کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سافت‌گذر: به‌روزرسانی ماه نوامبر ایکس‌باکس وان منتشر شد

به گزارش سافت‌گذر ؛ به نظر می‌رسد مایکروسافت سخت مشغول ارتقا و اصلاح محصولات خود از ویندوز گرفته تا کنسول بازی ایکس‌باکس وان است.

 

اگر شما هم از کاربران ایکس‌باکس هستید خوب است به بخش "چک کردن برای به‌روزرسانی" کنسول خود سری بزنید، چون پچ نوامبر در حال حاضر برای تمام کاربران در دسترس است. این به‌روزرسانی، یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های کنسول مایکروسافت تا کنون بوده و ویژگی‌های جدید زیادی از جمله تغییرات رابط کاربری و گزینه‌های سفارشی‌سازی را به کنسول می‌افزاید. در اینجا برخی از مهم‌ترین تغییراتی را بررسی می‌کنیم که با به‌روزرسانی کنسول می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید:

پس‌زمینه سفارشی: پس از آن‌که توانایی سفارشی کردن پس‌زمینه داشبورد، به آرامی راه خود را به درون کنسول‌های کاربران نسخه پیش‌نمایش باز کرد، اکنون این ویژگی برای همه کاربران در دسترس است. بنابراین می‌توانید از عکس‌های مربوط به دستاوردهای achievements بازی‌ها، رنگ‌های یک‌دست، و یا حتی تصاویر شخصی خود، از طریق برنامه مدیا پلیر، پس‌زمینه خود را انتخاب کنید.

بازطراحی فروشگاه: فروشگاه ایکس‌باکس بازطراحی شده است تا پیدا کردن بازی و محتوای موردنظر شما در آن ساده‌تر شود. در حالی که برخی ممکن است طراحی جدید فروشگاه را از نظر زیبایی، ضعیف‌تر از طراحی قبلی بدانند، اما فروشگاه جدید جابه‌جایی ساده‌تر و سریع‌تر، بخش‌های مرتب‌تر، دسترسی آسان‌تر به نتایج جستجو و غیره را به دنبال دارد. این ویژگی‌های فروشگاه، قطعاً نیاز به بهبود داشت.

تغییرات پروفایل: بخش پروفایل بازی‌خور کمی بازطراحی شده است و یک بخش جدید به آن اضافه شده که در آن می‌توانید اندکی اطلاعات بیش‌تر در مورد خودتان بدهید و همچنین یک بخش «ویترین» که در آن می‌توانید غرورآفرین‌ترین دستاوردهای خود و جالب‌ترین کلیپ‌های بازی‌هایتان را به اشتراک بگذارید.

توییتر: پلتفرم شبکه‌های اجتماعی با بخش‌های تماشای تلویزیون ایکس‌باکس وان ترکیب شده است. توییتر در بخش‌های «راهنمای کوچک» و «گرایش‌های تلویزیون زنده» به نمایش درمی‌آید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام برنامه‌های تلویزیون در حال حاضر ارزش تماشا کردن دارد. متأسفانه این ویژگی در حال حاضر تنها در آمریکا در دسترس است.

بهبود اسمارت‌‌گلس: برنامه اسمارت‌‌گلس Smartglass (شیشه هوشمند) عمدتاً با اضافه شدن تمام ویژگی‌های جدید که در بالا ذکر شد، اصلاحات متعددی داشته است. اکنون می‌توانید با استفاده از این برنامه، «ویترین» کاربران و فعالیت‌های مرتبط با بازی آن‌ها را ببینید. اصلاحاتی عالی هم در فروشگاه اسمارت‌‌گلس ایجاد شده است تا خرید بازی‌ها و برنامه‌ها از هرکجا که هستید، از جمله «بازی برای طلا» Games for Gold، خیلی آسان‌تر از قبل شود.

تغییرات دیگر: اضافه شدن ویژگی اسنپ (نمایش در کنار صفحه) به اینترنت اکسپلرر، گزینه‌ای برای راه‌اندازی مجدد کنسول، و اطلاعات بیش‌تر درباره به‌روزرسانی‌ها در این به‌روزرسانی خودنمایی می‌کنند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ لیست بالا نشان می‌دهد که این به‌روزرسانی به هیچ وجه یک به‌روزرسانی ساده نیست. خوشحالیم که می‌بینیم، مایکروسافت همچنان به بازخوردی که از کاربران می‌گیرد، گوش و به نیازهای آن‌ها توجه می‌کند. البته این را هم باید بگوییم که به‌روزرسانی ماه نوامبر، به احتمال زیاد آخرین به‌روزرسانی سال جاری میلادی برای کنسول ایکس‌باکس وان خواهد بود، چون مایکروسافت اعلام کرده که کاربران نباید در ماه دسامبر منتظر به‌روزرسانی دیگری برای ایکس‌باکس باشند. با این حال، مایکروسافت گفته است که در سال 2015، باز هم شاهد به‌روزرسانی‌های ماهیانه ایکس‌باکس وان خواهیم بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23546 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/08/19 تعداد مشاهده: 1394
سافت گذر