کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروز رسانی صفحه کلید هوشمند OEM ال‌جی

ال‌جی

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ صفحه کلید هوشمند گوشی G3 ال‌جی که ستایش همگان را برانگیخته بود، عصر روز عرضه جهانی‌اش در همین ماه، به روز رسانی خواهد شد. قابلیت‌های جدید این برنامه کاربردی به دارندگان گوشی G3 پیشرفت‌هائی را عرضه خواهد کرد که پیش از این در صفحه کلید هوشمند OEM کمتر دیده شده است.

صفحه کلید تحسین شده ال‌جی به واسطه داشتن فناوری تطبیقی به منظور تحلیل عادات نوشتاری صاحب خود، تایپ سریع‌تر با اشتباهات کمتر را ممکن می‌کند. این صفحه کلید هوشمند کلیه لغات را پیش بینی می‌کند و کاربر می‌تواند با شخصی سازی اندازه آن جای‌گیری دست‌ها و انگشتان شصت خود را بهبود بخشد. اینها بخشی از قابلیت‌های ارائه شده در به روز رسانی است که دارندگان گوشی G3 ال‌جی می‌توانند از آن لذت ببرند :

پیشنهاد Emoji :  با پیشنهاد دادن مناسب ترین شکلک را برای نشان دادن یک کلمه خاص ، کاربران راه های بیشتری برای بیان منظورشان خواهند داشت، به عنوان مثال، با تایپ “عشق” ردر صفحه کلید هوشمند نماد قلب از پایگاه داده  Emoji آن توصیه می‌شود.

پیشنهاد محتوای متنی بر اساس برنامه‌های کاربردی : از عادات کاربر می‌آموزد و کلماتی را که معمولا استفاده می‌شوند را بسته به برنامه کاربردی، پیشنهاد می‌دهد. به عنوان مثال، اگر کاربر اغلب ایمیل‌های خود را با “عزیزم” شروع کند،  احتمالا این لغت بار دیگر که ایمیل را باز کرد، پیشنهاد می‌شود و یا اگر کاربر معمولا پیام‌های متنی خود را با ” سلام” شروع کند، این کلمه‌ای خواهد بود که بار دیگر در هنگام باز کردن برنامه کاربردی پیام متنی پیشنهاد داده می‌شود. اولویت لغات و عبارات پیشنهادی بر این اساس استوار است که هرکدام از آنها چند بار و در چه مدتی در یک برنامه کاربردی خاص استفاده شده باشند.

پیشنهاد کلمه بعدی : از تحلیل متنی استفاده می‌کند تا در مورد سبک نوشتاری کاربر در طول زمان اطلاعاتی را به دست آوردو بتواند لغت یا علامت بعدی را پیشنهاد دهد و تایپ را به تجربه‌ای سریع‌تر و راحت‌تر تبدیل کند.

پیشنهاد دو زبانه کلمه : تشخیص و تغییر خودکار به زبان درست بدون اینکه کاربر مجبور باشد به طور دستی زبان را تغییر دهد. صفحه کلید هوشمند با آنقدر باهوش هست که بداند کاربر قصد استفاده از چه زبانی را دارد.

مسیر ورودی بسیار سریع : کاربر می‌تواند کلمات را با حرکت روان انگشت‌ها و در یک حرکت ادامه‌دار در طول صفحه کلید وارد کند و مطمئن باشد که صفحه کلید هوشمند کلمات پیشنهادی را خیلی فوری و قبل از اتمام حرکت انگشت، نمایش خواهد داد؛ در حالیکه قبلا کاربر مجبور بود تا اتمام حرکت انگشتانش منتظر بماند.

رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ال‌جی الکترونیکس گفت : « محدودیت صفحه کلید یکی از نکات مورد توجه کلیه کاربران گوشی‌های هوشمند است که این صفحه کلید هوشمند که بخشی از تجربه کاربری است، محدودیت را از بین برده. از همان ابتدای طراحی و ساخت گوشی G3 ال‌جی، سعی کردیم از همه شیوه‌هائی که کاربران برای ارتباط با گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند اطلاع پیدا کنیم. ارتقا این صفحه کلید هوشمند نمونه بارزی از تلاش‌های پیگیر ال‌جی برای فراهم آوردن تجربه کاربری بهتر و خوشایندتر است.»

به روز رسانی برنامه کاربردی صفحه کلید هوشمند این ماه از طریق مرکز به روز رسانی ال‌جی آغاز خواهد شد. دارندگان گوشی هوشمند G3 ال‌جی باید با اپراتورهای محلی خود تماس بگیرند تا از برنامه دقیق عرضه آن مطلع شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21596 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/22 تعداد مشاهده: 1919
سافت گذر