کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی اتصال کامپیوتر به تلویزیون، از طریق بلوتوث

در این مقاله چگونگی اتصال کامپیوتر به تلویزیون، از طریق بلوتوث را به شما آموزش می‌دهیم.

تلویزیون‌ها در چند دهه‌ی اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته‌اند. در حقیقت، آن‌ها از دستگاه‌های سرگرمی خیلی ساده تولیدکننده محتوا از نوارهای ویدئویی، به دستگاه‌های بسیار پیچیده‌ی الکترونیکی تبدیل شده‌اند. بسیاری از آن‌ها قابلیت‌هایی چون اتصال به اینترنت، دانلود برنامه‌ها و اتصالات بی‌سیم را دارند. در این بین بلوتوث یکی از قابلیت‌های بی‌سیم است که در تلویزیون‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 بلوتوث

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ درحالی که برخی کاربردهای معمول آن، اتصال به کنترل از راه دور و یا صفحه کلید است، شما می‌توانید بسیاری از تلویزیون‌ها را به کامپیوتر شخصیتان متصل کنید. تلویزیون‌های مختلف دارای ویژگی‌های متفاوتی برای استفاده از این امکان هستند، اما راه اندازی همه‌ی آن‌ها اساساً یکسان است.

دستوالعمل ها

۱٫ تلویزیون خود را روشن و بلوتوث آن را فعال کنید. تقریباً هر تلویزیون برای فعال کردن بلوتوث خود نیازمند به‌کارگیری یک روش متفاوت است، پس اگر نمی‌دانید بلوتوث دستگاهتان کجاست، برای خواندن توضیحات به دفترچه تلویزیون مراجعه کنید.

۲٫ بلوتوث تلویزیون خود را بر روی حالت قابل کشف (Discoverable) تنظیم کنید، اگر پیشاپیش در این حالت تنظیم نشده است.

۳٫ در کامپیوتر خود بر روی دکمه‌ی ” Start”  و سپس ” Control Panel” کلیک کنید.

۴٫ در قسمت ” Hardware and Sound” بر روی گزینه‌ی ” Add a device” کلیک کنید.

۵٫ کمی صبر کنید تا کامپیوترتان دستگاه‌های اطراف را شناسایی کند. اگر نام تلویزیون خود را در لیست مشاهده نکردید، مطمئن شوید که بلوتوث در حالت discoverable قرار دارد و فاصله دو دستگاه از هم خیلی زیاد نباشد. برای مشخص کردن برد تقریبی بلوتوث، ممکن است نیاز باشد به دفترچه راهنمای تلویزیون خود مراجعه کنید.

۶٫ نام تلویزیون خود را وقتی در پنجره “Add a device” ظاهر شد، انتخاب کنید.

۷٫ بر روی دکمه‌ی ” Next” کلیک کرده و صبر کنید تا کامپیوتر وصل شود.

۸٫ اگر تلویزیون از شما درخواست ورودی می‌کند، از طریق ریموت کنترل یا دکمه های تلویریون اتصال با کامپیوتر را برقرار کنید. معمولاً دستگاه‌های دارای بلوتوث، برای اتصال به چنین ورودی‌هایی نیاز دارند؛ در غیر این صورت هر کسی که یک دستگاه دارای بلوتوث داشته باشد، می‌تواند حتی بدون اجازه‌ی شما به تلویزیونتان متصل شود. پس از چند لحظه تلویزیون و کامپیوتر شما باید به هم متصل شده باشند.

نکات و هشدارها

• تلویزیون‌های مختلف قابلیت‌های متفاوتی از طریق بلوتوث در اختیار شما قرار می‌دهند، پس شما باید دفترچه راهنمای تلویزیون خود را برای دانستن جزییات مطالعه کنید. از برخی از قابلیت‌های رایج، می‌توان به انتقال رسانه نظیر موزیک برای پخش زنده و یا حتی ذخیره سازی (در صورتی که تلویزیون شما حافظه داخلی داشته باشد) اشاره کرد.

بسیاری از این تلویزیون‌ها به شما اجازه می‌دهند تا قابلیت‌های آن‌ها مانند عوض کردن کانال‌ها، تغییر تنظیمات، و حتی نصب بروز رسانی سیستم را از طریق کامپیوترتان و کاملاً بدون نیاز به سیم‌کشی اضافی کنترل کنید. برخی از گزینه‌های دیگر، همانند کنترل دستگاه‌هایی که به تلویزیون متصل شده‌اند (همانند دستگاه‌های بازی و دستگاه‌های ضبط و پخش ویدئویی)، از طریق این اتصال ممکن نیست.

• دستگاه‌های قدیمی‌تر بلوتوث، هنگامی‌که نزدیک به هم استفاده می‌شدند، در کار یکدیگر تداخل ایجاد می‌کردند که این باعث کاهش شدید نرخ انتقال داده‌ها می‌شد. تمام کامپیوترها و تلویزیون‌های مدرن، حداقل از بلوتوث ۲٫۰ استفاده می‌کنند که این مشکل را برطرف کرده است.

• یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن روبه رو شوید، وجود سیگنال‌های ضعیف مابین کامپیوتر و تلویزیون است، به‌ویژه هنگامی‌که فاصله‌ی دو دستگاه زیاد باشد. دسته‌های مختلف دستگاه‌های بلوتوث، بردهای متفاوتی دارند، بنابراین اگر در اتصال دستگاه‌ها دچار مشکل شدید بهتر است آن دو را کمی به هم نزدیک‌تر کرده و یا به‌جای استفاده از کامپیوتر رومیزی، از دستگاه دیگری، مثل یک لپ تاپ، برای برقراری ارتباط استفاده کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21750 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/31 تعداد مشاهده: 2038
سافت گذر
نظرات بینندگان

رئوف 1393/05/01 06:43
بسیار عالی ممنون