کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316385 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افتتاح بزرگترین فروشگاه لاوان در بازار موبایل ایران

بزرگ‌ترین فروشگاه لاوان از مجموعه فروشگاه‌های هماهنگ لاوان دیروز ظهر در مجتمع «بازار موبایل ایران» افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه بزرگ‌ترین فروشگاه 3C (.Computer Consumer electronic. Communication) در ایران با حضور مدیران ارشد گروه شرکت‌های فراسو، لاوان و رییس اداره امور اصناف و بازرگانان ایران و تامین‌کنندگان لاوان برپا شد.

احمد علیپور، مدیرعامل لاوان در نشست خبری که قبل از مراسم افتتاحیه برگزار شد، گفت: پس از گذشت دو سال از زمان راه‌اندازی آزمایشی فروشگاه‌های زنجیره‌ای لاوان در سراسر کشور، اکنون 59 فروشگاه در 26 استان کشور و 44 شهر با موفقیت در عرضه سالم و شفاف محصولات الکترونیکي، رایانه و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده و عملا سامانه نرم‌افزاری ویژه لاوان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: راه‌اندازی شصتمین فروشگاه لاوان مقارن با صدور مجوز نهایی فروشگاه‌های زنجیره‌ای لاوان توسط وزارت بازرگانی است و فروشگاه‌های زنجیره‌ای لاوان امروز به طور رسمی افتتاح می‌شود.

علیپور گفت: فروشگاه لاوان بازار موبایل ایران با استقرار در فضایی به مساحت 320 متر مربع به شکلی کاملا مدرن و با امکان دسترسی آسان مشتریان به کالاها و محصولات متنوع از ده‌ها برند برتر جهانی طراحی شده و در نوع خود بزرگ‌ترین فروشگاه کشور است و نمونه‌ای از فروشگاه‌های نسل جدید سیستم فروشگاه‌های زنجیره‌ای به شمار می‌آید.

وی درباره گارانتی ویژه لاوان گفت: گارانتی چهارگانه لاوان شامل گارانتی قیمت، خدمات، رضایت و احترام است.

علیپور با اشاره به اینکه رشد و توسعه IT در کشور در گرو شبکه توزیع اصولی است، افزود: دیگر زمان آن گذشته که فقط در مرکز کشور توزیع و فروش کالاهای IT انجام شود و سیستم توزیع کم‌کم از مراکز سنتی فاصله می‌گیرد.

وی گفت: سه سال از فعالیت لاوان می‌گذرد و تا امروز 130 فروشگاه در لاوان افتتاح شده که ما در این مدت 70 فروشگاه از این تعداد را به دلیل هماهنگ نبودن با مجموعه و رعایت نکردن نظام جدید لاوان تعطیل کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه لاوان احتمالا تا پایان امسال 3 فروشگاه دیگر را نیز در تهران افتتاح می‌کند، افزود: سعی داریم تعداد کل فروشگاه‌های لاوان را در کشور به عدد 100 برسانیم.

علیپور گفت: فروش آنلاین لاوان نیز امروز همزمان با افتتاح این فروشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لاوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه شرکت‌های فراسو است، تاکید کرد که لاوان هیچ وابستگی به شرکت فراسو ندارد و کاملا مستقل اداره می‌شود.

همچنین حسن رادمرد، رییس مرکز اداره اصناف و بازرگانان ایران در این مراسم با بیان اینکه تا کنون 18 شرکت فروشگاهی در کشور از این مرکز مجوز گرفته‌اند، گفت: در حال حاضر پنج فروشگاه هم در مرحله مقدماتی دریافت مجوز هستند.

وی گفت: سعی داریم با همکاری بانک‌های دولتی بتوانیم برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای تسهیلات دریافت کنیم.

رادمرد اظهار امیدواری کرد که فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند لاوان نظام توزیع کالا را ساماندهی ‌کنند و این فروشگاه‌ها در رسته‌های صنفی مختلف راه‌اندازی شود.

گفتنی است به مناسبت افتتاح بزرگ‌ترین فروشگاه لاوان در «بازار موبایل ایران»، محصولات اکرون از تاریخ اول تا هفتم خرداد با 15 درصد تخفیف در این فروشگاه عرضه می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2348 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/03/03 تعداد مشاهده: 1326
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر