کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316224 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آخرین فرصت جهت دریافت مدارک بین المللی مایکروسافت

طبق آخرین اخبار از وب سایت رسمی شرکت مایکروسافت و شرکت PEARSON VUE از ابتدای سال 2015 میلادی برگزاری آزمون‌های بین‌المللی مایکروسافت از برگزار کننده فعلی این آزمون‌ها یعنی شرکت پرومتریک بصورت انحصاری به شرکت VUE انتقال خواهد یافت که متاسفانه خبر خوبی برای دانشجویان و متخصصان ایرانی رشته فناوری اطلاعات نیست. این در حالی است که شرکت وی.یو.ای از تاریخ 4 آگوست 2014 به طور موازی در مراکز برگزاری آزمون‌های خود در سراسر دنیا شروع به برگزاری این آزمون‌ها کرده است.

از سالیان قبل تا امروز تعدادی از آموزشگاه‌های داخل کشور با همکاری مراکز برگزاری آزمون های بین المللی (تست سنترها) در کشورهای همسایه، اقدام به برگزاری این آزمون ها در ایران می‌کردند. نکته قابل توجه اینکه با تغییر و انتقال برگزاری این آزمون ها به شرکت وی.یو.ای بدلیل پاره ای سیاستهای اتخاذ شده از سوی این شرکت، دیگر امکان برگزاری این آزمون ها در داخل کشور وجود نخواهد داشت.

در این رابطه با مهندس خانباباخانی مدیر دپارتمان آزمون های بین المللی آموزشگاه مهندسی کندو به گفتگو نشستیم تا از چند و چون این موضوع اطلاعات کامل تری پیدا کنیم.

در ابتدا توضیحاتی در خصوص ماهیت و اعتبار آزمونها و مدارک بین المللی مایکروسافت توضیحاتی را بفرمایید.

شرکت مایکروسافت به عنوان بزرگترین شرکت نرم افزاری دنیا در چند دهه ی گذشته همواره بعنوان پرچمدار کاربردی ترین نرم افزارهای رایانه ای در دنیا مطرح بوده و محصولات این شرکت نیز در زمینه های مختلف نظیر مهندسی شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، پایگاه داده و ... مورد استفاده کلیه کاربران رایانه ها بوده است. امروزه تقریبا تمامی کاربران رایانه در امور شخصی، کاری ، تحصیلی و ... حداقل با یکی از محصولات این شرکت سر و کار دارند. این موضوع شرکت مایکروسافت را برآن داشت تا با تدوین کتب و سرفصلهای آموزشی، استانداردهای مشخصی را برای فراگیری و طبقه بندی سطح علمی متخصصان علاقه مند به محصولات این شرکت تعیین نماید. این مدارک با نامهای مستعار MCT، MCITP ، MCTS ، MCPD ، MCSA ، MCSD ، MCSE ، MOS و MTA شناخته می‌شوند که هریک بیانگر سطح تخصص مشخصی برای دارنده این مدارک است. از سوی دیگر با رشد فزاینده فناوری اطلاعات و ایجاد بازار کار وسیع برای متخصصان آی‌تی در دو دهه ی اخیر، وزن اعتبار این مدارک در رزومه متخصصان آی‌تی نیز افزایش چشمگیری داشته است.

cando-1

علت تغییر رویکرد شرکت مایکروسافت برای دسترسی متخصصان آی تی به مدارک این شرکت چیست؟

به علت پاره ای سیاست‌های اتخاذ شده توسط شرکت مایکروسافت از ابتدای سال 2015 میلادی برگزاری آزمون‌های بین المللی مایکروسافت از برگزارکننده فعلی این آزمون‌ها یعنی شرکت پرومتریک بصورت انحصاری به شرکت VUE انتقال خواهد یافت. در واقع می‌توان گفت این محدودیت ایجاد شده توسط شرکت مایکروسافت نیست. بلکه مربوط به تفاوت سیاست کاری دو شرکت پرومتریک و وی‌یو‌ای است.چرا که با انتقال این امتیاز به شرکت VUE، همانگونه که قبلا نیز متقاضیان مدارک سیسکو شاهد آن بودند عملا امکان شرکت در آزمون‌ها در داخل کشور به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت و ثبت نام در تست سنترهای کشورهای همسایه نیز جدای از هزینه‌ی بالاتر، کار بسیار دشواری است.

آیا در بازار کار داخل کشور هم الزامی برای برخورداری از این مدارک وجود دارد؟

cando-2با توجه به شرایط بازار کار در داخل کشور می‌بینیم که سهم بزرگی از جذب نیروهای متخصص آی تی در اختیار نهادها و سازمانهای دولتی و نیمه دولتی است. در این راستا به منظور استانداردسازی و تعیین مراکز آموزشی معتبر، معاونت توسعه سرمایه انسانی ریاست جمهوری اقدام به شناسایی و معرفی آموزشگاههای معتبر و ارائه مجوزی تحت عنوان "مجوز آموزش کارکنان دولت" نموده است. این مجوز بالاترین مجوز آموزشی برای موسسات خصوصی است که مورد تایید تمامی نهادها و ارگانهای دولتی است. موسسه ما نیز در حال حاضر با دارا بودن این مجوز به سطح وسیعی از متقاضیان در سرتاسر کشور خدمت رسانی می‌کند.

پیشنهاد شما به علاقه مندان دریافت این مدارک بین المللی چیست؟

با توجه به اعتبار بالای این مدارک در سراسر دنیا و پتانسیل بالای جوانان با استعداد ایرانی در زمینه آی تی و فن آوری اطلاعات و جذب در بازار های داخلی و بین المللی، آموزشگاه کندو بعنوان نماینده انحصاری دوره های آموزشی سایبرتک در سرتاسر ایران، از 5 سال پیش تاکنون علیرغم تمام دشواری‌ها و محدودیت‌ها، تمام تلاش خود را جهت مهیا کردن امکان برگزاری این آزمون ها برای متخصصان و علاقه مندان آی‌تی در داخل کشور فراهم نموده و امیدواریم همچنان تا پایان سال 2014 این مهم را به نحو احسن انجام دهیم. حتی در ماه‌های اخیر که اکثر مراکز آزمون مایکروسافت در سرتاسر دنیا از فرصت محدود موجود استفاده نمودند و بعضا تا 50 درصد هزینه ثبت نام در این دوره ها را افزایش دادند، آموزشگاه مهندسی کندو به عنوان بزرگترین مرکز آموزش دوره های سیسکو، شبکه و مایکروسافت در کشور با حفظ هزینه های قبلی همچنان نسبت به ثبت نام و برگزاری آزمونهای بین المللی اقدام می‌کند.

لذا به کلیه علاقه مندان آی‌تی که تصمیم به پربارتر نمودن رزومه و سطح تخصص خود دارند، پیشنهاد می‌کنیم فرصت حاضر را غنیمت شمرده و حداکثر تا پیش از پایان سال جاری میلادی (10 دی 1393) نسبت به دریافت مدارک بین المللی مایکروسافت اقدام کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23275 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/08/01 تعداد مشاهده: 1670
سافت گذر