کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

My Business گوگل سرویس جدیدی برای صاحبان کسب و کار


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ به نظر گوگل با ارائه گوگل مای بیزنس به دنبال راه اندازی بخش مجزا برای توسعه و زیر پوشش قرار دادن کسب و کار و بیزنس است. شرکت معظم گوگل در تاریخ ۱۲ ژوئن رسماً دروازه ورود به بیزنس را در میان سرویس های خود جای داد اما باید دید این سرویس چگونه به کمک کار و کسب ما می آید؟

Google

در نگاه کلی این سرویس اجازه مدیریت و تعریف سرویس هایی چون گوگل مپ (نقشه) جستجو و گوگل پلاس (شبکه اجتماعی) را مرتبط با کسب و کارتان در دسترس شما می گذارد. ارائه اطلاعات آماری از بازدیدکنندگان و موقعیت و لوکیشن آنها و همچنین ادغام به سیستم تبلیغی گوگل از دیگر مزایای استفاده از سرویس گوگل مای بیزنس است.

گوگل خود دررابطه با سرویس جدیدش می گوید: Google My Business یک راه ساده و سریع برای صاحبان کسب و کار ، فروشندگان، برندها و هنرمندان است تا بتوانند براحتی حضور آنلاین خود در شبکه اینترنت را به کمک گوگل مدیریت نمایند.

در داشبرد اصلی Google My Business شما قادرید:

۱- اطلاعات مرتبط با کسب و کار خود را در گوگل آپدیت نمایید.

۲- راه اندازی صفحه اختصاصی گوگل پلاس و تشویق کاربران به تبدیل شدن به کاربران وفادار با دنبال کردن صفحه ی کسب و کارتان در گوگل. انها می توانند با فشردن دکمه +۱ در صفحات جستجو و نقشه و … به بهتر شدن وضعیت آنلاین تان کمک کنند.

۳- مشاهده و پیگیری اطلاعات آماری مرتبط با فعالیت کاربران مقیم در یوتیوب و گوگل پلاس. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند که بفهمید  کاربران در چه حوزه هایی فعالیت می کنند و یا اینکه به چه مباحثی علاقه بیشتری دارند. این داده های آماری می تواند در سطح پست های گوگل پلاس نیز اطلاعات ارائه دهد.

۴-  یکپارچه شدن این سرویس با بخش تبلیغی گوگل (AdWords Express).

5- سرویس مکان یابی فیزیکی کسب و کار. پس از تایید موقعیتتان در گوگل، این بخش به شما کمک می کند تا محل دقیق کسب و کار خود را بر روی نقشه های گوگل جانمایی نمایید. در واقع با جستجو در کسب و کار شما این اطلاعات را دریافت می کند. هچنین مزایای این روش برای شما، امکان مطالعه بازخوردهای کاربران درباره کسب و کارتان و همچنین در دسترس واقع شدن اطلاعات اماری از نحوه جستجوی کاربران در کسب و کارتان و یا اینکه آنها از کجای دنیا به دنبال شما می گردند، است.

 Mobile-search-growth

این موارد بدان معناست که صاحبان کسب و کاری که از موقعیت یابی گوگل و گوگل پلاس استفاده می کردند، از این به بعد با یک پلت فرم جدیدتر و کامل تر روبرو هستند. در کنار این، اپ اندرویدی این سرویس نیز در دسترس است که می تواند راه موثری برای مدیریت کسب و کار و پاسخ به نظرات کاربران است. مطالعات نشان می دهد که جستجوی در سطح گوشی های تلفن در آینده افزایش می یابد، این در حالی است که جستجوهای در سطح دسکتاپ کاهش می یابد. البته گوگل اولین شرکتی نیست که وارد عرصه مدیریت کسب و کار در گوشی های موبایل شده و پیشتر نیز یاهو با ارائه سرویس Yelp  سعی کرده که اطلاعاتی به مانند گوگل مای بیزنس را ارائه دهد.

گوگل در وبلاگ خود می آورد: اینترنت پایانه ای است که هر روزه بیزنس و کسب و کارهای بی شماری را به مردم مرتبط می کند. با این حال بسیاری از کاربران به ما می گفتند که پیدا کردن مشتریانی وفادار و دنبال کننده پیچیده و وقت گیر است. اما ما معتقد بودیم که این رویه نباید اینگونه باشد.

گوگل قویا تاکید می کند که این سیستم و برنامه جدید به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا درک و شناخت بهتری از مشتریان خود پیدا کنند و به کمک آن بتوانند نیازهای خود را را نیز در این راه شناسایی کنند. همانطور که پیشتر گفته شد، این سرویس در ادغام با بخش تبلیغات متنی AdWords  این امکان را برای بیزنس کارها فراهم می آورد تا با داده های بیشتری که از مشتریان خود بدست می آورند، تبلیغات را مدیریت نمایند. مثلا وقتی که به کمک گوگل مای بیزنس توانستید اطلاعاتی از بیشترین موقعیت هایی که به کسب و کار شما علاقه دارند، بدست بیاورید می توانید تبلیغات گوگلی خود را در این موقعیت ها و کشورها و شهرها  معطوف نمایید.

ویدئویی که گوگل در این باره تهیه کرده نیز بسیار تاثیر گذار بوده و کارایی این سیستم را به بهترین شکل ممکن تشریح می کند٬ شما می‌توانید این ویدئو را ببینید یا آن را دریافت کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21962 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/05/15 تعداد مشاهده: 2108
سافت گذر