کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316137 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بیانیه مطبوعاتی سونی برای محصولات سری Z3

تلفن پرچمدار نیمه‌ی دوم سال جاری سونی با نام Xperia Z3 و ظاهر نسبتا مشابه با نسل قبل رونمایی شد. سونی همان زبان طراحی Z2 را با کمی بهبود در Z3 نیز استفاده کرده است. مشخصات سخت‌افزاری Z3 نیز چندان تفاوتی نسبت به نسل قبل نمی‌کند. در ادامه بیانیه مطبوعاتی سونی از اکسپریا Z3 را که دفتر سونی در ایران در اختیار زومیت قرار داده مشاهده خواهید کرد.

 بیانیۀ مطبوعاتیSony با معرفی سری Xperia™ Z3 و همچنین تلفن‌های هوشمند پیشرو در رده‌های دیگر و دستگاه‌های SmartWear، استاندارد جدیدی وضع می‌کند

  • Xperia Z3 Dual با فریم آلومینیومی گرد بسیار نازک ۷٫۳ میلی‌متری، طراحی و مهندسی را با هم ترکیب می‌کند
  • عملکرد بدون چشم‌پوشی از هیچ قابلیت مهمی در Xperia Z3 Compact که برای کار با یک‌دست ایده‌آل است
  • محصولات سری Xperia Z3 تنها تلفن‌های هوشمند وتبلت دارای قابلیت PS4™ Remote Play۱ هستند
  • بالاترین رتبه‌بندی ضدآب (IP65/68)- ضدآب و نفوذناپذیر در برابر گرد و غبار برای بردن دستگاه‌ها با خودتان به هرکجا که می‌روید
  • دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی با حسگر عکس ۲٫۳/۱ اینچی « Exmor™ RS برای موبایل»، لنز جدید ۲۵ میلی‌متری «G» و نخستین تلفن هوشمند با حساسیت  ISO 12800، برای عکس‌هایی برتر حتی در شرایط کم‌نور
  • عملکرد صوتی بی‌هماورد با گزینه‌های صوتی با وضوح بالا، پشتیبانی از حذف نویز دیجیتالی و ارتقاء صوتی DSEE HX برای ارتقاء به کیفیت صوتی نزدیک به استاندارد صوتی با وضوح بالا
  • Xperia™ E3 Dual  دارای طراحی نازک و سبک پرچم‌داری است که برای استفاده با یک‌دست ایده‌آل است
  • Sony با افزودن دو دستگاه جدید برای Lifelog‏-  SmartBand Talk و SmartWatch 3 تجربه‌های SmartWear را گسترش می‌دهد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ امروز تلفن‌های هوشمند جدید پرچم‌دار سری Xperia™ Z خودش را معرفی کرد- Xperia Z3 Dual و Xperia Z3 Compact. هر دو تلفن هوشمند ممتاز صرف‌نظر از اندازۀ ۵٫۲ اینچی فوق‌العادۀ تلفن هوشمند پرچم‌دار یا اندازۀ جمع‌وجور ۴٫۶ اینچی دیگری، همۀ جزئیاتی را که تلفن‌های هوشمند Xperia را عالی ساخته‌‌اند، در خودشان دارند. جزئیاتی مانند بالاترین سطح ضدآب بودن، تجربه‌ها و برنامه‌های دوربین ارتقاء یافته، تا دو روز ماندگاری باتری، بهترین کیفیت صوتی ما تاکنون و PS4™ Remote Play۱.کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Sony Mobile Communications، گفت: «اکنون در Sony Mobile «پرچم‌دار» به معنای ارائۀ گزینه‌ای به مصرف‌کنندگان برای انتخاب از بین دو تلفن هوشمند فوق‌العاده است. Xperia Z3 Dual با صفحه‌نمایش بزرگ برای سرگرمی‌های همه‌جانبه و مدل جمع‌جورتر و سبک‌تر Xperia Z3 Compact که هیچ قابلیت مهمی را فدا نکرده است. مصرف‌کنندگان خواهان و سزاوار بهترین‌ها در تلفن هوشمندشان هستند- در طراحی، دوربین و ماندگاری باتری. این دقیقاً همان چیزی است که ما می‌خواهیم با ارائۀ Xperia Z3 Dual و Xperia Z3 Compact به آنان ارائه کنیم. علاوه بر قابلیت‌های پیشرو و نوآورانه‌ای مانند تجربه‌های بی‌همتای دوربین Sony، برای نخستین بار قابلیت PS4 Remote Play را در این دو تلفن هوشمند زیبا و کاملاً ضدآب ارائه می‌کنیم.»

xperia-z3-gallery

در هم‌ آمیختن مهندسی و طراحی

Xperia Z3 Dual طراحی و صنعتگری مهندسی را برای ارائۀ زیبایی ماندگار درهم می‌آمیزد. فریم آلومینیومی آن گرد بوده و با ضخامت ۷٫۳ میلی‌متری بسیار نازک است. صفحه‌های شیشه‌ای از جنس شیشۀ آبدیدۀ بادوام نمایانگر صنعتگری برتر آن است و امکان انتخاب از بین رنگ‌های جدیدی شامل مشکی، سفید، مسی و سبز نقره‌ای۱ وجود دارد. وزن این دستگاه تنها ۱۵۲ گرم است و با رابط کاربری آسان برای استفاده و طراحی متقارن، امکان استفادۀ راحتی را در دستتان قرار می‌دهد.

Xperia Z3 Compact برای کسانی طراحی شده‌ است که تلفن‌های هوشمند جمع‌وجور را ترجیح می‌دهند. فریم آلومینیومی براق و گرد به همراه صفحه‌هایی از جنس شیشۀ آبدیدۀ بادوام به این تلفن هوشمند ظاهری باشکوه و ممتاز داده است. Xperia Z3 Compact تنها تلفن هوشمندی است که هیچ عملکرد مهمی را فدا نکرده و در عین حال طراحی جمع‌وجور فوق‌العاده‌ای را با تنها ۸٫۶ میلی‌متر ضخامت و ۱۲۹ گرم وزن ارائه می‌دهد که برای استفاده با یک‌دست ایده‌آل است. می‌توانید با انتخاب از بین گزینه‌های بی‌همتای رنگ Xperia Z3 Compact شامل نارنجی و سبز علاوه بر رنگ‌های کلاسیک مشکی و سفید، از سبک برجستۀ این تلفن هوشمند لذت ببرید. هم Xperia Z3 Dual و هم Xperia Z3 Compact با ارائۀ بالاترین رتبه‌بندی ضدآب، کاملاً ضدآب۲ (IP 65/68) هستند. بنابراین می‌توانید آن‌ها را باخودتان به هرکجا که می‌روید، ببرید. چه در حال پاسخگویی به یک تماس تلفنی در زیر باران باشید یا در حال عکس گرفتن در استخر.

xperia-z3-compact

این تلفن‌های هوشمند به لطف پردازشگر چهارهسته‌ای کاملاً یکپارچۀ Qualcomm® Snapdragon™ 801۲ با سرعت ۲٫۵ گیگاهرتز با مودم 4G LTE برای وب‌گردی سریع، تجربه‌های چندرسانه‌ای همه‌جانبه و گرافیک‌های خیره‌کننده، طراحی زیبا را با عملکرد پرقدرت همخوان کرده‌اند.علاوه بر این با عملکرد باتری بهینه شده در Xperia Z3 Dual و Xperia Z3 Compact ، دیگر نیازی نیست نگران آماده‌بودن تلفن هوشمندتان در هنگام نیاز به آن باشید. باتری این تلفن‌های هوشمند پا را از قابلیت‌های متداول نیرورسانی فراتر گذاشته و به شما امکان می‌دهد تا دو روز شارژ۳ داشته باشید. یا حتی می‌توانید با حالت Battery STAMINA متعلق به Sony، از ماندگاری بیشتری بهره بگیرید. این حالت برای کمک به افزایش ماندگاری باتری‌تان، عملکردهای پس‌زمینه را وقتی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، خاموش می‌کند .

قابلیت‌های اتصال و امنیت آسان

تغییر به Sony هیچ‌گاه تا این اندازه آسان نبوده است. تنها کافی است برنامۀ Xperia Transfer Mobile  را باز کنید و با چند اقدام سادۀ بعدی، همۀ آهنگ‌ها، عکس‌ها، مخاطبین و چیزهای بیشتری از تلفن هوشمند Android، iOS یا Windows قدیمی‌تان در Xperia جدیدتان حاضر و آماده در انتظار شما خواهند بود.

با سازگاری با NFC، اتصال دستگاه‌ها و اشتراک‌گذاری با بیش از ۱۶۰ محصول Sony با قابلیت تک‌لمسی از هدفون و  تلویزیون گرفته تا SmartWear شامل SmartBand Talk SWR30 جدید، آسان‌تر از این نبوده است.

می‌خواهید از دستگاه خودتان برای کسب‌وکار استفاده کنید؟ از این ساده‌تر امکان‌پذیر نیست. با برنامه‌های پیشرفتۀ Xperia Email، تقویم و دفترچه تلفن که می‌توانند با استفاده از Microsoft® Exchange ActiveSync® (EAS) همگام‌سازی شده و با برنامه‌های کسب‌وکار دلخواهتان از انجمن Android استفاده شوند، از هرکجا که می‌خواهید کار کنید.

Xperia Z3 Dual و Xperia Z3 Compact از پاییز ۲۰۱۴ در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

برای مشخصات کامل Xperia Z3 Dual از پیوند زیر دیدن کنید.

برای مشخصات کامل Xperia Z3 Compact از پیوند زیر دیدن کنید.

نسل جدید Xperia Z3 Tablet

Sony Mobile همچنین Xperia™ Z3 Tablet Compact را معرفی کرد. تبلتی که سبکی را دوباره تعریف کرده، سرگرمی را دوباره خلق کرده و تصوری نوین از قدرت به دست می‌دهد. نتیجۀ سال‌ها مهندسی Sony به ساخت تبلتی منجر شده است که توانایی‌هایش بسیار فراتر از ابعاد آن است.

Xperia Z3 Tablet Compact، نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت ضدآب جمع‌وجور در جهان۱، با توجه به جزئیاتی که تمایز ایجاد می‌کنند، بالاترین سطح طراحی ضدآب را ارائه می‌دهد. این تبلت که به قدرتمندترین پردازشگر در یک تبلت جمع‌وجور۱ مجهز است، درخشان‌ترین و واضح‌ترین صفحه‌نمایش ۸ اینچی Full HD را داراست. علاوه بر این تنها تبلت با قابلیت PS4™ Remote Play۲ است که رویای بازی واقعی موبایل را به واقعیت تبدیل می‌کند.

کالوم مک‌دوگال، مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile Communications گفت: «ما به دنبال موفقیت تبلت برندۀ جایزۀ‌مان، Xperia Z2 Tablet، با عرضۀ این تبلت جمع‌جور که هیچ قابلیت مهمی را فدا نکرده است، به گسترش مجموعۀ تبلت‌هایمان ادامه می‌دهیم. Xperia Z3 Tablet Compact با آوردن قابلیت‌های سری پرچم‌دار Z3 ما به اندازه‌ای جمع‌وجور، مرزهای نوآوری در فناوری را درمی‌نوردد. ما با ارائۀ چنین محصولاتی به استاندارد جدیدمان در ارائۀ تجربه‌هایی ممتاز در شکل‌های ظاهری گوناگون به مصرف‌کنندگان ادامه می‌دهیم.»

نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت جمع‌وجور جهان۱

Xperia Z3 Tablet Compact که به‌طور شگفت‌آوری نازک و سبک است و موشکافانه صنعتگری شده است، نقطۀ عطفی در طراحی است. طراحی جمع‌وجور آن با تنها ۶٫۴ میلی‌متر ضخامت، برای کسانی که از تبلتشان در حال حرکت استفاده می‌کنند، ایده‌آل است. در عین حال فناوری‌های پیشرفتۀ Sony کاری کرده‌اند که ناچار به چشم‌پوشی از قدرت به خاطر اندازۀ جمع‌وجور‌ نیستید. این تبلت با تنها ۲۷۰ گرم وزن قابلیت حمل فوق‌العاده‌ای داشته و حسی مانند بی‌وزنی در دستانتان دارد.

Xperia Z3 Tablet Compact که با موادی با بالاترین کیفیت ساخته شده است، دارای خطوط طراحی تمیز و طراحی بی‌همتای دکمۀ روشن/خاموش دستگاه است که این امر نمایانگر دقت موشکافانۀ Sony به جزئیات است.

گوشه‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ، فریم گرد بسیار باریک و شیشۀ آبدیده در جلوی دستگاه ظاهری برازنده و بادوام به آن بخشیده است. Xperia Z3 Tablet Compact در رنگ‌های کلاسیک مشکی و سفید در دسترس خواهد بود.

اشتیاق Sony به کمال‌گرایی، طراحی این تبلت جمع‌وجور را فراتر نیز برده است و قابلیت ضدآب پیشرو در بازار را به طراحی زیبای آن افزوده است. رتبه‌بندی IP65/68 بدین معناست که دیگر لازم نیست نگران جلوگیری آب و گرد و غبار از کارکرد دستگاهتان باشید. تبلتتان را به کنار استخر ببرید، زیر باران مسیریابی کنید و کنار سینک آشپزخانه دستور غذا را مرور کنید. شرایط محیطی مرطوب که برای تبلت‌های جمع‌وجور دیگر به معنای پایان عمرشان است، برای Xperia Z3 Tablet Compact مشکلی به حساب نمی‌آید.

Xperia™ E3 دوسیم‌کارته

علاوه بر محصولات سری Xperia Z3، Sony Mobile امروز از Xperia™ E3 Dual رونمایی کرد. Xperia E3 Dual سرگرمی‌های بی‌همتایی را به همراه ویژگی‌های سرگرم‌کننده شامل برنامه‌های دوربین نوآورانه، ارائه می‌کند. این تلفن هوشمند به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا از همۀ قابلیت‌هایش به‌طور کامل بهره ببرند. Xperia E3 Dual با طراحی بدنه‌ای با کیفیت و مشابه تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار، بهترین تلفن هوشمند برای مصرف‌کنندگان جوان است بدون اینکه هزینۀ گزافی داشته باشد.

xperia-e3-gallery-

Xperia E3 Dual مجهز به پردازشگر چهارهسته‌ای پیشرفتۀ ۳Qualcomm® Snapdragon™ 400 با سرعت ۱٫۲ گیگاهرتز است که به شما اجازه می‌دهد همۀ فیلم‌ها، آهنگ‌ها و بازی‌هایتان را بدون هرگونه اختلال آزاردهنده‌ای، بارگیری کنید.

می‌توانید با تکنولوژی پیشروی تلویزیون Sony و IPS برای مشاهدۀ زاویۀ گسترده از همۀ این سرگرمی‌های شگفت‌انگیز روی صفحه‌نمایش بزرگ ۴٫۵ اینچی Xperia E3 Dual لذت ببرید و در عین حال باتری ۲۳۳۰ میلی‌آمپرساعتی با ماندگاری طولانی به همراه حالت Battery STAMINA کاری می‌کند تا این تلفن هوشمند بتواند ٪۱۴ بیشتر، مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین می‌توانید به پخش محتوای سرگرم‌کننده ادامه دهید.

SmartWear

Sony Mobile همچنین از افزوده شدن دو محصول جدید به طیف تجربه‌های SmartWear خودش خبر داد. Sony SmartBand Talk و SmartWatch 3. هر دو دستگاه با برنامۀ پرطرفدار Lifelog مرتبط می‌شوند. برنامۀ Lifelog برای کمک به شما به بیشتر دانستن دربارۀ چگونگی زندگی و فعالیت‌هایتان طراحی شده است. بنابراین می‌توانید زندگی‌تان را بهبود بخشیده و غنی‌تر کنید.

Sony SmartBand Talk

SmartBand Talk ثبت‌کنندۀ قدرتمندی برای رویدادهای زندگی است که برای کاربرانی که از زندگی‌شان نهایت بهره را می‌برند، ساخته شده است.

SmartBand Talk با میکروفن و بلندگوی درونی‌اش، مجهز به عملکرد تماس کوتاه است بنابراین می‌توانید با آن صحبت کنید و صدای مخاطبتان را به‌طور واضح (به دلیل پشتیبانی از HD Voice) بشنوید. این قابلیت برای زمانی که در حال حرکت هستید یا تلفنتان در دسترس نیست، ایده‌آل است. از طریق فناوری کنترل صوتی۱ یکپارچۀ Sony می‌توانید صداهای خودتان را به نشانه‌‌هایی که با life bookmark بر روی رویدادهای زندگی می‌گذارید، اختصاص دهید و از صدای خودتان برای اجرای عملکردهای ویژه‌ای در تلفن هوشمند استفاده کنید.

SmartWatch 3 (موجود در بازارهای منتخب)

پس از رهبری بازار از سال ۲۰۰۷، SmartWatch 3 تازه‌ترین نسل ساعت هوشمند Sony است ولی نخستین دستگاه طراحی شده به‌صورت ویژه بر اساس تازه‌ترین به‌روزرسانی Android Wear با همکاری نزدیک با Google است. این مشارکت رهبری Sony را در محصولات هوشمند و پوشیدنی با تخصص نرم‌افزار و پلت‌فرم Google همخوان می‌کند تا تجربه‌ای بی‌همتا از فناوری پوشیدنی براساس نوآوری هم در سخت‌افزار  و هم‌ در نرم‌افزار، خلق شود.

SmartWatch 3 پیشرفت‌های چشم‌گیری به نسبت SmartWatch 2 داشته است. این موارد شامل نمایشگر TFT LCD Transflective ۱٫۶ اینچی ۳۲۰x۳۲۰ پیکسلی برای قابل مشاهده بودن در نور شدید آفتاب و پنل پشتی از جنس فولاد ضد زنگ برای داشتن ظاهر و حسی ممتاز است. این ساعت هوشمند مسلماً ضدآب است (رتبه‌بندی IP68۳) و از طریق درگاه microUSB استاندارد شارژ می‌شود.

Lifelog- برنامۀ شخصی Android که داستانتان را ثبت و بازگو می‌کند

Lifelog که از فروشگاه Google Play قابل دانلود است، برنامۀ سرگرم‌کننده‌ای مبتنی بر Android است که به‌گونه‌ای ساخته شده تا امکان تنظیم و دستیابی به هدف‌ها، ثبت لحظه‌های به یاد ماندنی و بازدید از از این لحظه‌ها را در هر زمان در اختیار شما قرار دهد. بنابراین می‌توانید بهتر خودتان را بشناسید.

هم SmartBand Talk و هم SmartWatch 3 نه تنها فعایت ثبت رویدادهای زندگی و نمایش اطلاعات روی مچ دستتان را انجام می‌دهند بلکه از طریق Bluetooth® و NFC به برنامۀ تلفن هوشمند Android شما متصل می‌شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22441 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/06/13 تعداد مشاهده: 1632
سافت گذر