کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/19 | اعضاء: 316542 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساکنان "شهر آهنگ" نوکیا آماده رای گیری می شوند

نوکیا ایران امروز خبر از آغاز مرحله دوم جشنواره شهر آهنگ نوکیا را داد و اکنون تمامی علاقه مندان می توانند به آهنگ مورد علاقه خود رای دهند.

جشنواره شهر آهنگ نوکیا که از 4 اسفند آغاز شده بود، در حالی مرحله اول را پشت سر می گذارد که بیش از 600 نفر در این مدت ثبت نام کرده و بیش از 150 آهنگ وارد دور دوم شده اند. اکنون کلیه علاقه مندان می توانند آهنگ مورد علاقه خود را از طریق سایت انتخاب نمایند.

وحید کاظمی نجف آبادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران، در این رابطه گفت:" در حدود دو ماه از آغاز جشنواره شهر آهنگ نوکیا می گذرد و ما خوشحالیم که امروز اعلام کنیم بیش از 600 نفر از اقصی نقاط کشور در سایت ثبت نام کرده و بیش از 150 آهنگ از سبک های مختلف پاپ، محلی و سنتی با موفقیت وارد مرحله دوم شده و برای رای گیری آماده شده اند. این گواه موفقیتی است که ما در مسیر هدفمان در زمینه پیدا کردن استعدادهای ایرانی کسب کرده ایم." او افزود:" این مرحله تا 15 خرداد ادامه پیدا کرده که در نهایت 8 آهنگ توسط عموم انتخاب می گردد. اکنون کلیه علاقه مندان می توانند به سایت اصلی جشنواره، http://www.shahrahang.com، مراجعه کرده و به آهنگ مورد علاقه خود رای دهند.

هریک از 8 اثر برگزیده در این مرحله برنده یک میلیون تومان هدیه نقدی بوده و در پایان نیز 3 نفر از میان آنها توسط هیئت داوران انتخاب گردیده که مرحله پایانی و هیجان انگیز جشنواره در انتظار آنها خواهد بود. نهایتاً یک نفر نیز از آنها به عنوان برنده نهایی جشنواره انتخاب می گردد که این شانس را خواهد داشت 5 هزار نسخه آلبوم از موسیقی خود را منتشر نماید."

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت http://www.shahrahang.com مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2250 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/02/21 تعداد مشاهده: 1490
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر