کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316384 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

واگذاری شرکت نمایشگاه‌ها این‌بار با چراغ خاموش

شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي كه واگذاري آن در آبان سال گذشته به سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح (ساتا) به يكي از خبرسازترين واگذاري شركت‌ها تبديل و در نهايت موجب ابلاغ دستور ابطال واگذاري اين شركت از سوي رييس‌جمهور به وزير امور اقتصادي و دارايي شد، اكنون در مرحله قيمت گذاري قرار دارد تا صددرصد آن از طريق مزايده به بخش خصوصي واگذار شود.

ايسنا- سيدمهدي عقدايي، معاون سازمان خصوصي‌سازي‌ از واگذاري صددرصد شركت نمايشگاه بين‌المللي تا پايان خردادماه خبر داد و گفت: طبق برنامه سازمان خصوصي سازي قرار است صددرصد نمايشگاه بين‌المللي در فصل اول سال از طريق مزايده واگذار شود كه در حال حاضر ارزش اين شركت در مرحله ارزيابي است.

وي يادآور شد كه هنوز قيمت‌گذاري نمايشگاه بين‌المللي نهايي نشده است اما طبق برنامه اين شركت تا پايان خرداد قيمت گذاري شده و بعد از تصويب در هيات واگذاري، واگذار خواهد شد.

عقدايي با اشاره به اينكه اين شركت از طريق رد ديون واگذار نشده و قرار است از طريق مزايده به بخش خصوصي واگذار شود، در مورد واگذاري پيمان مديريتي نمايشگاه توضيح داد: نحوه واگذاري نمايشگاه بين‌المللي از طريق مزايده يا پيمان مديريتي در هيات واگذاري بايد مطرح و تصميم‌گيري شود.

درخواست‌هاي اتاق تعاون و اتاق بازرگاني

معاون سازمان خصوصي سازي به درخواست اتاق تعاون و اتاق بازرگاني و صنايع و معادن براي واگذاري پيمان مديريتي نمايشگاه اشاره كرد و توضيح داد: اتاق تعاون و اتاق بازرگاني درخواست كرده‌اند كه نمايشگاه بين‌المللي به صورت پيمان مديريتي واگذار شود بنابراين زماني كه اين شركت قيمت گذاري شد، روش واگذاري آن در هيات واگذاري مطرح مي‌شود كه آيا به صورت پيمان مديريتي واگذار شود يا به صورت قطعي و اقساطي كه اين موضوع هنوز در هيات واگذاري نهايي نشده است.

وي در مورد روش واگذاري پيمان مديريتي توضيح داد: در پيمان مديريتي، مديريت شركت به مدت 5 ،7 يا 10 سال اجاره داده مي‌شود كه مدت آن به تصميم هيات واگذاري بستگي دارد، يعني در اين روش مالكيت در اختيار دولت باقي مانده و مديريت آن در اختيار بخش خصوصي قرار مي‌گيرد.

تفاوت مزايده و پيمان مديريتي

معاون سازمان خصوصي‌سازي با بيان اينكه در روش پيمان مديريتي نيز موضوع واگذاري شركت آگهي شده و به كسي كه بهترين شرايط را داشته باشد واگذار مي‌شود، ادامه داد: پيمان مديريتي با مزايده، متفاوت است زيرا در مزايده مديريت و مالكيت منتقل مي‌شود ولي در پيمان مديريتي فقط انتقال مديريت انجام شده و مالكيت در اختيار دولت باقي مي‌ماند.

عقدايي به تهيه آيين‌نامه پيمان مديريتي اشاره كرد و گفت: آيين‌نامه پيمان مديريتي در حال تدوين است كه هنوز نهايي نشده، بنابراين آيين‌نامه بايد نهايي شود تا بتوانيم شركت‌ها را به صورت پيمان مديريتي واگذار كنيم.

اتاق بازرگاني چه مي‌گويد

از سوي بخش خصوصي رييس اتاق بازرگاني تهران در مورد آخرين اقدامات نماينده‌هاي بخش خصوصي براي خريد نمايشگاه بين‌المللي مي‌گويد: قرار است سازمان خصوصي‌سازي نمايشگاه‌ بين‌المللي را از طريق مزايده‌اي واگذار كند و اتاق بازرگاني ايران هم در حال انجام مذاكراتي در اين مورد است كه بايد به فكر مديريت‌

آن باشد.

يحيي آل‌اسحاق يادآور شد كه از سوي بخش خصوصي، اتاق بازرگاني ايران به نمايندگي از اتاق‌هاي بازرگاني ايران در اين مزايده شركت خواهد كرد و اتاق بازرگاني تهران نيز با اتاق ايران هماهنگ است.

اين در حالي است كه قبل از اين رييس سازمان توسعه تجارت كه رييس هيات مديره شرکت سهامي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي است، اعلام كرده بود طبق شش سند موجود، مالكيت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي ايران به سازمان توسعه تجارت ايران تعلق دارد و تا مشخص نشدن حدود و ثغور نمايشگاه و اينكه زمين‌ها، عرصه و اعيان آن متعلق به چه نهادي است،‌ اساسا ورود پيدا كردن به موضوع واگذاري، خطاست.

بابك افقهي همچنين از مشاركت بخش خصوصي در مديريت نمايشگاه خبر داده و يادآور شده بود: هم‌اكنون نيز نمايشگاه تقريبا توسط بخش خصوصي بهره‌برداري مي‌شود و ما برنامه‌اي داريم كه بخش خصوصي را در مديريت نمايشگاه مشاركت دهيم.

ادامه مذاكرات اتاقي‌ها

پس از مسكوت ماندن چند ماهه بحث واگذاري نمايشگاه بين‌المللي ايران و اعلام درخواست نمايندگان اتاقي‌ها براي مالكيت اين نمايشگاه، رييس اتاق ايران از ادامه مذاكرات و نايب‌رييس كميسيون اصل 44 اين اتاق از آماده شدن طرح اتاق ايران در مورد خريد نمايشگاه بين‌المللي خبر مي‌دهد.

پس از كش‌وقوس‌هاي بسياري كه در روند واگذاري شركت سهامي نمايشگا‌ه‌هاي بين‌المللي به سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح (ساتا) به وجود آمد و سرانجام به ابطال اين واگذاري انجاميد، شركت نمايشگاه بين‌المللي تهران دوباره در فهرست شركت‌هاي واگذاري قرار گرفت، اما به نظر خبرنگار ايسنا، گويا قرار است روند واگذاري اين نمايشگاه ديگر خيلي ساكت و خاموش انجام شود و تنها وقتي واگذاري صورت گرفت اخبار آن منتشر گردد.

پس از اتفاقاتي كه آبان گذشته رخ داد و صدور دستور ابطال واگذاري اين شركت از سوي رييس‌جمهور، گويا مقامات سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح عنوان كرده‌اند كه اگر نمايشگاه را به مزايده هم بگذارند آنها ديگر در مزايده شركت نخواهند كرد.

اكنون رييس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران وقتي با سوالي در مورد مذاكراتش در زمينه تصاحب نمايشگاه‌ بين‌المللي مواجه مي‌شود، ترجيح مي‌دهد محافظه‌كارانه تنها بگويد: «در حال مذاكره هستيم.»

در اين مورد قياس‌پور، نايب رييس كميسيون اصل 44 اتاق ايران نيز هرچند جزيياتي از اقدامات اين كميسيون در مورد خرید نمايشگاه بين‌المللي اعلام نمي‌كند اما خبر مي‌دهد كه طرحي در اين زمينه براي سازمان خصوصي آماده شده كه هنوز به اين سازمان داده نشده است. او در مورد اين طرح نيز جزيياتي ارايه نكرده و انتشار طرح را به بعد از ارايه طرح به سازمان خصوصي‌سازي موكول مي‌كند.

با اين روند، شايد آنچه بيش از همه ابعاد ديگر اين واگذاري به چشم مي‌آيد انجام روند مذاكرات قبل از اين واگذاري در شرايطي به دور از حضور رسانه‌هاست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2350 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/03/03 تعداد مشاهده: 1319
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر