کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739976849 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/29 | اعضاء: 316743 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش وایبر، وایبر چیست؟ (قسمت اول)

تماس و پیام رسانی رایگان! بله این همان کاری است که وایبر انجام می‌دهد. وایبر یکی از همان نرم‌افزارهای به درد بخوری است که از دانلودش پشیمان نخواهید شد. من از وایبر روی آیفون و کامپیوتر خود استفاده می‌کنم و باید اعتراف کنم که بسیار راضی هستم. از تماس تلفنی رایگان تا پیام‌ رسانی رایگان، وایبر همه این امکانات فوق‌العاده را برای شما فراهم می‌کند. در قسمت اول سری مقالات آموزش وایبر بررسی می‌کنیم که وایبر چیست و استفاده از آن چه حسی دارد.

 وایبر

عملکرد

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ قبل از هر چیز باید گفت که وایبر همه آن کارهایی که می‌گوید را به درستی انجام می‌دهد، اما یک نکته در این میان وجود دارد. متاسفانه برای اینکه با این نرم‌افزار با دیگران تماس بگیرید یا به آنها پیام بدهید، آنها هم باید وایبر داشته باشند. البته جای نگرانی نیست چون دانلود و نصب وایبر کار سختی نیست و خوشبختانه روی اکثر پلتفرم‌ها هم قابل نصب است. در مورد نحوه نصب و استفاده از وایبر در پلتفرم‌های مختلف در قسمت‌های بعد صحبت خواهیم کرد.

 وایبر

شما همیشه می‌توانید آن دسته از دوستانی که از وایبر استفاده نمی‌کنند را به وایبر دعوت کنید. اگر آنها دعوت شما را بپذیرند و وایبر را روی دیوایس خود نصب کنند آن وقت می‌توانید با آنها هم در وایبر ارتباط برقرار کنید.

وقتی با وایبر به دوستان خود زنگ می‌زنید، متوجه خواهید شد که کیفیت صدای تماس بسیار عالی است. البته کیفیت تماس به اتصال محلی شما بستگی دارد. اگر وای فای ضعیفی داشته باشید احساس می‌کنید که انگار دوستان شما داخل یک قوطی کوچک صحبت می‌کنند، اما با یک کانکشن خوب کیفیت تماس به گونه‌ای است که انگار که دوست شما درست در کنار دست شما نشسته است.

 وایبر

خبر خوب اینکه در حین تماس، وایبر جزئیات کیفیت تماس را به شما نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که وایبر از اتصال ۳G هم پشتیبانی می‌کند اما اگر از ۳G برای وایبر استفاده کنید نرخ داده‌های شما بلعیده می‌شود و هزینه‌اش زیاد می‌شود. برای همین توصیه می‌کنم برای اینکه هزینه‌ها به حداقل برسد و کیفیت تماس‌ها هم به حداکثر، همیشه برای وایبر از وای فای استفاده کنید. قطعا شما برای وای فای خانگی خود باید پول بپردازید ولی از این به بعد اگر بیرون از خانه عبارت وای فای رایگان را دیدید می‌دانید که می‌توانید از طریق آن به طور کاملا رایگان با دیگران تماس تلفنی برقرار کنید یا به آنها پیام بدهید.

 وایبر

طراحی

این نرم‌افزار طراحی ساده ولی جذاب و گیرایی دارد و رنگ بنفش به عنوان هویت وایبر در همه بخش‌های وایبر دیده می‌شود. در واقع شاید بتوان گفت طراحی وایبر مثل یک سیستم عامل در داخل سیستم عامل دیوایس شماست. پس زمینه محیط چت را هم می‌توانید تغییر دهید که این ویژگی تا حدی از تکراری شدن محیط نرم‌افزار می‌کاهد. از همه مهم‌تر استیکرهای جذاب و متنوع این نرم‌افزار است که به محبوبیت وایبر افزوده است.

 وایبر

کیفیت ویژگی‌ها

همانطور که قبلا اشاره شد، اغلب اوقات در هنگام مکالمه احساس می‌کنید که شخص مقابل شما درست در همان اتاقی که شما هستید نشسته و با شما صحبت می‌کند. اگر کانکشن خوبی داشته باشید می‌توان گفت کیفیت تماس‌ها با وایبر از کیفیت تماس از طریق اپراتور هم بهتر است.

 وایبر

در مورد پیام‌ها هم این نرم‌افزار کارش درست است. هر پیامی که ارسال می‌کنید وایبر به شما نشان می‌دهد که این پیام در چه ساعتی ارسال شده است و هر وقت پیام شما ارسال شود و بعد توسط شخص مقابل خوانده شود وایبر به شما اطلاع می‌دهد.

وایبر

نتیجه

وایبر نرم‌افزار ارتباطی خوبی است که می‌توان گفت آینده روشنی دارد. شما هم حتما از برقراری تماس و پیام رسانی رایگان خوشتان می‌‌آید، اینطور نیست؟ هر چند وایبر فقط در زمانی به درد می‌خورد که هر دو طرف آن را نصب کرده باشند. اما با وجود این مسئله کوچک، باز هم وایبر نرم‌افزاری است که نمی‌توان به همین راحتی از آن گذشت. منتظر قسمت‌های بعدی این مقاله باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21978 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/05/16 تعداد مشاهده: 1824
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1393/05/17 01:09
سلام ممنون از زحمتی که کشیدین برا این مقاله. ولی اساسا نمیدونم چرا نسبت به رنگ بنفش و اینکه گاهی تاکید میشه که مثلا حتما از وای فای استفاده شه یا کلا مشکلی که شخص خودم دارم اینه که یه کم توهم میزنم می ترسم که زمانی دارم با دوستم حرف میزنم ببینم جدی جدی دوستم کناره ! بازم ممنون از اخبار پربار سایتتون
رضا کوه نشین 1393/05/16 23:09
سلام
در مورد اینکه این شبکه جاسوسیه و تاثیرات بدی داره چرا نگفتید؟
از شما انتظار نداشتم
Guset 1393/05/16 18:37
وای فای خانگی هزینه ای ندارد اصلاح کنید .... وقتیکه کسی داره هزینه ی ای دی اس ال را می دهد پول وای فای را که جدا نمی پردازد
اصلاح کنید یا نظر را حذف نکنید lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
بهمن احدی 1393/05/16 18:20
دوست گرام همه برنامه ها هدفی برای تولید و عملکردشون دارند با اضافه نکردن خدماتی که نرم افزار های مشابه دارند باز هم هدفی نهفته هست به طور مثال شما کفی اندرودتون روت باشه و با وایبر کار کنید اگه یکم اندروید حالیتون باشه متوجه میشید که چه مسیر هایی رو ناخوداگاه وایبر دنبال میکنه تو گوشیتون آینده درخشان

موفق و پیروز باشید
پگاه 1393/05/16 17:22
سلام یک سوال داشتم
وایبر برای کسی که روی تلفن همراهش برنامه را نصب نداره ،طرز راع اندازیش روی ویندوز آیا ممکن است و اگر بله،چگونه؟