کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316331 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده هوشمندانه و عجیب از تکنولوژی NFC!

آیا از کارکرد NFC (ارتباط نزدیک میدانی) تلفن همراه خود استفاده می کنید؟ اگر پاسخ بله است، آیا برای اشتراک گذاری فایل ها با دوستانتان و یا کاهش میزان هزینه مکالمات، گوشی خود را با لوازم جانبی “جفت” می کنید؟ پس از کمی جست و جو در اینترنت، ما تصمیم گرفتیم تا چندی از موارد استفاده تا حدی غیر معمول و در عین حال هوشمندانه از طریق تکنولوژی NFC را پیدا کنیم.

NFC

برای مثال، آیا می دانستید که اسمارت فون های “فعال سازی شده با NFC” می توانند به منظور قفل کردن درها به کار گرفته شوند؟ و یا اینکه جواهراتی که در آن ها قطعات فناوری NFC جاسازی شده باشد می توانند وقتی که نزدیک یک اسمارت فون می باشد فرمان های صوتی را مورد هدف قرار دهد؟

 NFC

۱) کارت های تجاری NFC: کمی پیش، افراد سایت moo.com  محصول جدید هوشمند خود را (کارت های تجاری فعال سازی شده با تکنولوژی NFC) معرفی کردند. این کارت ها می توانند به اسمارت فون دستور دهند تا یک پورتفولیو را دانلودکند، موزیم و یا یک فیلم را پخش کند، و یا یک صفحه وبی را لود کند. این کارت ها به سادگی اطلاعات کانتکت جدید را به دفترچه آدرس اسمارت فونی که به آن “جفت ” هستند اضافه می کنند. از آنجایی که تگ های NFC جاسازی شده در داخل کارت ها قابل برنامه ریزی هستند، شما آزادید تا آن ها را دوباره نویسی نمایید و همچنین کارهای دیگری برای انجام تنظیم کنید.

 NFC

۲) انگشتر NFC: این ممکن است شبیه یک انگشتر معمولی باشد، اما اینطور نیست. درون این انگشتر یک قطعه NFC به کار رفته است که می تواند برای انجام کارهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد که “قفل گشایی اسمارت فون” یکی از این کار هاست. علاوه بر این، این آکساسوار، بسیار مدرن، مستقل، ضد آب، و مقرون به صرفه می باشد. اگر طرح های دیگری از این انگشتر را می خواهید می بایست آن را با قیمت ۵۰ دلار ، از پیش سفارش دهید.

 NFC

۳) قفل در NFC :Key2share  Key2Share راه حلی در اعمال تکنولوژی NFC بر روی اسمارت فون های اندروید می باشد تا بتوان به ساختمان های شرکت بدون آنکه به کلید نیازی باشد، دسترسی داشت. به بیانی دیگر، این فناوری است که بواسطه /ان تنها افرادی که اجازه دارند می توانند بدون کلید، درهای ساختمان های شرکت را باز کنند.

شرکت ها با این کار می توانند محل هایی که کارمندان مورد نظر مجاز به دسترسی به آن جا را دارند را تعیین نمایند. همچنین در مواقع اضطراری، قفل تمامی درها می توانند به طور اتوماتیک باز شود.

NFC

۴) ناخن مصنوعی درخشان NFC: هیچ چیز بیشتر از نور های درخشان جلب توجه نمی کند. این فناوری مخصوص خانم هایی است که می خواهند هنگام صحبت کردن با تلفن همراهشان، توجه همگان را به خود جلب کنند.

شرکت ژاپنی Takara Tomy Arts، آکساسوار ویژه و غیر معمولی (یک ست ناخن مصنوعی با سازه درونی چراغ های ال ای دی) را طراحی کرده است. این ست ناخن با آنتن NFC موبایل و همچنین در موقعیتی که کاربر استفاده از یک اپلیکیشن بخصوص را معین می کند، با فلش هم کار می کند.

NFC

۵) NFC در کتابخانه: در برخی از کتابخانه های ژاپن ، تگ های NFC  از پیش در قفسه ها نصب شده اند. بدین وسیله افراد می توانند با زدن بر روی اسمارت فون های خود، اطلاعاتی در مورد تیتر و یا نویسنده یک کتاب بخصوص دریافت نمایند. این کار به مردم کمک میکند تا کتاب مورد علاقه خود را پیش از آنکه قرض کنند، پیدا نمایند.

NFC

۶) ایمپلنت های NFC Xnt: ایمپلنت های NFC بسیار عجیب و غریب هستند و شما می توانید هم اکنون ان ها را با قیمت ۱۰۰ دلار به صورت اینترنتی خریداری کنید. منتها می بایست از کسی بخواهید تا آن ها را در زیر پوست شما جاسازی کند. مدل Xnt این تکنولوژی دارای یک قطعه NTAG216 می باشد که در یک کانتینر شیشه ای سیلندری۱۲ x 2 میلیمتری قرار دارد. مسئله سازگاری/”کامپاتیبیلیتی” نباید مشکلی ایجاد کند چرا که این قطعه با تمامی اسمارت فون ها و تبلت های فعال سازی شده توسط NFC سازگاری دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23224 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/07/28 تعداد مشاهده: 1740
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر