کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316086 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

قمه و قیمه و قیام - به مناسبت محرم حسینی



 1 - روزهای میانی هفته جاری ، مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی است و شیعیان سراسر جهان در این ایام آیین های پرشکوه سوگواری برپا می دارند.

کربلا در این میان، اما شور و حال دیگری دارد و در این دو روز، انگار "بین الحرمین" مرکز دنیاست و پایتخت شور و اندوه.

2 - اگر در ایام تاسوعا و عاشورا به کربلا مشرف شده باشید یا پای صحبت زائران امام حسین(ع) که در این دو روز توفیق حضور در کنار بارگاه سیدالشهداء(ع) و ابوالفضل العباس(س) را داشته اند نشسته باشید، حتماً می دانید که تمام مسیر عزاداران به ویژه در اطراف حرم، آکنده از خون است. چنین وضعیتی در نجف اشرف نیز قابل مشاهده است.

خون هایی که مسیر هیأت ها را سرخ پوش کرده است، خون فرق عزادارانی است که در رثای حسین(ع) ، قمه ها را بر فراز سر می برند و بعد از درخشش در اشعه های خورشید، در حالی که حسین حسین می گویند و ندای "لبیک یا حسین" شان به آسمان است، بر سرشان فرود می آورند و آنقدر این صحنه در گروه های ده ها و صدها نفری تکرار می شود که خون، سنگفرش خیابان ها را می پوشاند.

3 - گروه تروریستی داعش، هم اکنون حدود یک سوم از خاک عراق را در دست دارد. داعشی ها تهدید کرده اند که با تصرف شهرهای مذهبی، حرم های ائمه اطهار(ع) را با خاک یکسان خواهند کرد. آنها پیش از این، وقتی به نزدیک سامراء رسیده بودند، با گلوله های خمپاره، حرم مطهر امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) را هدف قرار دادند. آن سوتر، در دمشق هم حملات مسلحانه متعددی را علیه حرم حضرت زینب(س) انجام داده اند و برخی از آرامگاه های بزرگان شیعه مانند حجربن عدی را منهدم و نبش قبر کردند.

وقتی داعش در عراق به عنوان یک تهدید جدی مطرح شد و جنایت های غیرانسانی اش را از سوریه به عراق گسترش داد، مرجعیت شیعیان عراق از آنها خواست علیه داعش بپا خیزند و یک قیام مردمی را علیه تروریست های تکفیری شکل دهند.

این روزها در حالی که بخش های عمده ای از عراق در دست داعش است، بسیاری از عراقی ها به جای آن که سلاح بردارند و علیه تکفیری ها جهاد کنند، ترجیح داده اند به لبیک یا حسین(ع) گفتن بسنده کنند و به جای آن که قمه هایشان را بر سر دشمنان داعشی شان فرود آورند، بر سر خود می کوبند و لابد با طیب خاطر و رضایت از این که عزای حسین(ع) را زنده نگه داشته اند، به همدیگر "تقبل الله" می گویند و قیمه ای می خورند و به خانه هایشان بر می گردند.

کسانی که از عاشورا، فقط "قمه" و "قیمه" اش را یاد گرفته اند و "قیام" ش را به باد نسیان سپرده اند، بدانند که دیر نخواهد بود روزی خود قربانی این غفلت یا تغافل شوند.

شیعیان عراق این روزها در حالی لبیک یا حسین(ع) ورد زبان شان است که مصداق عملی این لبیک، رفتن به نبرد با داعش است نه با قمه بر سر خود کوفتن.
در سویی داعش، مردان عراقی را می کشد ، زنان شان را به کنیزی می برد و اموال شان را به غارت می برد و در سویی دیگر ، عراقی ها با قمه بر سر خود می کویند و به جای ریختن خون متجاوزان، خون خود را می ریزند و چه چیزی بهتر از این برای داعش؟!



اگر نبود کمک های ایران و سپاه قدس و اگر نبودند افرادی مانند قاسم سلیمانی، امروز کل عراق زیر سیطره سیاه پوشان سیاه دل داعش بود و لابد همان هایی که به جای قمه زدن بر دل دشمن، بر سر خود قمه می زنند، در پستوی خانه هایشان پنهان می شدند و همانند اجداد خود در 61 قمری، ندای مظلومانه حسین(ع) که "آیا کسی هست مرا یاری کند؟" را ناشنیده می گرفتند.

شیعه ای که در برابر دشمن نایستد و تمام شجاعتش در شکافتن فرق سر خود باشد، از تشیع، تنها نامی به "ارث" برده است.

عصرایران - جعفرمحمدی
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23442 گروه خبری: اخبار مناسبت ها منبع خبر: asriran.com تاریخ خبر: 1393/08/10 تعداد مشاهده: 3009
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

ن.ت.س 1393/09/01 01:23
سر بلندمون کردی حاجی سلیمانی.
همیشه سربلند باشی
ف - درزی 1393/08/25 14:50
سلام.
بسیار عالی...
ایران و ایرانی...
مسلمان و شیعه..
سربلندباشند ان شاء الله..به حول قوه الهی

خداقوت.
حسین 1393/08/11 00:20
احسنت بر نویسنده که حرف دل من را نوشت.

کیست که مرا یاری کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین از مشهد 1393/08/10 23:21
به خاطر نقل مطلب به این واقع بینی ممونمlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1393/08/10 22:36
سلام. جای شما خالی تاسوعا و عاشورای سال گذشته کربلا بودم. بنده نیز صحنه های تأسف بار قمه زنی را دیدم و باور کنید فقط به احترام امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و عقیده به اینکه من نباید نجاست ناشی از خون قمه زنی را به حرم های مطهر منتقل کنم و لباسم باید برای نماز مطهر بماند، نتوانستم در روز عاشورا وارد حرم شوم و قبور امام حسین و ابوالفضل العباس علیهم السلام را زیارت کنم. صحنه های بسیار تأسف انگیزی بود. فقط می توانم بگویم ای کاش روزی برسد که جهالت از بین برود. التماس دعا
محمد زارعی 1393/08/10 22:09
با سلام
با توجه به همین عکسی که خودتون گذاشتید مبینید که کردها بیشترین تلاش و سلحشوری رو از خودشون نشون دادن
در این روزها کرد و فارس یا سنی و شیعه سهمی جدا ندارد
پس از غیرت این جوانمردان هم باید بگیم.
ناشناس 1393/08/10 19:24
عالی
م 1393/08/10 14:12
عالی بود-اینو تو فیسبوکم میزارم
lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1393/08/10 13:23
بسیار زیباlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet