کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صفحه نمایش گلکسی نوت ۴ ، بهترینِ بهترین ها است

یکی دو ماه قبل شرکت Display Mate اعلام کرد اسمارت فون Apple iPhone 6 مجهز به بهترین و با کیفیت ترین صفحه نمایش در میان اسمارت فون ها و تبلت ها است. اما حال که Galaxy Note 4 پا به میدان گذاشته است آزمایش های این شرکت نشان میدهد iPhone 6 باید از سکوی اول پایین بیاید و جای خود را به Galaxy Note 4 بدهد.

Galaxy-Note-4-display

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ شرکت Display Mate از شناخته شده ترین و مطرح ترین شرکت ها در زمینه تست صفحات نمایش است و آمار اعلام شده از طرف این شرکت به دلیل در نظر گرفتن دقیقترین مسائل در آزمایشهای فنی از اعتبار بالایی برخوردار است.

بررسی های فنی نشانگر آنست که کیفیت و تفکیک رنگی صفحه نمایش Galaxy Note 4 از Galaxy Tab S که دارای یک صفحه نمایش Super AMOLED است و یا حتی از iPad Air 2 هم بالاتر است.

البته شرکت Display Mate از iPhone 6 Plus در آزمایشات فنی اش استفاده کرده است نه iPhone 6 چرا که صفحه نمایش هر دو از یک کیفیت برخوردار است.

بنابراین جایزه کامل ترین طیف رنگی و بالاترین دقت در تفکیک رنگ سفید به Galaxy Note 4 اختصاص یافت. با اینکه آزمایشات در حالت نمایشی Basic انجام شد اما بررسی های بعدی در حالت نمایشی Photo Pro هم به همان اندازه کیفیت و دقت بالایی را به نمایش گذاشت.

صفحه نمایش iPhone 6 هم به نوبه خود بهترین کیفیت را در نمایش مناظر طبیعی و همچنین تفکیک رنگ پوست انسان به ثبت رساند. در این دو زمینه، iPad Air 2 در مقام دوم ایستاد و iPhone 6 Plus هم رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

ظاهراً صفحه نمایش های اپل برای مناظر طبیعی تنظیم شده اند اما در زمینه تفکیک رنگ سفید و به نمایش گذاردن طیف کامل رنگها از Galaxy Note 4 عقب مانده اند.

در میان تبلت ها Samsung Galaxy Tab S با صفحه نمایش Super AMOLED از همه بهتر بود و از لحاظ توانایی نمایش دادن رنگ سفید خالص و طیف کامل رنگها در مقام دوم ایستاد اما از نظر طبیعی نشان دادن رنگ پوست و مناظر طبیعی در مکان سوم قرار گرفت.

Microsoft Surface Pro 3 هم از نظر قدرت نمایش طیف کامل رنگی و خلوص رنگ سفید در میان تبلت ها در مکان سوم ایستاد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23731 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/09/01 تعداد مشاهده: 1366
سافت گذر