کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316116 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

راه های بهبود رایانه با System Restore ویندوز۷

در این نوشته می خواهیم یکی از عمومی ترین مشکلات کاربران ویندوز را بررسی نماییم. در صورتی که سیستم عامل ویندوز شما دچار مشکلاتی از قبیل ایجاد مشکل در ریجستری،ویروسی شدن سیستم و.. میشود بهترین راهکار استفاده از قابلیت Seystm Restore ویندوز که این امکان را به کاربر میدهد تا به زمانی که این مشکلات در سیستم وجود نداشتند باز گردد.

ویندوز۷

برای اینکار سراغ این ابزار ویندوز میرویم ولی system-restore کار نمیکند!

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ اگر قابلیت Seystm Restore ویندوز دچار مشکل شود و یا بنا به دلایلی قادر به پیدا کردن هیچ Restore Point (نقطه بازگشت) در سیستم شما نشود باید چه کار کرد؟ در ادامه روش هایی برای درست کردن و استفاده دوباره از این قابلیت را به شما معرفی میکنیم.

۱- استفاده از یک Restore Point دیگر

در صورتی که شما در هنگام استفاده از Seystm Restore گزینه Recommended restore را انتخاب کردید و در پایان پس از انجام عملیات بازیابی و ریستارت شدن سیستم هیچگونه تغییری در سیستم خود مشاهده نکردید میتوانید از گزینه Choose a different restore point استفاده کنید. با انتخاب این گزینه و با کلیک بر روی دکمه Next شما میتوانید نقاط بازگشت بیشتری را مشاهده کنید.

اما با این حال ممکن برخی از نقاط بازگشت بعد از رخ دادن مشکل در سیستم شما ایجاد شده باشند بنابراین میتوانید با انتخاب Show more restore points تمام نقاط بازگشت موجود بر روی درایو های سیستم را از زمان شروع بکار سیستم مشاهده کنید.

۲- استفاده از Safe Mode

طریقه کار کرد Seystm Restore بدین صورت است که  فایل های معیوب فعلی را با فایل های سالم سیستمی و غیر سیستمی که در سیستم شما قبلا بکاپ گرفته شده اند جایگزین میکند.حال ممکن است در حین عملیات بازیابی و جایگزینی این فایل ها سیستم به علت وجود نرم افزارهایی همچون آنتی ویروس و یا حتی وجود سرویس های سیستمی،بد افزار و ویروس در سیستم اجازه دسترسی به فایل های بکاپ گرفته شده را به برنامه ندهد و عملیات جایگزنی هیچ نتیجه ای مفیدی نداشته باشد.

از این رو برای عبور از چنین موانعی که اجازه دسترسی به فایل ها را به برنامه Seystm Restore نمیدهد میتوان سیستم عامل را در حالت Safe Mode اجرا و از برنامه Seystm Restore استفاده کرد.در این حالت ویندوز هیچ نرم افزاری را در هنگام شروع بکار ویندوز اجرا نخواهد کرد.

برای بوت کردن سیستم در حالت Safe Mode ، سیستم خود را ریستارت کنید و در زمان بوت شدن سیستم دکمه F8 را نگه دارید.در منو بوت ظاهر شده گزینه Safe Mode را انتخاب و کلید Enter را فشار دهید. کمی صبر کنید بوت شدن ویندوز در حالت Safe Mode کمی متفاوت تر از بوت شدن ویندوز در حالت عادی است.پس از ورود به ویندوز System Restore را اجرا کنید. پس از پایان عملیات بازیابی فقط کافیست سیستم را ریستارت کنید تا ویندوز در حالت عادی بوت شود،پس از بوت شدن ویندوز سیستم عامل شما باید به حالت صحیح خود بازگشته باشد.

۳- Repair و Reinstall کردن ویندوز سیستم

اگر حتی در حالت Safe Mode ویندوز قادر به بازیابی فایل ها نبود و یا اینکه پس از بازیابی هیچ تغییری در سیستم اعمال نشد ممکن است که هیچ نقطه بازگشتی در زمانی که ویندوز سالم بود ایجاد نشده باشد و یا اینکه فایل سیستمی ویندوز بشدت آسیب دیده باشند که در این صورت شما باید ویندوز دوباره نصب کنید و یا اینکه آنرا Repair (تعمیر) کنید.

برای نصب دوباره ویندوز و یا تعمیر کردن آن پیشنهاد میکنیم ابتدا از داده های شخصی خود بکاپ بگیرید.سپس DVD ویندوز را در درایور بگزارید و سیستم را از روی آن بوت کنید.پس از ظاهر شدن صفحه اصلی نصب ویندوز اگر تمایل دارید ویندوز را دویاره نصب کنید بر روی گزینه Install Now کلیک کنید و مراحل نصب ویندوز را ادامه دهید. یا اینکه بر روی گزینه Repair your computer کلیک و سپس درایوی که ویندوز در آن نصب شده است را انتخاب کنید تا ابزار بازیابی ویندوز نمایش داده شوند.
با استفاده از این ابزار میتوانید فایل های سالم را جایگزین فایل های سالم سیستمی کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23120 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/07/22 تعداد مشاهده: 1603
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر