کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316276 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبلت نکسوس 9 اچ‌تی‌سی با اندروید 5 از راه رسید

بعد از مدت‌ها انتظار و خبرهای گوناگون گوگل به‌طور رسمی تبلت نکسوس را با نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید معرفی نمود.


HTC-Google-Nexus-9

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ طبق اطلاعات رسمی این تبلت از پس‌فردا قابل سفارش می‌باشد و از اوایل ماه آینده‌ی میلادی به دست خریداران خواهد رسید. نکسوس 9 از یک صفحه‌ی نمایش 8.9 اینچی با وضوح QVGA بهره می‌برد که رزولوشن 2048 در 1536 را به ارمغان می‌آورد. نسبت تصویر در این تبلت به‌جای 16:9 حالا 4:3 شبیه به آی‌پد مینی اپل بوده که تاکنون در تبلت‌های اندرویدی کم‌سابقه است.

Nexus-9-colors

گوگل در این تبلت برای اولین بار در نسل نکسوس از پردازنده‌ی 64 بیتی انویدیا  Tegra K1 استفاده کرده است که به گفته‌ی سازنده‌ی آن قوی‌ترین پردازنده‌ی به‌کاررفته در تلفن‌های همراه و تبلت ها می‌باشد.همچنین نکسوس 9  دارای 2 گیگابایت رم می‌باشد و به ادعای گوگل باتری آن توانایی روشن نگه‌داشتن این دستگاه را تا 9 ساعت کار متداول را دارد.در ساخت اسپیکرهای این تبلت از فناوری BoomSound به‌کاررفته است که به‌زودی اطلاعاتی درباره‌ی این فناوری منتشر خواهیم کرد.

Nexus-9-Multimedia

طبق گفته‌ی گوگل  نکسوس 9 به‌اندازه‌ی کافی کوچک است که دست‌وپا گیر نباشد و هم به‌اندازه‌ای بزرگ است که بتواند نیازهای افراد را برآورده کند.گوگل همچنین در کنار معرفی این محصول از کیبورد مغناطیسی مخصوص آن و پایه نگه‌دارنده برای تنظیم تبلت در زوایای مختلف پرده برداشته است.

Nexus-9-case

به نظر می‌رسد گوگل با معرفی نکسوس 9 به جنگ سرفیس مایکروسافت و آی‌پد جدید اپل رفته است.باید یکی از برگ برنده‌های نکسوس 9  را قیمت آن دانست،گوگل اعلام کرده این تبلت در دو رنگ سفید و مشکی در نسخه‌ی 16 گیگابایت باقیمت 399 دلار و در نسخه‌ی 32 گیگابایتی باقیمت 479 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23158 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/07/24 تعداد مشاهده: 2302
سافت گذر