کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316386 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بیش از یک‌چهارم مردم جهان از اینترنت استفاده می‌کنند

طبق گزارش منتشر شده ازسوي اتحاديه جهاني مخابرات، حدود 26 درصد از مردم جهان تا پايان سال 2009 كاربر اينترنت بودند.

در گزارش توسعه مخابرات جهاني / آي سي تي 2010 اتحاديه جهاني مخابرات (ITU) تصريح شده است كه نيمي از جمعيت جهان تا سال 2015 بايد به پهناي باند دسترسي داشته باشد.

طبق اين گزارش، شمار كاربران اينترنت بين سال 2003 تا 2009 دو برابر شده است و بخش تلفن همراه با پيش‌بيني رسيدن شمار مشتركان به پنج ميليارد نفر در سال جاري ميلادي، رونق مي‌يابد.

به گفته سامي البشير المرشد، مدير دفتر توسعه مخابرات ITU كه در كنفرانس اين سازمان در حيدرآباد هند سخن مي‌گفت، در حالي كه تحول بخش ICT قابل ملاحظه بوده، بسياري از افراد هم‌چنان از مزاياي جامعه اطلاعاتي بي‌بهره مانده‌اند.

به گفته سوزان تلتشر، مدير بخش بازار اطلاعات و آمار اين دفتر، بدون ذكر دسترسي به پهناي باند، بيش از 80 درصد مردم در كشورهاي در حال توسعه هنوز دسترسي به اينترنت ندارند.

طبق اين گزارش، در جهان توسعه يافته تقريبا 60 درصد از خانه ها در مقابل تنها 12 درصد در جهان در حال توسعه، به اينترنت دسترسي دارند.

به گفته تلتشر، ضريب نفوذ پهناي باند ثابت در كشورهاي در حال توسعه با حدود 3.5 درصد در پايان سال 2009 همچنان بسيار كم است و تسهيلات دسترسي به اينترنت عمومي بيشتري در جهان در حال توسعه براي جبران دسترسي غيريكنواخت در خانه ها مورد نياز است.

با اين همه بخش بزرگي از رشد ارتباطات در كشورهاي در حال توسعه در اصل به چين و هند مربوط است. اگرچه كشورهاي در حال توسعه اشتراك‌هاي تلفن همراه بيش‌تري نسبت به كشورهاي توسعه يافته دارند، بيش از يك سوم از مشتركان تلفن همراه در چين و هند هستند.

چين هم‌چنين در بخش پهناي باند ثابت پيشرفت خوبي داشته و در حال حاضر نيمي از اشتراك‌هاي پهناي باند در كشورهاي در حال توسعه مربوط به اين كشور است.

به گفته تلتشر، جز مساله اتصال، شكاف واضحي ميان محتوا و زبان‌ها وجود دارد و بيش از 50 درصد محتوا در اينترنت به معدودي از زبان‌ها به‌ويژه انگليسي است.

بنا بر گزارش ITU، با توجه به اينكه بيش از نيمي از كاربران اينترنت به زباني صحبت مي‌كنند كه حروف غيرلاتين دارند، اقدام اخير براي افزوده شدن نام‌هاي دامنه اينترنتي غيرلاتين به حروف لاتين توسعه مهمي به شمار مي‌رود.

طبق يافته‌هاي اين گزارش، هدف جامعه جهاني اطلاعاتي (WSIS) براي پخش صوتي و تصويري تا اندازه زيادي تحقق يافته زيرا جهان اكنون تحت پوشش راديو و تلويزيون زميني يا ماهواره‌يي قرار دارد. هدف WSIS پرداختن به نياز بهره بردن از فن‌آوري‌هاي پخش صوتي و تصويري براي كمك به كشورها به‌منظور حركت به سمت جامعه اطلاعاتي بوده است.

حدود 1.4 ميليارد خانه داراي تلويزيون در جهان تا پايان سال 2009 وجود داشته كه براي حدود پنج ميليون نفر دسترسي به تلويزيون را در خانه فراهم كرده است و ضريب نفوذ تلويزيون 97 درصد را نشان مي‌دهد كه نسبت به 73 درصد در سال 2002 افزايش يافته است. با اين همه ضريب نفوذ در آفريقا هم‌چنان پايين است و تنها 28 درصد از خانه‌ها صاحب تلويزيون هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2374 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/03/06 تعداد مشاهده: 1438
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر