کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738253991 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316478 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تنها 2 بانک تمامی سرویس‌های اینترنتی را دارند

بانک ملت و پست‌بانک، تنها بانک‌هايي هستند که در شبکه مالی کشور، تمام سرويس‌هاي اينترنتي را روي درگاهشان ارايه مي‌دهند.

به گزارش عصر ارتباط، در ميان 18 بانک کشور، تنها هشت بانک وجود دارند که سرويس ساتنا اينترنتي را ارايه مي‌دهند و فقط 9 بانک سحاب را به صورت اينترنتي سرویس مي‌دهند. امکان خريد اينترنتي هم فقط از درگاه 10 بانک وجود دارد. 13 بانک هم موبايل‌بنکينگ‌شان را فعال کرده‌اند و سرويس‌هاي SMS بنکينگ و پرداخت اينترنتي هم از طريق درگاه 16 بانک قابل دريافت است.

رقباي دولتي

پست ‌بانک در بين بانک‌هاي دولتي، بالاترين رتبه را براي ارايه خدمات اينترنتي از آن خود کرده، به طوري‌که تمام سرويس‌هاي اينترنتي، روي درگاه اين بانک فعال است.

اما بانک تجارت در رديف دومين بانک دولتي، از جايگاه نسبتا خوبي برخوردار است. اين بانک به جز ارايه سرويس ساتنا، تمام خدمات ديگر از جمله سحاب، موبايل‌بنکينگ، SMS بنکينگ، پرداخت و خريد اينترنتي را به مشتريان خود ارايه مي‌دهد.

بانک مسکن هم همانند بانک تجارت، ساتناي اينترنتي را فعال نکرده، اما به گفته مسوول دايره ساتناي اين بانک، ارايه اين سرويس در فضاي مجازي نيز پيش‌بيني شده است. اما براساس گفته يکي از کارشناسان انفورماتيک بانک، از طريق سرويس موبايل‌بنکينگ اين بانک، امکان نقل و انتقال وجوه بين کارت‌هاي عضو شتاب وجود ندارد و شتاب از اين کار ممانعت به عمل آورده و فقط جابه‌جايي وجه بين حساب‌هاي بانکي مسکن فراهم شده است.

بانک صادرات هم به عنوان يکي از بزرگ‌ترين بانک‌هاي دولتي کشور، جايگاه نسبتا مشابهي با بانک تجارت دارد، با اين تفاوت که به جاي ساتنا، فاقد سرويس سحاب اینترنتي است.

بانک ملي هم به عنوان بزرگ‌ترين بانک دولتي کشور، هنوز سحاب مجازي و خريد اينترنتي را روي درگاهش فعال نکرده است. مشتريان اين بانک از طريق موبايل‌بنکينگ هم فقط مي‌توانند سه گردش آخر حساب‌شان را مشاهده کنند بدون آن‌که امکان انتقال وجه بين حساب‌هايشان را داشته باشند.

اما بانک سپه که به تازگي توانسته خود را به گردپاي رقيبان بانکي‌اش در ارايه خدمات الکترونيکي برساند، به جز سرويس‌هاي سحاب و خريد اينترنتي، درگاهش را براي ارايه ديگر خدمات الکترونيکي به روي مشتريانش گشوده است.

بانک رفاه کارگران هم در حال حاضر فقط موبايل‌بنکينگ و SMS بنکينگ را فعال کرده و ديگر سرويس‌هاي آن به روي مشتريان اين بانک مسدود است. به گفته يکي از کارشناسان اداره انفورماتيک اين بانک، هنوز حساب‌هاي اينترنتي بانک رفاه کار نمي‌کند اما تا دو هفته ديگر فعال مي‌شود. بانک صنعت و معدن هم با وجود داشتن مشتريان محدود و خاص، ساتناي اينترنتي، موبايل‌بنکينگ، SMSبنکينگ و پرداخت اينترنتي را روي درگاهش فعال کرده است. اما سرويس سحاب اينترنتي آن براي جابه‌جايي وجه بين کارت‌هاي عضو شتاب غيرفعال است. البته از کارت‌هاي ديگر بانک‌ها مي‌توان اقدام به انتقال وجه به دارندگان کارت‌هاي بانکي صنعت و معدن کرد اما دارندگان اين کارت‌ها نمي‌توانند به صورت کارت به کارت نسبت به جابه‌جايي وجوهشان اقدام کنند.

بانک کشاورزي هم در جمع بانک‌هاي دولتي کشور، آخرين رتبه را در سرويس‌دهي خدمات اينترنتي از آن خود کرده است. اين بانک عليرغم تبليغات گسترده‌ براي پيشرو بودن در نسل چهارم بانکداري الکترونيکي، دسترسي به هيچ ‌يک از سرويس‌هاي ساتنا، سحاب، موبايل‌بنکينگ، SMS بنکينگ و خريد اينترنتي را براي مشتريانش به وجود نياورده و تنها سرويس فعال آن پرداخت اينترنتي است. به گفته کارشناس اداره انفورماتيک اين بانک، بانک کشاورزي در حال حاضر تمام حساب‌هايش را آنلاين کرده و در حال پايلوت سيستم موبايل‌بنکينگ و SMS بنکينگ است.

رقباي خصوصي

اما در بين بانک‌هاي خصوصي، ملت کامل‌ترين سرويس‌هاي اينترنتي را به مشتريانش ارايه مي‌کند. اين بانک که به تازگي خصوصي شده خدمات ساتنا، سحاب، موبايل‌بنکينگ و SMS بنکينگ، پرداخت و خريد اينترنتي را روي درگاهش فعال کرده است.

بانک‌هاي اقتصاد نوين، پارسيان و پاسارگاد، هر سه داراي جايگاه مشترکي هستند و فقط ساتنا در ليست خدمات اينترنتي‌شان قرار ندارد.

بانک توسعه صادرات هم به جز سحاب و خريد اينترنتي، ديگر سرويس‌هاي اينترنتي و مجازي را پوشش مي‌دهد. اما بانک سامان فقط سحاب اينترنتي،SMS بنکينگ و پرداخت اينترنتي را در ليست سرويس‌هاي فعالش گنجانده؛ اگرچه در حال فعال کردن سيستم موبايل‌بنکينگ نيز است.

بانک سرمايه هم به عنوان يکي ديگر از بانک‌هاي خصوصي تمام سرويس‌ها به جز ساتنا اينترنتي و موبايل‌بنکينگ را به مشتريانش ارايه مي‌دهد.

بانک سينا هم به جز ارايه سرويس سحاب اينترنتي و موبايل‌بنکينگ، ديگر سرويس‌هاي اينترنتي را به مشتريانش ارايه مي‌دهد.

اما کارآفرين در بين بانک‌هاي خصوصي کشور داراي بدترين جايگاه در ارايه خدمات الکترونيکي به مشتريانش است. اين بانک هيچ ‌يک از سرويس‌هاي اينترنتي را به مشتريانش ارايه نمي‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2238 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/02/20 تعداد مشاهده: 1555
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر