کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316245 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی ناامید کننده ترین گوشی های هوشمند ۲۰۱۴

همه فهرست‌ها که نباید به بهترین ها تعلق داشته باشد، گاهی لازم می‌شود که از بدترین‌ها هم گفته شود. این مطلب اختصاص دارد به بدترین هوشمندهایی که امسال و تا بحال آمده‌اند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ حالا چه چیزی آنها را در این فهرست قرار می‌دهد، آن چیزی است که در ادامه به آن پرداخته می‌شود. در فهرست زیر تنها اسمارتفون هایی انتخاب شده‌اند که ساخت برندهای مشهور دنیا هستند و ترتیب چینش آنها از بدترین به بهترین است.

۵٫ سامسونگ گلکسی ایس استایل

 گوشی

با اینکه می‌توان امسال سامسونگ را یکی از موفق‌ترین‌ها در زمینه فن‌آری دانست، این کمپانی اشتباهاتی نیز داشته است. یکی از همین اشتباهات گلکسی ایس استایل نام دارد. تلفنی ارزانقیمت (۱۷۰ دلار) که نتوانسته حتی نسبت به قیمتش خدماتی مشابه به هم قیمت‌هایش ارائه دهد. زیبا نیست و صفحه نمایش ۴ اینچی WVGA آن رنگهای خاموش بسیار ی دارد. رم آن ۵۱۲ مگابایت است و تنها نکته مثبتش اندروید کیت‌کت است.

۴٫ سامسونگ گلکسی گرند نئو

 گوشی

بزرگتر از گلکسی ایس نئو ساخته شده و ۵ اینچی است و مشکلش این است که به دلیل صفحه بزرگ با رزولوشن WVGA، چگالی پیکسلی تا اندازه ۱۶۸ ppi کاهش داشته است. این یعنی پیکسلها را می‌توانید روی صفحه براحتی ببینید. اگر موتورولا می‌تواند هندستی زیر ۲۰۰ دلار با صفحه اچ دی تولید کند، چرا گرند نئوی سامسونگ باید ۲۷۰ دلار باشد؟

۳٫ سونی اکسپریا M2

 گوشی

ام ۲ زیاد هم اسمارتفون بدی نیست، مخصوصا با عمر باتری فوق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند انتخاب خیلی‌ها باشد، اما مشکلاتی هم دارد که آن را در این فهرست قرار می‌دهد. کیفیت تماس ام ۲ خوب نیست، دوربینش خوب عمل نمی‌کند، اندرویدش آبنبات ژله‌ای است، رزولوشن صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی آن ۹۶۰×۵۴۰ پیکسل است و این ویژگی‌های نه چندان جالب را با قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار عرضه می‌کند.

۲٫ آلکاتل وان تاچ آیدل آلفا

 گوشی

با اینکه مدلهای قبلی آیدل در برابر قیمتی که داشتند ویژگی‌های خوبی هم ارائه می‌دادند، آیدل آلفا اصلا چنین نیست. این هوشمند قیمتی برابر با ۴۰۰ دلار دارد و با وجود اندروید آبنبات ژله‌ای و پردازنده مدیا تک به قیمتش نمی‌ارزد.

۱٫ نوکیا اکس

 گوشی

تلفن اندرویدی نوکیا که ماه فوریه اغاز بکار کرد. صفحه نمایش ضعیف، عدم دسترسی به گوگل پلی، دوربین بی کیفیت و عملکرد ناامید کننده جز مواردی هستند که نوکیا اکس را در این فهرست قرار می‌دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21639 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/24 تعداد مشاهده: 1587
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1393/04/26 18:02
آقا مراد از چی حرصت گرفته؟

خوبی از خودته و از اپل جونتlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
reza 1393/04/25 10:13
آقا مراد چرا اینجوری درباره Samsung حرف زدی؟ مگه Samsung چه هیزم تری به شما فروخته؟
morad 1393/04/25 08:20
سامسونگ خسیس....سامسونگ احمق...سامسونگ دزدlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung