کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316424 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تخفیف20 درصدی هزینه‌های اینترنت در کشور

وزير ارتباطات درباره‌ي قيمت بالاي اينترنت در دانشگاه‌ها گفت: ما هديه‌اي را ظرف روزهاي اخير به مجموعه داديم و آن هم اين بود كه هزينه‌هاي پهناي باند اينترنت را به ميزان 20 درصد براي جاهايي كه مستقيما از شركت ارتباطات زيرساخت پهناي باند دريافت مي‌كنند، كاهش داديم و تقريبا همه‌ي اپراتورها پهناي باندشان را از زيرساخت مي‌گيرند.

رضا تقي‌پور - وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات - اظهار كرد: ارائه‌ي اين تخفيف براي شركت‌هاي ندا به اين مشروط است كه مستنداتي به ما ارائه دهند كه اين تخفيف را براي كاربرانشان ارائه مي‌كنند، يعني هر شركت ندا كه اين تخفيف را براي كاربران نهايي‌اش اعمال و اجرايي كند، مي‌تواند اين تخفيف را از ما بگيرد.

او درباره افزايش سرعت اينترنت، با بيان اين‌كه اين موضوع به چند عامل بستگي دارد اظهار كرد: ما در حال توسعه‌ي ظرفيت بين‌المللي اينترنت هستيم و ظرف ماه گذشته اين ظرفيت به دو برابر رسيده و ظرفيت داخلي هم به تدريج در استان‌ها يكي بعد از ديگري توسعه پيدا مي‌كند.

وي ادامه داد: مي‌توان گفت ما امروز در بعضي از استان‌ها مشكل ظرفيت و به تبع آن مشكل سرعت نيز نداريم و اميدواريم همان‌طور كه در برنامه‌ي پنجم توسعه پيش‌بيني مي‌كرديم تا سه سال آينده اين ظرفيت‌ها را در همه‌ي استان‌ها به صورت كامل و براي همه خدمات دولت الكترونيكي در اختيار همه كاربران و متقاضيان قرار دهيم.

وزير ارتباطات هم‌چنين درباره‌ي حذف محدوديت سرعت 128 k اينترنت و اين‌كه آيا برنامه‌اي براي حذف اين محدوديت وجود دارد گفت: ما اين محدوديت را همين الان هم در بسياري از جاها مثل مراكز تحقيقاتي، دانشگاه‌ها، مراكز تجاري، بانك‌ها و جاهايي شبيه به اين نداريم. آن چيزي كه نهادهاي فرهنگي مقرر كردند اين سرعت در حال حاضر پاسخ‌گوست.

سرعت اينترنت كافي است

او تاكيد كرد: طبيعتا اين سرعت براي بسياري از كاربران خانگي پاسخگو است و زماني كه كاربرد‌هاي جديد ديگري از طرف نهادهاي فرهنگي تعريف شود، ما به تناسب آن از نظر زيرساخت‌هاي فني اين آمادگي را داريم كه ارتقاء دهيم.

عرضه سيم‌كارت اپراتور سوم قبل از پايان سال

تقي‌پور درباره‌ي زمان واگذاري سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه گفت: تعهد دوستان طبق پروانه، 9 ماه بعد از فعال ‌شدن قرار‌داد است، ولي دوستان به ما قول دادند كه اين 9 ماه را از همين الان كه پروانه به آن‌ها اعطا شده، حساب كنند؛ يعني انشاء‌الله قبل از پايان سال جاري سيم‌كارت را بتوانيم به مردم عرضه كنيم.

سيم‌كارت‌ها قابليت تماس تصويري دارند

به گفته او تماس تصويري به‌عنوان اولين خدمات پايه‌ي اپراتور سوم محسوب مي‌شود و خدمات ارزش‌ افزوده ديگري نيز خواهد داشت و آن پهناي باند مورد نياز براي خدمات دولت الكترونيكي و ارتباط با شبكه‌ي ملي اينترنت و دريافت خدمات بانكي و پرداختن به موضوعات پرداخت الكترونيكي در اين شبكه به وفور قابل ارائه خواهد بود.

وي ادامه داد: حداكثر ميزان مبلغي كه با عنوان سقف براي قيمت اين سيم‌كارت‌ها در نظر گرفته شده 120 هزار تومان است كه البته اعتباري هم مي‌تواند داشته باشد.

وزير ارتباطات كه در جمع خبرنگاران سخن مي‌گفت اظهار كرد: الزامي در پروانه اپراتور سوم تلفن همراه‌ وجود ندارد كه حتما سرويس‌هايش را برروي گوشي‌هاي ساخت داخل ارائه دهد و مضافا اين‌كه به نظر مي‌رسد از نظر منطقي اين كار سختي است كه ما همه‌ي كاربران را مجبور كنيم كه حتما از گوشي داخلي استفاده كنند.

تقي‌پور اظهار كرد: تكنولوژي‌هاي روز در پروانه اپراتور سوم وجود دارد، يعني دوستان حداقل بايد خدمات نسل سوم را ارائه دهند كه كلياتش در پروانه تعريف شده و اين‌كه از اپراتورهاي بزرگ جهان استفاده كنند و از تجربيات آن‌ها منتفع شوند نيز وجود دارد و در پروانه مجاز است و به تعبيري مي‌توان گفت دوستان با زمان‌بندي كه ارائه دادند بايد از اين اپراتورها و شركاي بزرگ خارجي استفاده كنند كه بتوانند تعهداتشان را به‌موقع استفاده كنند.

مخابرات خصوصي هم در قبال ودايع مشتركان تعهد دارد

تقي‌پور هم‌چنين در پاسخ به اين سوال كه تكليف ودايع مشتركان مخابرات چه مي‌شود و آيا با توجه به خصوصي ‌شدن اين موضوع تغييراتي خواهد داشت گفت: ودايع همان‌طور كه از اسمش پيداست، وديعه بوده و در اختيار شركت مخابرات ايران است و طبق شرايطي كه اين شركت به فروش رفته، طبيعتا همان تعهداتي كه قبلا و در زمان دولتي‌ بودن به مردم داشت، همان تعهدات به مالك جديد منتقل شده و پابرجاست.

پيشنهاد افزايش تعرفه تلفن شفاهي مطرح شده است

وزير ارتباطات هم‌چنين درباره بحث افزايش تعرفه‌ي مكالمات تلفن ثابت و اين‌ كه آيا پيشنهادات مخابرات در اين زمينه به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارسال شده گفت: دوستان به صورت شفاهي موضوعاتي را عنوان كرده‌اند ولي هنوز به ما چيزي ارسال نشده است، البته گزارشاتي را ارسال كردند، ولي اين‌كه با جزئيات و مستندات طبق پروانه درخواست رسمي داشته باشند، هنوز به ما ارسال نشده است كه پيشنهادهايشان بعد از ارسال در كميسيون بررسي شده و اعلام رسمي مي‌شود.

او ادامه داد: البته با توجه به اين ‌كه طي 6 تا 7 سال گذشته اين تعرفه‌ها ثابت بوده و مقايسه‌اي كه ما با منطقه و در جهان در اين زمينه انجام داديم، تعرفه‌ي تلفن ثابت تقريبا جزء پايين‌ترين تعرفه‌هاي ما در مقايسه با آن‌ها به نظر مي‌رسد. البته اين موضوع به اين بستگي دارند كه دوستان مستندات مالي‌شان را به ما ارائه دهند و كميسيون تنظيم مقررات هم به اين نتيجه برسد كه بايد تعرفه‌ي جديدي تصويب كند.

هدفمند‌سازي يارانه‌ها تاثير مستقيم در مخابرات ندارد

تقي‌پور اظهار كرد: ما خوشبختانه در حوزه‌ي مخابرات تا به حال يارانه استفاده نمي‌كرديم، يعني دولت چيزي مستقيم به نام يارانه پرداخت نمي‌كرد، بنابراين هدفمند‌سازي يارانه‌ها تاثير مستقيم در اين حوزه ندارد، اما اتفاقي كه افتاده اين است كه دولت نبايد با بحث خصوصي‌سازي طبق قانون اصل 44، براي اپراتور‌ها تكليفي را معين كند كه كالا و خدماتي را به ضرر بفروشند و اين بحثي است كه بايد در كميسيون تنظيم مقررات اثبات كنند كه قيمت تمام شده‌شان بيش از تعرفه‌ي فعلي است كه در آن صورت كميسيون در اين رابطه تصميم‌گيري مي‌كند.

شركت پست از تهران منتقل مي‌شود

وي هم‌چنين در پاسخ به اين سوال كه براساس مصوبه‌ي كارگروه انتقال سازمان‌هاي دولتي از تهران به شهرستان‌هاي اطراف اعلام شده كه قرار است شركت پست هم منتقل شود و با توجه به اين‌كه تعداد زيادي كارمند در آن مشغول به كارند آيا اين انتقال مشكلاتي براي كارمندان به وجود نخواهد آورد؟ گفت: نياز است كه بسياري از ادارات به‌ويژه دولتي و سازمان‌هاي اين‌چنيني منتقل شوند كه به تعبيري با اين كار توزيع منصفانه‌ي آن‌ها صورت گرفته و عدالت در توزيع رعايت مي‌شود كه اين تصميم با اين نيت گرفته شده است.

تقي‌پور افزود: طبيعتا ما از قبل در جريان كلي اين برنامه‌ريزي بوديم و دوستان پست هم آمادگي‌هاي اوليه را دارند و جزئيات موضوع بايد بررسي و طراحي شود كه انشاء‌الله با هماهنگي‌هايي كه با دولت محترم داريم، اين كار صورت بگيرد.

وزير ارتباطات درباره اين كه در همايش روز ارتباطات مطرح شد كه رگولاتوري بعد از خصوصي‌سازي نسبت به شركت مخابرات نگاه تندي دارد، گفت: ما برداشتمان اين نيست و مي‌توان گفت امروز با وضعيت جديدي در اين حوزه روبه‌رو هستيم و طبيعتا سازوكارهاي گذشته براي مديريت آينده‌ي اين حوزه كفايت نمي‌كند.

وي تصريح كرد: ما بايد سازوكارهاي جديد را براي اداره اين‌ حوزه و با حضور نزديك به صد‌درصدي بخش خصوصي و طبيعتا تجارب گذشته ارائه كنيم و نحوه‌ي مديريت‌هاي گذشته براي اين كار كافي نبوده و تجربياتي كه ما به هر صورت در اين دوره در حال به‌دست آوردن آن هستيم كمك بسيار زيادي به ما مي‌كند تا در تنظيم روابط بين اپراتورها با يكديگر، اپراتورها با دولت و اپراتورها با مردم روز‌به‌روز بتوانيم تصميمات پخته‌تري را اتخاذ كنيم.

وزير ارتباطات درباره‌ي برنامه‌هاي وزارت درباره شعار اتحاديه جهاني مخابرات گفت: ما به استقبال اين شعار رفتيم با 6 حوزه‌ي راهبردي كه مشخص كرديم و از آغاز امسال نيز اين كار را شروع كرديم كه توسعه‌ي اين حوزه‌ها را كه چهار حوزه‌ي آن مشخصا توسعه‌ي فن‌آوري اطلاعات در حوزه‌ي خدمات الكترونيكي است يعني دولت، بانكداري، تجارت، سلامت الكترونيك و رفاه و توسعه‌ي فرهنگي ايراني - اسلامي در فضاي مجازي است.

او در پايان تصريح كرد: اين‌ها در اصل اجزايي از آن شعار هستند كه انشاء‌الله بتوانند درجهت اين‌كه ما بتوانيم يك شهري را بسازيم كه با بهره‌گيري گسترده از فن‌آوري اطلاعات شهري با زندگي بهتر و راحت‌تر داشته باشيم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2330 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/03/01 تعداد مشاهده: 1758
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر