کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه‌ی بازی Call of Duty: Heroes برای آی‌اواس

Call-of-Duty-Heroes-1.0-for-iOS-iPhone-screenshot-001

پس از انتشار در استور برخی کشورهای محدود در مرداد ماه، سرانجام کمپانی بازی‌ساز Activison روز گذشته بازی رایگان Call of Duty: Heroes را به طور عمومی بر روی استور تمام کشورها قابل دسترس ساخت. گیم‌پلی این بازی تا حد زیادی یادآور بازی معروف و محبوب Clash of Clans است. کاربران به شیوه‌ای استراتژیک به هدایت ارتش خود می‌پردازند و دستورات مختلفی را جهت انجام به سربازها، قهرمانان، درون‌ها و سایر اعضای تیمشان صادر می‌کنند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ در شروع بازی شما نقش فرمانده یک پاسگاه مرزی را به عهده دارید. برای پیشرفت در طول بازی باید قلمروهای جدیدی را فتح کنید و با غنایم به دست آمده به توسعه‌ی پایگاهتان بپردازید. در کنار امکان هدایت گروهی تیم، امکان هدایت انفرادی افراد نیز وجود دارد و بسته به تصمیمی و استراتژی‌ای که دارید می‌توانید بین این دو حالت سوئیچ کنید.

 

Call-of-Duty-Heroes-1.0-for-iOS-iPhone-screenshot-002

 این عنوان در شرایطی عرضه شده است که یک هفته از عرضه‌ی بازی Call of Duty: Advanced Warfare و اپلیکیشن اختصاصی آن برای آی‌اواس می‌گذرد. سیستم پرداخت این بازی به صورت فریمیوم است. یعنی خود بازی را می‌توانید به رایگان دانلود کنید، اما این بدان معنا نیست که همه چیز را به رایگان می‌توانید به دست بیاورید. برای به دست آوردن کامل امکانات بازی امکان انجام خریدهای درون‌اپی به ارزش ۴.۹۹ تا ۴۹.۹۹ دلار وجود دارد.

 

 Call-of-Duty-Heroes-1.0-for-iOS-iPhone-screenshot-004

 البته همانطور که گفتیم برای امتحان‌کردن بازی نیازی به پرداختن هزینه‌ای نیست. در صورتی که علاقه‌مند به انجام Call of Duty: Advanced شده‌اید، به کمک این لینک می‌توانید به صفحه‌ی دانلود آن در اپ استور برسید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23624 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/08/24 تعداد مشاهده: 1685
سافت گذر