کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شبکه اجتماعی مخصوص رژیمی ها راه اندازی شد

این روزها بازار شبکه های اجتماعی داغ است و هر هفته خبر راه اندازی یک شبکه اجتماعی جدید را می شنویم. شبکه های اجتماعی فارسی زبان اغلب تفاوت خاصی با هم نداشته و امیدوار هستند از اقبال مردم برخوردار شوند و سری در سرها بلند کنند.

اما واقعیت چیست؟ معمولا وقتی افراد در شبکه اجتماعی خاصی عضو هستند، دوستان خود را یافته و روابط خود را در آن فضا تعریف می کنند. خیلی بعید است همزمان در شبکه اجتماعی دیگری نیز فعالیت داشته باشند، مگر این که نکته ای برای آنها جالب به نظر رسیده و به ارزشی فراتر از آنچه دریافت می کردند، برسند.

 شبکه اجتماعی مخصوص رژیمی ها راه اندازی شد

 شبکه اجتماعی

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ شبکه های اجتماعی تخصصی که برای گروهی خاص و هدفی مشخص شکل گرفته اند، در دنیا جایگاه خوبی پیدا کرده اند. امروز ایده ای برای راه اندازی یک شبکه اجتماعی مخصوص رژیمی ها و افرادی که به دنبال تناسب اندام هستند، معرفی می کنیم. قبل از معرفی ایده، نکته دیگری را اضافه کنیم که شبکه های اجتماعی تخصصی بر مبنای نیازهای مشترک شکل می گیرد. برای مثال افرادی که می خواهند به سربازی بروند، پشت کنکوری ها یا مادران حامله و…، نیازها و پرسش هایشان نقاط مشترک آنهاست.

تا حالا برای داشتن یک رژیم غذایی تصمیم گرفته اید؟ یا اندامتان کاملا متناسب است و سلامت در درونتان موج می زند و اعتماد به نفستان ستودنی است؟ به هر حال از کسانی که تاکنون رژیم غذایی در پیش گرفته اند. بپرسید با چه مشکلاتی مواجه هستند. یکی از نکات مشترک، جایگزینی غذاهای رژیمی است. مهم تر از باشگاه رفتن و این دست کارها این است که یک همراه (یا همان پایه) لازم دارد. احتمالا اگر رژیم گرفتن را تجربه نکرده اید، تصمیم رفتن به باشگاه را برای تناسب اندام تجربه کرده اید، نه ؟

این شبکه اجتماعی یعنی شبکه اجتماعی برای رژیم و تناسب اندام، شما را در برابر دوستانتان مسئول می کند، زیرا براساس تصمیم شما که اکنون وزنتان چقدر است و تصمیم دارید چه میزان شود، پیغامی برای دوستانتان نمایش خواهد داد و سبب می شود جدی تر پیگیر باشید.

در شبکه های اجتماعی از جمله لینکدین معمولا دوستان بر اساس مشترکاتی مانند محل کارهای مشترک، همکاری های شغلی، دانشجویی و… به هم معرفی می شوند. در این شبکه های اجتماعی افراد براساس تصمیم های مشترک به هم معرفی می شوند، به طور مثال اگر شما ۹۲ کیلو وزن دارید و می خواهید ده کیلو از آن را کم کنید، به شما افرادی معرفی می شود که قرار است ده کیلو از وزن خود را در مدت دو ماه کم کنند. از این طریق می توانید دغدغه ها و پرسش های مشترک را طرح کنید. (درضمن قرار نیست فقط یک دوست با دغدغه مشترک شما وجود داشته باشد. می توانید دوستان بیشتری داشته باشید تا پنج فکر، بهتر از یک فکر باشد و منطقی تر هم به نظر برسد). یکی دیگر از عوامل موفقیت در این گونه تصمیم ها، رقابت یا به اصطلاح کل کل است. در این شبکه اجتماعی می توان موفقیت افراد با تصمیم مشترک را روی نموداری با خط پایان نمایش داد. مثلا شخصی جلوتر از شماست، زیرا هم ورزش می کند و هم رژیم غذایی اش را پیوسته رعایت می کند، پس باید تلاش تان را بیشتر کنید.

این شبکه اجتماعی می تواند فقط ویژه افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، نباشد و برای آنها که اهل تناسب اندام هستند نیز کاربرد داشته باشد. آن وقت سیستم پیشرفته تر شده و می تواند مربی هایی نیز داشته باشد. این مربی ها به پرسش ها پاسخ داده، پیشرفت شما را دیده و برای بهبود روند پیشرفت تان نظرشان را بدهند.

در اینجا این ایده به طور کلی معرفی شد و آنچه اهمیت دارد، روی آوردن به شبکه های اجتماعی تخصصی است، زیرا شبکه های اجتماعی عمومی با هدر دادن زمان و غیر هدفمند بودن، کمرنگ و کمرنگ تر خواهند شد و شبکه های اجتماعی تخصصی با هدفی مشخص و روشن جایگزین آنها می شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21701 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/29 تعداد مشاهده: 1704
سافت گذر