کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316419 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت و ایمیل زیر خط فقر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه کار طراحی شبکه مترو اترنت به پایان رسیده است از آغاز کار اجرایی یکپارچه‌سازی شبکه مترو اترنت در کشور خبر داد و گفت: «با عملیاتی شدن این شبکه سرعت دسترسی به اینترنت در کل کشور افزایش محسوسی خواهد داشت.» به گفته صابر فیضی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران شبکه مترو اترنت دی ماه سال جاری به عنوان پایلوت در استان‌های قم و کرمان راه‌اندازی شده تا بتواند الگوی کاری برای سایر شبکه‌های مخابرات استانی باشد.

هسته مرکزی شبکه مترواترنت استان قم 10 گیگابایت است که می‌تواند پهنای باند داخل استان را تا سطح یک گیگابایت به متقاضیان ارائه کند. با شنیدن این خبر کمی ذوق زده شدم. پس از گذشت اختلالاتی که بر سر سرویس اینترنتی کشور در روزهای گذشته را تجربه کردیم، شنیدن این خبر بسیار مسرت بخش خواهد بود، هرچند باورش کمی سخت است اما کاربران اینترنتی ایران وعده‌پذیرند و ما هم در صف طولانی زنبیل به دستان اینترنت پرسرعت هنوز زانوی غم به بغل گرفته‌ایم تا تکلیفمان روشن شود.

کاربران ایرانی از اینکه حتی با ADSL پرسرعت هم نمی‌توانند وارد جی‌میل شوند خسته شده‌اند، چند هفته‌ای است که کاربران ایرانی از همدیگر سؤال می‌کنند «جی میلت باز می‌شه؟ جی میل من باز نمی‌شه!» جالب این است که با گوگل تاک (نرم‌افزار چت گوگل) به راحتی می‌شود کار کرد، اما نمی‌توانی ایمیل‌ها را ببینی و پاسخ بدهی.

کاربران اینترنت یادشان هست که چندی پیش، فیبر نوری جاسک- فجیره قطع شد و کلی دیتا ریخته شد در دریا و آبزیان منطقه را مسموم کرد. اما حتی پس از وصل شدنش دیگر طعم خوش اینترنت را نچشیدیم، یا اگر هم چشیدیم با اختلالات جی‌میل همراه بود که خوشایند کاربران نبود و به دنبال خود شایعاتی را از سوی آنان به بار آورد و بازار شایعه پراکنی جی‌میل و اینترنت و مخابرات به قدری داغ شد که پای جزغاله شده آن به رسانه‌های جمعی نیز باز شد و منجر به انتشار اطلاعیه‌ای از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد که در آن اعلام شده بود که این اختلال نه توسط وزارتخانه صورت گرفته و نه ربطی به قطعی کابل جاسک - فجیره دارد؛ این اختلال و عدم دسترسی به سرویس جی‌میل از سوی شرکت سرویس دهنده یعنی گوگل انجام شده است.

اما چه سود که دیری نپایید و گوگل این خبر را تکذیب کرد و مسئولیت اختلال در سرویس جی‌میل را نپذیرفت. متاسفانه صحبت‌هایی دیگر از مسئولان شنیده شده که رضایتمندی خود را در این زمینه اعلام کرده‌اند، به عنوان مثال سعید مهدیون، مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات، در یک نشست خبری از مسدود بودن این سرویس ابراز خوشحالی کرده است و آن را به فال نیک گرفته و فرصت را غنیمت دانسته تا مردم کشور به سمت ایمیل ملی هدایت شوند، این درحالیست که هنوز مسئولان وزارت ارتباطات ایمیلی تحت عنوان ایمیل ملی را برای عموم مردم راه‌اندازی نکرده است.

اما گفته‌های آقای مهدیون هم را باید آویزه گوش خود کنیم، نظر ایشان بر این است که استفاده از جی‌میل و یاهو و هات‌میل خطرناک است و دلایل خودر را نیز اعلام کرده است. عدم حفظ اطلاعات و نامروتی صاحبان اینگونه سرویس دهنگان ایمیل که وارد ایمیل‌های ما می‌شوند یکی از این دلایل است. راستی چه باید کرد تا کی باید فقر ایمیلی را تحمل کرد چه زمانی می‌توانیم به ایمیل ملی خود برسیم تا از شر این همه بدی رهایی پیدا کنیم.!؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2205 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1389/02/16 تعداد مشاهده: 1490
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر