کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316237 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حالا ۹۰ درصد از آی‌دیوایس‌های اپل با iOS 7 کار می‌کنند

در آخرین آماری که فروشگاه اپ استور منتشر کرده حالا 90 درصد دستگاه‌های اپل از iOS 7 قدرت می‌گیرند و این سیستم عامل را اجرا دارند.


iOS-7

این درصد اعلام شده نسبت به آمار قبلی که در ماه بهمن سال 92 منتشر شده بود 8 درصد رشد این سیستم عامل را نشان می‌دهد. در این مدت سیستم عامل iOS 7 رشد بسیار زیادی داشته و از 82 درصد به 90 درصد رسیده است.

gsmarena_001

شرکت مستقر در کوپرتینو عاشق این آمار‌هایی است که نرخ سهم بیشتر آخرین سیستم عامل را بر روی آی دیوایس‌ها نشان می‌دهد. در واقع این آمار که مبانی آن اپ استور اپل است به صورت هفتگی گرفته شده و آخرین آن 22 تیر بوده است. البته این آمار نرخ دسترسی کاربران به نسخه‌های مختلف iOS 7 را مشخص نکرده است، در هر حال اکنون می‌دانیم که 9 درصد دستگاه‌های اپل iOS 6 را اجرا دارند و فقط 2 درصد گجت‌های اپل هستند که نسخه‌های قبل‌تر این سیستم عامل را بر روی دستگاه‌های خود دارند.

برای انجام مقایسه‌ای کوتاه باید به آمار آخرین نسخه اندروید که شماره 4.4 و نام کیت‌کت را دارد نیز اشاره کنیم که این نسخه تنها برای 17.9 درصد از دستگاه‌های اندرویدی تا 16 تیر ارسال و اجرا شده است. حقیقت این است که تنوع گوشی‌های اندرویدی بسیار زیادتز از تعداد گوشی‌های آیفون است پس فراگیر شدن نسخه‌های جدید اندروید در گوشی‌های اندرویدی با نرخ بسیار آهسته تری پیش‌ می‌رود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21675 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/04/26 تعداد مشاهده: 1835
سافت گذر