کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316141 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مراقب جستجو های خود باشید

شرکت مايکروسافت که محصولات متعددش در گوشه و کنار دنيا کاملا شناخته شده محسوب مي شود، اين روزها مشغول از بين بردن يک ميليون نمونه از کرم هاي اينترنتي خطرناک است که در زمينه سرقت رمز هاي عبور تخصص داشتند.

 

جالب آن که اين کرم هاي رايانه اي مهارت ويژه اي در سرقت رمز و شناسه عبور بازي هاي پر طرفدار رايانه اي هم دارند. اگرچه وضع موجود براي مايکروسافت و کاربرانش چندان هم غيرطبيعي نيست، چرا که سال گذشته اين شرکت تنها در يک روز 700 هزار نسخه از کرم رايانه اي معروف به تاترف را از بين برد. هفته گذشته اما اين تمام مشکلات شرکت مايکروسافت نبود.

 

مايکروسافت يک شکايت جديد هم دارد که برخي از شکايت اين پرونده اتحاديه اروپا و گوگل رقيب اين شرکت هستند. چندي پيش اتحاديه اروپا مايکروسافت را به انتشار غيرقانوني مرورگر اينترنتي و ضميمه آن به سيستم عامل ويندوز متهم و اعلام کرد که مايکروسافت با اين کار امکان رقابت را در بازار مرورگرهاي اينترنتي از بين برده است.

 

اتحاديه اروپا اقدامات خود را در اين زمينه پس از دريافت شکايت شرکت نروژي اپرا که در زمينه توليد مرورگر اينترنتي فعاليت مي کند، آغاز کرد. شرکت موزيلا نيز که توليدکننده مرورگر اينترنتي فايرفاکس محسوب مي شود نيز اوايل ماه جاري ميلادي به اين پرونده عليه شرکت مايکروسافت پيوست.

 

شرکت گوگل هم که مرورگر اينترنتي خود با نام کروم را سال گذشته وارد بازار کرده، خاطرنشان ساخت که به عنوان يکي از مراکز توسعه نرم افزاري براي حضور در مقابل مايکروسافت در اين زمينه با اتحاديه اروپا همکاري مي کند.

 

اما شرکت خبرساز گوگل باز هم خبرساز شد. خبر اول آن که گوگل به وسيله بسيار مناسبي براي خرابکاري هکرها تبديل شده است. به نظر مي رسد ويروس نويس ها به استفاده از سرويس گوگل ترندز روي آورده اند تا با استفاده از آن، محبوب ترين موضوعات و کلمات جستجو را شناسايي کنند. محققان آزمايشگاه دو شرکت امنيتي با تعدادي صفحات آلوده اينترنتي مواجه شده اند که امتياز آنها به طور ساختگي و دستي، افزايش يافته است.

 

به اين صورت که اگر کاربران گوگل در جستجوهاي خود کلمات مربوطه را تايپ کنند، با اين صفحات به عنوان اولين و برترين جواب هاي گوگل مواجه مي شوند. کليک روي اين صفحات قلابي ممکن است کاربر را به سايتي ببرد که مي کوشد با استفاده از ضعفي 3 ساله در مرورگر اينترنت، رايانه او را تحت کنترل خود در آورد.

 

نکته جالب ماجرا اينجاست در شرايطي که هکرها در صفحات موتور جستجوي گوگل دستکاري و نفوذ کرده اند، اين شرکت از هکرها دعوت کرده تا هر چه در توان دارند براي تخريب يکي از سرويس هاي جديد خود به کار بگيرند. پروژه جديد گوگل نيتيوکلاينت، يک محصول متن باز براي اجراي کدهاي تحت وب است که امکانات زيادي را در اختيار برنامه نويسان مي گذارد.

 

گوگل براي آزمايش ميزان امنيت و نشان دادن سطح اطمينان سرويس خود اقدام به تشويق هکرها هم کرده و اعلام نموده به پنج هکر برتر، به ترتيب جوايزي برابر 8193 دلار، 4096 دلار، 2048 دلار و به حائزان رتبه چهارم و پنجم نيز 1024 دلار پرداخت خواهد کرد.

 

به هر حال بايد منتظر ماند و ديد گوگل مجبور به اهداي جوايز به هکرها و شناسايي نقاط ضعف خود خواهد شد يا آن که اتفاقي براي سرويس جديد اين شرکت رخ نخواهد داد. خبر ديگر آن که ارسال هرزنامه ها يا همان نامه هاي الکترونيکي ناخواسته و بي ارزش در سال جاري با رشد دوبرابري مواجه شده است. به اين ترتيب در 2 ماه نوامبر و دسامبر سال گذشته، تعداد 10/4 ميليون هرزنامه به رقم 22/9 ميليون رسيده است.

 

بر اساس اين گزارش در ماه هاي مذکور هرزنامه هاي آمريکايي از 3/47 ميليون به 7/19 ميليون کاهش يافته و سير نزولي را تجربه کرده است. بر اساس اين گزارش تعداد ايميل هاي غيرقانوني که از سوي آمريکا، انگليس، برزيل، ترکيه، روسيه و ديگر کشورهاي سردمدار ارسال هرزنامه توليد شده، در سه ماه آخر سال 2008 بشدت کاهش يافته است. کارشناسان تعطيل شدن مک کولو يک شرکت خلافکار ارائه دهنده خدمات اينترنتي در آمريکا را يکي از دلايل اين کاهش خوشحال کننده عنوان مي کنند. اما در حالي که آمار بسياري از کشورهاي دنيا در ارسال هرزنامه ها روبه کاهش است، آمار نشان مي دهد ميزان ارسال اين نامه هاي بي ارزش از سوي چين در حال جبران اين کاهش است.

 

منبع:

بازياب

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 223 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تاریخ خبر: 1388/01/19 تعداد مشاهده: 1316
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر