کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حفره iOS به هکرها اجازه آلوده کردن برنامه‌ها را می‌دهد

محققان امنیتی در خصوص وجود یک حفره امنیتی در دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل IOS خبردادند که به نفوذگران این امکان را خواهد داد تا برنامه‌های قانونی نصب‌شده بر روی دستگاه را با برنامه‌هایی که می‌توانند گذرواژه‌ها را بربایند و به ایمیل و اطلاعات محرمانه و شخصی دیگر دسترسی داشته باشند، جایگزین کنند.


masque attack

این حمله که به اصطلاح Masque نامیده شده، آن‌طور که شرکت امنیتی FireEye اعلام کرده، با جایگزینی برنامه‌های بانکی، ایمیل‌ها و دیگر برنامه‌های قانونی که در حال حاضر بر روی رایانه نصب شده‌اند و جایگزینی آن‌ها با برنامه‌های مخرب کار می‌کند.

با این رویه، نفوذگران می‌توانند با دسترسی به ایمیل‌های ارسال‌شده، مشخصات استفاده شده برای ورود به حساب‌ها و نهایتا دیگر اطلاعات مرتبط با برنامه‌های قانونی، اطلاعات کاربران را سرقت کنند.

در کامل شگفتی، این برنامه‌ها رابط کاربری مشابه برنامه‌های اصلی دارند و به اطلاعات برجای مانده پس از به روز رسانی برنامه‌های قانونی با این برنامه‌های تقلبی نیز دسترسی پیدا می‌کنند. به این ترتیب این برنامه‌ها می‌توانند از اطلاعات موجود و یا حتی ورودهای خودکار به حساب‌های کاربری و ایمیل‌ها نیز بدون اجازه کاربر استفاده کنند.

masque-attack-example-640x613

هردو برنامه قانونی و جعلی از یک رویه استفاده می‌کنند و برنامه غیرقانونی از ترغیب کاربران مبنی بر وجود یک نسخه به روز رسانی و یا بهبود نسخه موجود برای فریب کاربران بهره می‌برد.

این تکنیک برای برنامه‌های از پیش‌نصب‌شده بر روی IOS مانند موبایل سافاری قابل استفاده نیست.

این ترفند می‌تواند کاربران را با ارائه برنامه‌هایی با نام‌های مختلف فریب دهد. به عنوان مثال ممکن است نام New Angry Bird برای کاربر نمایش داده شود ولی با نصب برنامه، برنامه مخرب جایگزین برنامه جی‌میل موجود بر روی دستگاه شود. مدنظر داشته باشید که این حملات تنها بر روی شبکه‌های بی‌سیم به وقوع می‌پیوندد و نیازی به متصل بدون دستگاه شما به رایانه نمی‌باشد.

 

این اخبار درحالی منتشر می‌شوند که پیش از این محققان مرکز امنیتی Pali Alto خبر از حمله‌ای داده بودند که بدون اجازه کاربر به نصب برنامه‌های دلخواه بر روی آی‌پد و آیفون اقدام می‌کند.

با نصب برنامه‌های قانونی موجود در اپ استور اپل می‌توانید از بروز این حملات جلوگیری کنید. کاربرانی که دستگاه آن‌ها آلوده شده نیز باید پس از حذف برنامه‌ها، از هشداری با مضمون Untrusted App Developer استفاده کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23576 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/08/21 تعداد مشاهده: 1391
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر