کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رشد قابل توجه تقاضا برای موبایل بانکینگ در دنیا

در حالی که تقاضا برای موبایل بانکینگ در دنیا از سه ماهه نخست سال ۲۰۱۲ تاکنون دو برابر شده است، اما همچنان موانع بانکی در ایران مانع توسعه و رشد این سرویس نوین در کشورمان شده است.


به گزارش سافت گذر به نقل از سیتنا؛ در سه ماهه نخست سال جاری میلادی، تقریبا 28 درصد مشتری های حساب بانکی، در نظرسنجی سایت فایندبتربنک اعلام کردند آنها باید به موبایل بانکینگ دسترسی داشته باشند. این میزان 47 درصد نسبت به سه ماهه اول سال گذشته بالاتر بود.

 
http://www.citna.ir/sites/default/files/Mobile-Banking_1.jpg

در بررسی ها مشخص شد مشتریان علاقمند به موبایل بانکینگ تمایل بیشتری به دسترسی به دستگاه های خودپرداز بدون کارمزد دارند.

 

اپلیکیشن های موبایل بانکینگ دسترسی به اطلاعات حساب را در هر کجا که استفاده کننده باشد در اختیار او قرار می دهد و به همین دلیل منطقی است که این مشتری ها دسترسی گسترده تری را به پول نقد انتظار داشته باشند.

 

تقاضا برای موبایل بانکینگ همچنان افزایش خواهد یافت و همزمان علاقه مشتری ها به داشتن دسترسی ساده و بدون هزینه به پول نقد افزایش می یابد.

در این نظرسنجی مشخص شد که اکثر مشتری هایی که معتقدند در حساب بانکی بعدی خود باید از خدمات موبایل بانکینگ استفاده کنند از پیش از برخی خدمات استفاده می کنند. همچنین می توان مشاهده کرد که تجربه موبایل بانکینگ، خواسته های مشتری ها و نیز موسسه ای که آنها برای انجام کارهای بانکی شان انتخاب می کنند تغییر می دهد.

 

آن دسته از مشتری ها که خواستار موبایل بانکینگ هستند مایلند دیگر خدمات الکترونیکی بانکی را هم در دسترس داشته باشند. این گروه در مقایسه با دیگر مشتری ها بسیار بیشتر خواستار آن هستند که از طریق تلفن همراه بتوانند به سپرده گذاری پرداخته و قبوض خود را پرداخت کنند و از طریق ایمیل پیام های هشدار دریافت کنند.

از سوی دیگر این گروه همچنان تمایل دارند در شعبه بانک ها حساب باز کنند. اکثر مشتری هایی که معتقدند باید در یک بانک معمولی یا اتحادیه اعتباری به خدمات تلفن همراه دسترسی داشته باشند ترجیح می دهند در شعبه بانک ها حساب داشته باشند. در واقع تنها 10 درصد این مشتری ها اعلام کردند ترجیح می دهند در گوشی تلفن همراه خود حساب باز کنند.

تحقیقاتی مانند آنچه در اینجا گزارش آن داده شد سلیقه دائما در حال تغییر مشتریان را آشکار می کند و به نهادهای مالی این امکان را می دهد که با استفاده از داده های جدید، خدمات خود را با خواست مشتری ها سازگار کنند. این امر به افزایش رقابت پذیری این نهادها کمک خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21659 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1393/04/25 تعداد مشاهده: 1458
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر