کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تجربه یک هفته ای من با گوشی LG G3

ابزار دیجیتال هم جزو وسیله های مصرفی روزمره تبدیل شده. مثل گذشته ها نیست که برخی مواقع چند ده سال طول بکشد که یا ساعت شما خراب شود و یک ساعت نو بخریم، یا به دلیل دیگری راضی به عوض کردن آن شویم.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ لپ تاپ و تبلت و موبایل و همه نوع ابزار دیجیتال دیگه رو مانند گذشته، چند سال استفاده نمی کنیم. هر روز بر مدت زمان ماندگاری آنها کاسته میشه.

دلایل مختلفی برای این اتفاق بوجود آمده که جدی ترین دلایل اون رو شاید بتونیم سیاست های مصرف گرا کردن کاربران توسط شرکت های تولید کننده و از همه مهمتر سرعت بسیار زیاد رشد تکنولوژی و تغییرات جدی در نیازمندی های کاربران دانست.

همه اینها باعث شده که یک کاربر به عنوان مثال موبایل، شاید در یک سال بیش از یکبار قصد خرید موبایل جدید داشته باشد. در این مواقع معمولا سعی میشه به روش های مختلف بهترین گزینه برای خرید انتخاب شود.

معمولا خیلی سریع به سراغ مشخصات موبایل های تازه تولید شده می رویم. نگاهی به رنج قیمت های آنها داشته و در نهایت به خواندن بررسی ها و نظرات کاربران آن می پردازیم.

بیشتر مواقع داده های مختلف انتخاب را به جای اینکه ساده تر و مطمئن تر کند، باعث سردرگمی و شک بیشتر در انتخاب می کند. در نهایت به جای تکیه بر چندین شاخص، چند دلیل را برای انتخاب گزینه ای که حس بهتری به آن داریم پیدا کرده و برای خرید گزینه ای اقدام می کنیم.

برای اینکه انتخاب منطقی و به دور از داده های پر پیچ و خم و معمولا جانبدارانه داشته باشیم بهترین راه مطمئنا لمس واقعی و استفاده از آن وسیله است. در این موقع به جای شنیدن مزیت ها، آنها را حس می کنیم. به جای گوش دادن به توصیه های دیگران، با کار کردن با آن وسیله خودتان احساس واقعی را تجربه می کنید

موبایل LG G3 را نیز با همین روش تجربه کردیم. پس از خواندن و شنیدن بررسی های متنوع، بهترین راه را در مشاهده و لمس واقعی آن دیدیم. یک هفته با آن مانند گوشی خودمان کار کردیم تا بجای اعتماد به نوشته ها، یک تجربه واقعی را قبل از خرید داشته باشیم.

بعد از باز کردن جعبه گوشی که خیلی شبیه جعبه ساعت های لوکس بود مثل اکثر گوشی های هوشمند امروزی جر خود گوشی و یه دفتر راهنمای کوچیک و شارژر و هدست چیز دیگری ندیدیم. بیشتر از این هم انتظاری نبود!

LG-G3

البته همراه گوشی یک کیف هوشمند هم بود که نمیدونم این رو در فروشگاه ها هم به عنوان هدیه میدم یا باید جداگانه خریده بشه

در مورد این کیف هوشمند بیشتر حرف میزنیم و کیفیت و توانمندی کیف رو بیشتر بررسی می کنیم ولی کلا من در مورد کیف های هوشمند حس زیاد خوبی ندارم. شاید عمده ترین دلیل من این باشه که جدی ترین زحمت های طراحان رو به راحتی با پوشش کامل گوشی، نادیده می گیریم و بخش عمده ای از هزینه ای که برای ظاهر و کیفیت لمس گوشی پرداخت کردیم رو از دست میدیم.

بعد از باز کردن جعبه گوشی اولین نکته ای که بعد از به دست گرفتن گوشی به ذهنم رسید طراحی خوب گوشی بود. صفحه نمایش بزرگ و لبه های باریک و طرح استیل مانند بدنه شخصیت خوبی به گوشی داد

از اون دست گوشی هایی است که پشت ویترین حتما من رو به خاطر طراحی خیلی زیبا جذب خواهد کرد. توضیحات زیادی در مورد طراحی اون نمیدم چون در بررسی جامع به اون زیاد پرداخته شده ولی تجربه من از این گوشی در این بخش نشون میده که کاملا گوشی خوش دست و راحتی است. اگر بزرگ بودن گوشی اذیت کننده نباشه، اینکه صفحه نمایش بزرگی داره و تا لبه های گوشی هم کشیده شده و چیزهای اضافی در زمان روشن بودن صفحه نمایش نمی بینیم بسیار قابل تحسین هست.

LG-G3

برای من که گوشی Nexus 5 دارم، مسلما دومین نکته بزرگ بودن گوشی بود. عادت های قبلی شاید روی تصمیم گیری من تاثیر مثبت و منفی جدی گذشته. شاید من زیاد نگران این موضوع نباشم و در طی تجربه کردن خودم سعی کنم مزیت ها واقعی بزرگ بودن تصویر و دیگر چیزهای متفاوت این گوشی با دیگر گوشی ها رو پیدا کنم ولی مطمئنا خریداری که نهایتا یک نگاه به گوشی می اندازد و به دست می گیرد شاید مانند من توجیه نشود!

سیم کارت و باتری و در پشت

اولین کاری که قبل از روشن کردن موبایل همه انجام میدن، پیدا کردن محل قرار دادن سیم کارت است. انتظار داشتم مثل نکسوس و دیگر موبایل های سری G گوشی های ال جی امکان باز کردن درب پشت موبایل وجود نداشته باشه و سیم کارت بصورت کشویی از گوشه ای از موبایل وارد آن بشه. ولی به ظاهر چنین چیزی وجود نداشت. مثل دیگر موبایل های موجود در بازار با باز کردن درب پشتی هم می توان سیم کارت را قرار داد و هم باتری را جابجا کرد.

LG-G3

LG-G3

خیلی در این مورد حساسیت ندارم ولی بیشتر دوست داشتم درب پشت امکان باز کردن نمی داشت. شاید به دلیل این بود که درب پشت مثل درب های پلاستیکی موبایل های سامسونگ بود و ترس از شکسته شدن درب زمان باز کردن و بستن، وجود داشته باشه. اینکه باتری رو میشه جابجا کرد جزو مزیت ها می تونه محسوب بشه ولی برای من نه!

صفحه نمایش . روشنایی و شفافیت G3

در مورد صفحه نمایش و کیفیت و برتری اون در مقاله ای بصورت کامل بررسی داشتیم. ولی تجربه واقعی در این مقاله برای ما اهمیت بیشتری داشت.

اینکه صفحه نمایش این موبایل Quad HD هست در نگاه اول اصلا خودش رو نشون نمیده. شاید همینکه احساس خوبی از روشنایی و کیفیت تصویر بدست میاد کافی باشه. برای اینکه تفاوت اون رو احساس کنم صفحه ای مشابه از G3 رو با Nexus 5 مقایسه کردم.

LG-G3

اینجا بود که کاملا روشنایی و شفافیت تصویر رو کاملا احساس کردم. تصویر ها زنده تر و واقعی تر به نظر میاد و مطمئنا در طول کار با موبایل این حس بیشتر هم درک خواهد شد.

گشت و گذار در موبایل. سیستم عامل و نرم افزارها

من در این مقاله اصلا به سراغ بدیهیات و بررسی جامع نرم افزار ها و .. نرفتم. تمایزها و تجربیات خودم در زمان کار کردن با موبایل برایم مهم بود. به همین دلیل نکته هایی که به نظرم در کاربرد و در نهایت تصمیم به خرید تاثیرگذار هستن رو بررسی کردم.

اصلی ترین نکته این موبایل این بود که به نظرم تجربه تولید Nexus 5 توسط LG برای آنها بسیار مفید بوده. به این نتیجه رسیده اند که سبک تر کردن سیستم عامل و پرهیز از قرار دادن نرم افزارهای متنوع و اختصاصی زیاد شاید در ابتدای کار جالب باشه ولی بعد از مدتی نکات منفی آنها مثل مصرف حافظه زیاد بیشتر اثر میذاره. نکته ای که در موبایل های Samsung بسیار دیده میشه.

LG-G3

LG G3 با این تجربه سعی کرده سیستم عاملی سبک و به دور از حاشیه برای G3 طراحی کنه. مهمترین نرم افزارهای اضافی این گوشی آنتی ویروس رایگان McAfee ، نرم افزار کنترل از راه دور لوازم دیجیتال، نرم افزار آنالیز سلامت و ویجت هوشمند راهنمای کاربر هستند.

LG-G3

کیفیت عکاسی

بریای اینکه دوربین رو آزمایش کنم قبلا مقاله بررسی اون رو خونده بودم. به همین دلیل برای بررسی اون ادعاها دوربین رو آزمایش کردم. چند مورد جالب در دوربین های این موبایل هست. اولا کیفیت عکاسی اون خیلی خوب بود که در زیر چند نمونه عکس اون نشون داده شده.

LG-G3

دوما به راحتی با انتخاب محل فوکوس، به سرعت لیزر فوکوس بکار افتاده و بدون نیاز به زدن کلید دیگر، عکس گرفته میشه.

سوم اینکه واقعا کیفیت عکاسی دوربین در زمانی که روشنایی کم هست خیلی بهتر و مورد پسند هست. اتفاقا بر خلاف دوربین های دیگر موبایل ها که در شب اصلا عکس های خوبی نمی گیرند، عکاسی در تاریکی و نور خیلی کم از نقاط قوت این موبایل هست.

LG-G3

چهارم کیفیت عجیب دوربین جلو G3 هست. عادت کردیم دوربین جلو رو در بدترین کیفیت ممکن بپذیریم. یکی از ادعاهای این موبایل این بود که بهینه سازی خوبی برای گرفتن عکس سلفی داشته. من هم اون رو تست کردم و تفاوت عکس های سلفی که تابحال از خودم گرفته بودم رو کاملا درک کردم!

کیفیت فیلم برداری

در مورد فیلمبرداری تخصص زیادی ندارم و معتقدم شاید از موبایل به اغماض بتونیم به عنوان دوربین عکاسی استفاده کنیم ولی اصلا از اون انتظار فیلمبرداری جدی نباید داشت. با همه این احوال باز هم G3 ادعا کرد که کیفیت فیلمبرداری اون Full HD هست.

نمونه ای فیلم های ذخیره شده رو دیدم و به این نتیجه رسیدم که اصلا با دوربین G3 گرفته نشده! ولی واقعا با کیفیت بود! لااقل کیفیت صفحه نمایش رو خیلی خوب به رخ کشید.

برای آزمایش، چند نمونه فیلم کوتاه با G3 گرفتم. در محیط بسته که چراغی هم بالای سرم روشن بود فیلم گرفتم. در این نمونه میخواستم تست کنم اگر دوربین رو روی چراغ بگیرم چه اتفاقی می افته. جالب بود که در این موقع به آهستگی روشنایی اطراف چراغ رو کم کرد و بدون نویز و اعوجاج نور لامپ دیده میشد.

نمونه دیگری که گرفتم برای آزمایش دقت حاشیه های بین اجزا بود. دقت در ایجاد تمایز بین اجرا مخصوصا زمانی که اچزا بسیار ریز و زیاد هسند مثل طرح های روی فرش، توجه من رو جلب کرد!

با اینکه دوربین فیلمبرداری G3 من رو شگفت زده کرد، با این حال من به هیچ عنوان از موبایل به عنوان دوربین فیلمبرداری بجز در مواقع خاص استفاده نمی کنم و اصلا حاضر نیستم برای بالا بردن کیفیت فیلمبرداری هزینه بیشتری بدهم!

امکان جالب کیبورد

نکته خیلی جالب در مورد این موبایل، امکان نرم افزاری جالب کیبوردش بود. این نکته از مهمترین چیزهایی بود که توجه من رو جلب کرد. من هنوز با اینکه چندین سال از ورود گوشی های لمسی می گذره، هنوز احساس واقعی یک تایپ راحت، سریع و بدون اشکال رو درک نکردم. مهمترین عامل اون هم کیبورد لمسی بود. حتما شما هم کاملا این احساس من را درک کردین!

امکان جالب این موبایل برای کم کردن اشتباه و راحت تر شدن تایپ، قابلیت بزرگ کردن اون هست. تو بخش تنظیمات می تونیم اندازه کیبورد رو تا نصف صفحه نمایش بزرگ کنیم. تا جایی که انگشت به راحتی حرف مورد نظرمون رو بدون اشتباه و راحت لمس کنه.

نرم افزار سلامت

تو بخش اصلی سیستم عامل یک نرم افزار جالب قرار گرفته. این نرم افزار مثل دستبندهای سلامتی عمل می کنه. می تونه قدم ها رو بشمره و با امکانات نرم افزاری که داره مقدار کالری مصرف شده رو نشون بده. مثل همه نرم افزارهای آنالیز این دستبندها می تونیم برنامه روزانه برای اون داشته باشیم و با آنالیز فعالیت های روزانه، هفتگی و ماهیانه برنامه ریزی دقیقی برای ورزش و پیاده روی تنظیم کنیم.

جالب بود ولی من نپسندیدم! دلیلش اینه که قرار نیست من زمان پیاده روی همیشه موبایلی با این ابعاد رو تو جیب یا تو دستم نگه دارم! مسلمل داشتن یک دستبند خیلی راحت تر و کاربردی تر از این خواهد بود. مخصوصا اینکه اگر قصد برنامه ریزی برای پیاده روی روزانه داشته باشیم، همراه نبردن حتی چند دقیقه و ساعت موبایل، کلا برنامه رو از بین میبره! ولی در مجموع همینکه از این قابلیت تو موبایل استفاده شده من کاملا استقبال می کنم.

 وایرلس

از زمانی که تو خونه مودم بی سیم اینترنت رو با فاصله زیاد از خودم نگه می دارم، یکی از تفریحاتم بررسی موبایل ها و تبلیت هایی است که به دستم میرسه! امتحان می کنم چقدر می تونم با فاصله از مودم اینترنت روی موبایل داشته باشم.

G3 واقعا متعجب کرد من رو! در بدترین فاصله ای که امکان داشت هم آنتن میداد و روی مرورگر من اینترنت داشتم! ما فاصله خیلی خوبی از Nexus 5 قدرت آنتن دهی چیپ بی سیم این G3 بیشتر بود.

خواندن کتاب و داکیومنت

این بخش هم از مهمترین عوامل تصمیم گیری من برای خرید یک گوشی هست. گوشی یه اندازه کافی صفحه نمایش شفاف و روشنی داشته باشه. بزرگ بودن گوشی ها برخلاف تصور اصلا دلیلی برای خوب بودن آنها برای خواندن کتاب و داکیومنت نیست. بیشتر مواقع بزرگ بودن صفحه نمایش در کیفیت صفحه نمایش تاثیر برعکس داره.

برای اینکه در این مورد درست قضاوت کنم، پرکاربردترین نرم افزار خودم رو نصب کردم. با نصب Pocket و باز کردن یک داکیومنت و مقایسه اون با Nexus 5 سعی کردم قضاوت درستی داشته باشم. با اینکه فکر می کردم روشن تر از Nexus 5 باشه ولی نبود! ولی هم بدون نویز کلمات رو نشون میداد و هم بزرگ تر. من این کار رو روی Note 3 هم انجام داده بودم و کاملا ناامید شده بودم.

LG-G3

در مجموع برای کتاب خودن، البته اگر گزینه ای مثل تبلت ندارید، عالیست!

بازی

جالب بود در مقاله ای خونده بودم که چون صفحه نمایش LG G3، از نوع QHD است متاسفانه بازی هایی که این نوع صفحه نمایش رو پشتیبانی نمی کنند روی این موبایل نصب نمی شوند. برای همین به سراغ نمونه ای از همین بازی ها مثل Candy Crush رفتم.

برای من تو بازی های موبایل اینه که زمانهایی که از پردازنده زیاد کار کشیده میشه ببینم آیا بازی به شمکل بر میخوره یا نه. این تست رو زمانی که دوستان با سرعت تمام در وایبر در حال ارسال جک بودند و همزمان در حال دانلود کردن فایل و باز بودن مرورگر و چند برنامه دیگر بصورت همزمان بود، انجام دادم!

این کار زمانی که گوشی LG G داشتم به من اجازه بازی کردن نمیداد یا اینقدر بازی تکه تکه میشد یا کلا میومد از بازی بیرون. تو G3 هیچ اتفاقی نیفتاد! به راحتی و بدون مزاحمت بازی می کردم!

قصد داشتم ببینیم تو همین لحظه چقدر از پردازنده و حافظه سیستم درگیر هست ولی نمیخواستم خودم رو تو این تجربه اسیر آمار و ارقام کنم. همینکه با اینهمه فشار، بدون هیچگونه مشکلی بازی می کردم کاملا راضی بودم. اسم نمی برم ولی Samsung Galaxy S2 رو هم بد نیست با همین شرایط آزمایش کنید. من آزمایش کردم و بازی قبل از اینکه به مشکل بر بخوره اصلا بالا نمیومد!

باتری

برای این کار تنها کاری که کردم این بود که همون کارهایی که با موبایل Nexus 5 در طول روز انجام میدادم رو با این موبایل در ۳ روز انجام بدم.

واقعیت اینه که با اینکه قدرت اسمی باتری G3 بیشتر از Nexus 5 هست ولی در مجموع من تقریبا روی دو بار موبایل رو کامل شارژ می کردم! دقیقا مثل Nexus 5

شاید فاصله زمانی شارژ کردن حدود ۲ ساعت بیشتر بود ولی چه فایده؟ من که به امید ۲ ساعت شارژ بیشتر نمیتونم رسیک کنم و موبایل رو شارژ نکرده با خودم بیرون ببرم؟!

نمیدونم چرا خیلی ها روی باتری موبایل حساس هستن. اکثر ما بیشتر اوقاتمون رو پشت میز هستیم. چه دلیلی داره من در بیشتر مواقع به پریز برق نزدیک هستم، دنبال موبایلی باشم که ۲ یا ۳ ساعت شارژ بیشتری نگه میداره؟

اگر نظر من را بخواهید عمر باتری برای این موبایل ها فقط کافیه در حد استاندارد باشه. و اینکه باتری زود فاسد نشه که مجبور به تعویض باتری باشم. برای اینکه باتری ۲ ساعت بیشتر نگه داره اصلا دوست ندارم هزینه کنم!

کلید های پشت

این هم از اون تفاوت های LG G3 با بقیه موبایل ها هست. با اینکه LG خیلی سعی داره می کنه که این رو جزو مزیت های موبایل قرار بده ولی من خیلی راحت میگم، اصلا جالب نیست! درسته که ما همیشه هنگام صحبت کردن انگشنمون رو پشت موبایل قرار میدم. ولی درست تر اینه که ما چندین سال به خاموش کردن و تغییر صدای موبایل از گوشه های موبایل داریم. چرا باید بر خلاف عادتمون عمل کنیم؟

LG-G3

من همیشه زمان صحبت کردن با موبایل، انگشت اشاره خودم رو پشت موبایل قرار میدم ولی هیچوقت فکر این رو نکردم که با همون انگشت هم صدا رو کم و زیاد کنم. یا لااقل عادت به این کار ندارم. این تفاوت در جای  مخصوصا، زمانی که دو موبایل همراه داریم آزار دهنده میشه.

LG-G3

با اینکه من جزو منتقدین اون هستم، خیلی هم بد نیست! اتفاقا وقتی موبایلی در ابعاد بزرگ داریم خیلی سخت میشه که دستمون رو بکشیم تا بتونیم انگشتمون رو سمت چپ موبایل برسونیم تا صدا رو کم و زیاد کنیم. در موبایل های با این اندازه، معمولا این کار با دست دوم انجام میشه. اینکه دکمه های صدا در G3 پشت موبایل هستند این مشکل بزرگ موبایل های بزرگ رو حل کرده!

ناک کد

از جالب ترین بخش های G3 همین امکان است. به نظرم این امکان میتونه موفق ترین دستاورد ال جی باشه.

امکان امنیتی که ما رو قادر میسازه بدون اینکه صفحه نمایش موبایل رو روشن کنیم و پترن رمز خود رو وارد کنیم، با زدن چند ضربه وارد صفحه اصلی سیستم عامل بشیم.

این قفل امنیتی علاوه بر راحت بودن خیلی زیاد و کم اشتباه بودن، دو مزیت مهم داره. اول اینکه برای روشن کردن موبایل نیاز نیست اول کلید پاور رو بزنیم و بعد با زدن کد رمز یا پترن امنیتی، وارد سیستم عامل بشیم. خیلی راحت با زدن از قبل تعریف شده به صفحه نمایش وارد سیستم عامل می شویم. دوم اینکه با نگاه کردن، افراد غریبه به راحتی نمیتونن کد امنیتی شما را پیدا کنن.

لوازم جانبی

لوازم جانبی این موبایل همونطور که در ابتدای مقاله هم ذکر شد چیزی جز هدفون نمی بینیم. البته انتظار بیشتری نداریم. کیفیت هدفون رو هم برای تست صدای موبایل بررسی کردیم و مثل همه گوشی های دیگر LG قابل قبول بود.

از لوازم جانبی دیگری که البته جدای از گوشی داده شد کیف هوشمندی بود که به من داده شد.

LG-G3

دو قابلیت خوب این کیف خاموش کردن موبایل زمانی است که در آنرا می بیندیم و نمایش ویجت ساعت و لوازم ضروری روی صفحه نمایش دایره ای بالای محافظ است که نیاز به روشن کردن موبایل رو برای این منظورها کاهش میده.

LG-G3

از دور مناسب به نظر می رسید ولی انتظار نداشتم کیفیت پایینی داشته باشه. من اگر حق انتخاب داشته باشم به چند دلیل این کیف رو نمی پسندم.

اولا کیفیت بدنه اون اصلا خوب نیست مخصوصل در مقایسه با کیفیت و زیبایی خود گوشی. دوما نصب اون اصلا راحت نبود و همشه نگرانی بابت ضربه زدن لبه های گوشی وجود داشت. دلیل سوم من کاملل شخصی است. بخش زیادی از هزینه موبایل بابت زیبایی و ظرافت موبایل پرداخت میشه. با نصب محافظ شبیه همه ارزش آن زیبایی از بین میره. اگر نگران ضربه خوردن موبایل هست شاید محافظ های شیشه ای یا ژله ای برای اون نگرانی مناسب تر باشند.

نتیجه تجربه

بعد از بررسی مدل های مختلف گوشی در انواع مختلف، شاید بهترین نتیجه ای که در استفاده از این گوشی در مدت حدود یک هفته ای که از آن استفاده کردم، توان گرفت این است:

  • قیمت آن کاملا منطقی تر از گوشی های دیگر است
  • نرم افزارهای اضافی و تبلیغاتی کمتری دارد
  • برای مطالعه بد نیست
  • کیفیت و استیل خیلی خوبی دارد
  • کیفیت تصویر خیلی مناسبی دارد
  • ابزارهای پیشرفته خوبی دارد
  • کیفیت سخت افزاری آن در بالاترین رتبه در زمان رونمایی بود
  • احتمال انتخاب این گوشی در مقایسه با گوشی های دیگر بسیار بالاست
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23076 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/07/19 تعداد مشاهده: 2461
کلید واژه ها: , , , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمدرضا 1393/07/30 11:19
سلام.
اطلاعات خوبی بود.من که قبل از خوندن این مقاله خریده بودمش و الان کاملاً راضیم.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
....... 1393/07/20 02:04
تا وقتی که سونی هست بقیه برن بوق بزنن با اون جنس های پلاستکی به درد نخورشون :V

ال جی هم یکی از اونا lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
mehdi 1393/07/19 14:05
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز و همه همکارانتون در سایت سافت گذر
اطلاعات جامع و مفیدی بود، خیلی خوب بود
بازم ممنون
به امید موفقیت روز افزون شما وهمکاران