کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9210 | مشاهده و دانلود: 740619617 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/03 | اعضاء: 316836 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز آزادی خرمشهر گرامی باد
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش نحوه نصب و استفاده از نسخه IOS وایبر (قسمت سوم)

در قسمت اول آموزش وایبر، با نرم‌افزار پیام‌رسان وایبر آشنا شدیم و در قسمت دوم آموزش وایبر نیز، آموزش نحوه راه‌اندازی و استفاده از نرم‌افزار Viber در سیستم‌عامل اندروید را بررسی کرده‌ایم. اکنون در قسمت سوم این آموزش، می خواهیم آموزش نحوه نصب و استفاده از نسخه IOS وایبر را به شما خوانندگان عزیز آموزش دهیم.

 وایبر

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ با توجه به پیشرفتی که تکنولوژی در این چند سال داشته و گسترش خدمات اینترنت بطوریکه کمتر کاربری در این زمان وجود دارد که همیشه در حال استفاده از اینترنت نباشد، بسیاری از امکانات بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

یکی از مثال‌های بسیار خوب، نرم‌افزار Viber برای iOS است؛ با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان که مکالمات و پیام‌های رایگانی را ایجاد و ارسال نمایید.

نحوه راه‌اندازی و استفاده از Viber در iOS:

ابتدا می‌بایست که نرم‌افزار Viber را از طریق App Store اپل –اینجا دریافت کنید. وقتی که نرم‌افزار با موفقیت روی دستگاه شما نصب شد، آن‌را اجرا کنید.
با اجرای Viber برای بار اول، با پیام «خوش‌آمد گویی» مواجه می‌شوید. گزینه Continue را انتخاب کنید تا وارد صفحه راه‌اندازی شوید.

وایبر

در این قسمت شما می‌بایست که شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. دقت کنید که شماره وارد شده، شماره همراه خودتان باشد، چرا که به این شماره پیام‌کوتاهی ارسال خواهد شد تا مالکیت شماره همراه شما برای Viber تایید شود.

پس از وارد نمودن شماره، گزینه Continue را انتخاب نمایید. پیامی بر روی صفحه ظاهر خواهد شد که از شما می‌خواد شماره خود را مجدداً بررسی نمایید و از صحت آن مطمئن شوید. اگر شماره شما درست بود، OK را انتخاب کنید.

 وایبر

چند لحظه بعد، پیام کوتاهی از طرف Viber برای شما بصورت پیام‌کوتاه ارسال خواهد شد که حاوی کد فعالسازی می‌باشد. آن را باز کرده و کد دریافت شده را در بخشی که نرم‌افزار Viber برای شما تعیین کرده است وارد کنید. در صورت صحیح بودن کد، وارد قسمت بعدی خواهید شد. Viber طی پیامی از شما درخواست دسترسی به لیست مخاطبین گوشی شما می‌کند؛ OK را انتخاب کنید تا بتوانید با دیگر افراد لیست خود از طریق Viber ارتباط برقرار کنید.

پس از آن،‌ در این صفحه، می‌توانید عکس و نام خود را وارد کرده تا برای دیگر افراد لیستتان نمایش داده شود. جهت تکمیل مراحل، Continue را انتخاب کنید.

 وایبر

حال Viber با موفقیت بر روی تلفن‌همراه شما در حال کار می‌باشد. منوها کاملاً شبیه به منوهای پیشفرض iOS می‌باشد لذا مشکلی در استفاده از آن نخواهید داشت. لیست مخاطبین در وحله اول برای شما نمایش داده می‌شود که کافیست نام یکی از آن‌ها را انتخاب کنید تا وارد اطلاعات آن‌ها شوید.

 وایبر

نکات خوب و بد Viber:

نرم‌افزار وایبر، یکی از بهترین روش‌ها برای ارتباط با دیگران بصورت رایگان است. برای اینکه این نرم‌افزار را از هر جهت بررسی کرده باشیم، نقاط قوت و ضعف آن را در زیر برای شما لیست می‌کنیم:

• نکات مثبت:

o وایبر یک جایگزین عالی برای برقراری تماس و ارسال پیام‌های رایگان است.
o قابلیت ایجاد گروه‌ها در وایبر و تبادل پیام‌ها بین آن‌ها نیز یک نکته مثبت از این نرم‌افزار می‌باشد.
o برای استفاده از وایبر، نیازی به ثبت‌نام نیست؛‌ فقط شماره‌همراه نیاز است!
o وجود کاربران زیاد در شبکه Viber، باعث می‌شود که بیشترین تعداد از مخاطبین شما دارای این نرم‌افزار باشند.

• نکات بد:

o برای برقراری تماس‌های رایگان و یا ارسال پیام از طریق Viber، می‌بایست مخاطب خود نیز این نرم‌افزار را بر روی گوشی خود نصب کرده باشد.
o ارتباط کند و غیرپایدار اینترنت باعث اختلال در کیفیت مکالمه می‌شود –و عدم وجود این ارتباط، به معنی عدم کارکرد نرم‌افزار!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22065 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/05/21 تعداد مشاهده: 2078
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر