قیمت ۳۴۹ دلار واقعا می ارزد چون تستش کردیم و حرف ندارد!

LG G2

 اسمارت فون

من دیگه حرفی ندارم! برید بخرید خوبه! همینو بس. راستی قیمتش در حدود ۳۸۵ دلار است البته توی ایران مسلما کمی گرانتر خواهد بود. بررسی کامل و دقیق گوشی جی ۲ را نیز فراموش نکنید!

Huawei Honor 6

 اسمارت فون

هواوی آنر ۶ هنوز به صورت گسترده در دسترس نیست ولی این گوشی با قیمت ۳۶۰ دلار ارزش انتظار دارد و با کمی صبر به گوشی دست خواهید یافت که تعادل خوبی را ما بین کارایی و قیمت ایجاد کرده است.

Motorola Moto G

 اسمارت فون

گوشی موتورولا که بر همگان شناخته شده است. برندی محبوب که رکورد دار گوشی های لوکس است. موتو جی هم با قیمت در حدود ۱۶۹ دلار واقعا یکی از آن گوشی هاییست که ارزش اضافه کردن به سبد کالا را دارد.

Lenovo Golden Warrior A8

 اسمارت فون

یک هشت هسته ای ۱۳۰ دلاری از لنوو. دیگه چی بهتر از این میشه! خود دانید.

OnePlus One

 اسمارت فون
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21554 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/19 تعداد مشاهده: 1446
سافت گذر
نظرات بینندگان

saman 1393/04/19 22:07
محصولات الجی فوق العاده هستن lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
مسعود 1393/04/19 18:57
انگار کسی از ایران میتونه OnePlus One رو بخره !!

تو استرالیا و اینجاها که موجود نیست ، عرضه ی خیلی سختی داره ، انگار میشه کسی رو پیدا کرد که برامون دعوت نامه بده و تازه اگر دعوت نامه هم گیر بیاریم ، چطوری بیاریم . هه !

با این سیستم عرضه ی بیخودشون ... اولش که میخواستن تا گوشیمون رو بشکونیم فیلمش رو بزاریم تو یوتیوب ، حالا هم با این آزمایشای تخلیشون .

گوشیه محشریه ، اما پخش افتضاحی داره . هی :(lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet