کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیش خرید آیفون ۶ ، سایت اپل را از دسترس خارج کرد!

پس از حدود دو سال انتظار برای یک صفحه نمایش بزرگ‌تر، پیش‌بینی شکست رکوردهای فروش پیشین، چندان دشوار نیست. امروز خبر رسید که روز جمعه، پیش خرید آیفون ۶ یک رکورد جدید را به ثبت رسانده است.حجم درخواست‌های رسیده چنان بالا بود که حتی فروشگاه آنلاین اپل و تعدادی از اپراتورهای طرف قرارداد این شرکت به دلیل مشکلات فنی چندین بار از کار افتادند.

iphone-6

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ اپل پس از این مشکلات، در اطلاعیه ای اعلام کرد که «میزان درخواست‌ها بیش از هر زمان دیگری در گذشته بوده است.» البته این مشکلات کمی بعد از اطلاعیه رفع شده و کاربران توانستند سفارش خود را از سر بگیرند.

علاوه بر این موارد، پیش‌تر گفته می‌شد که هر دو مدل آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در روز ۱۹ سپتامبر آماده ارسال به خریداران خواهد بود، ولی در آپدیت جدید فروشگاه اپل این زمان تغییر کرده و حالا مدل ۴.۷ اینچی آیفون در ۷ تا ۱۰ روز آینده و مدل ۵.۵ اینچی یا پلاس در سه تا چهار هفته آینده به دست مشتریان خواهد رسید.
مشکلات در تولید فبلت آیفون و همچنین درخواست‌های بالا از دلایل چنین تاخیری در فروش این محصول عنوان شده است.
با توجه به آنالیزها و بررسی‌های انجام شده، فروش آیفون ۶ را می‌توان بزرگ‌ترین میزان فروش اپل در ۳۸ سال اخیر برآورد کرد. اپل از کارخانه‌های تولیدی خواسته که حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیون عدد دستگاه از آیفون‌های ۶ را تا تاریخ ۳۰ دسامبر تولید کنند؛ عددی که ۳۰ تا ۴۰ درصد بیش از میزان سفارش‌های مربوط به آیفون ۵s و ۵c می‌باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22620 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/06/23 تعداد مشاهده: 1553
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر