کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738253991 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316479 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشخصات احتمالی گوشی‌ها و تبلت‌های سری Xperia Z4 سونی

هنوز مدت زیادی از معرفی پرچمداران جدید سری زد سونی نمی‌گذرد ،اما هم‌اکنون شایعاتی درباره نسل بعدی این سری از گوشی‌ها و تبلت‌های سونی به گوش می‌رسد.


Xperia Z4

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بر طبق اطلاعات دریافتی انتظار می‌رود نسل چهارم گوشی‌ها و تبلت‌های سری زد سونی با فاصله‌ی کمی نسبت به نسل سوم عرضه گردد.بر اساس همین شایعات نسل بعدی پرچم‌داران زد سونی شامل اکسپریا زد ۴، اکسپریا زد ۴ کامپکت، فبلت اکسپریا زد ۴ و تبلت اکسپریا زد ۴ خواهند بود.

شایعات بیان می‌کنند که گوشی هوشمند اکسپریا زد ۴ دارای شارژ وایرلس Qi خواهد بود و این بار برعکس گذشته،امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی تعبیه نشده و تنها کاربر می‌تواند از حافظه داخلی دستگاه استفاده کند. انتظار می‌رود اکسپریا زد ۴ دارای Flap همچنین گواهینامه IP۶۸ باشد.بر اساس طلاعات قبلی، در کنار این مشخصات باید صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح QHD یعنی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی را نیز قرار دهیم.

اکسپریا زد ۴ کامپکت نیز بر اساس شایعات دارای صفحه‌نمایش ۴٫۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ یا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است و طبق گفته‌ی سونی از همان پردازنده‌ی استفاده شده در اکسپریا زد ۴ در این نسخه نیز به کار گرفته خواهد شد.

گوشی هوشمند اکسپریا زد ۴ اولترا نیز به نظر می‌رسد نسبت به نسل قبلی خود تغییر چندان در ابعاد نداشته و از یک صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ استفاده خواهد کرد.

و اما تبلت سونی اکسپریا زد ۴، انتظار می‌رود همزمان با عرضه گوشی اکسپریا زد ۴ به بازار عرضه گردد. این تبلت دارای صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی با رزولوشن احتمالی  “۲۵۶۰ در ۱۴۴۰” QHD و یا “۳۸۴۰ در ۲۱۶۰” UHD خواهد بود. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی به کار رفته در تبلت سونی اکسپریا زد ۴ می‌توان به پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ، دوربین اصلی ۱۵ مگا پیکسل، دوربین جلو ۸ مگا پیکسل و پشتیبانی از نسل ۴ شبکه‌ی مخابراتی اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23598 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/08/22 تعداد مشاهده: 1403
کلید واژه ها:
سافت گذر