کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروش پی‌سی کنسول Alienware Alpha آغاز می‌شود

دوران پی سی کنسول‌ها هنوز به طور رسمی آغاز نشده است. حداقل این اتفاق تا زمان عرضه پی سی کنسول استیم به نام Steam Machine در سال ۲۰۱۵ میلادی به وقوع نخواهد پیوست. با این حال کمپانی دل از امروز فروش پی‌سی‌های مخصوص بازی را مبتنی بر ساختار کنسولی آغاز کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ PC Console ها یا به عبارتی رایانه‌های شخصی که در ابعاد کوچک‌تر ولی سخت‌افزار قوی مخصوص بازی طراحی شده‌اند، چند سالی است که به صورت محدود در بازار شاهدشان هستیم اما کمپانی والو سال پیش از کنسول مبتنی بر معماری رایانه‌های شخصی به نام Steam Machine پرده برداشت و با این‌کار، شرکت‌های دیگر مانند دل و ایسوس را برای ساخت محصولات مشابه به تکاپو انداخت. حال شرکت دل پی‌سی کنسول خود را به نام Alienware Alpha با مشخصاتی قوی در چند بازه‌ی قیمتی به بازار عرضه کرده است.

Alienware Alpha از امروز در قفسه فروشگاه‌ها برای فروش در دسترس است. قیمت این PC کنسول از ۵۵۰ دلار شروع شده و تا ۹۰۰ دلار نیز برای نسخه‌های حرفه‌ای ادامه پیدا می‌کند. این دستگاه به همراه یک کنترلر ایکس باکس 360 و یک رابط کاربری اختصاصی به نام Alpha-UI مبتنی بر سیستم Big Picture استیم عرضه کرده است. البته برای آن دسته از کاربرانی که مایل به استفاده از رابط کاربری اختصاصی این کنسول نباشند، ویندوز ۸.۱ در نظر گرفته خواهد شد.

ارزان‌قیمت ترین مدل این کنسول مجهز به پردازنده دو هسته‌ای اینتل Corei3-4130T، پردازنده گرافیکی انویدیا جی فورس مدل GTX 860M با دو گیگابایت حافظه، چهار گیگابایت حافظه رم و ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی است. مدل‌های گران قیمت تر نیز از مشخصات سخت افزاری قدرتمند تری بهره می‌برند.

کمپانی دل برای آن دسته از کسانی که Alienware Alpha را پیش‌خرید کرده بودند یا در روز عرضه آن را تهیه می‌کنند، مجموعه‌ای از بازی‌های استیم را به ارزش تقریبی ۱۰۰ دلار، رایگان هدیه می‌دهد.

مدیر کل Alienware Alpha، فرانک آزور می‌گوید:

از سال گذشته عملیات نفس‌گیری را برای توسعه و تولید سیستمی که بتواند صدها عنوان بازی استیم را به خوبی اجرا کند شامل آن دسته از بازی‌هایی که طرفداران زیادی دارند و از امکانات یک تلویزیون امروزی پشتیبانی می‌کنند، آغاز کردیم. من و تیم سازنده‌ی این سیستم بسیار خرسند هستیم که توانستیم در نهایت به چشم‌انداز و هدف مشخص خود دست پیدا کنیم. اجرای بازی‌های پی‌سی در نمایشگرهای بزرگ و ارائه‌ی یک رایانه‌ی شخصی در قالب و اندازه‌ی کنسولی، تجربه‌ای نسل بعدی را به کاربران و هواداران ما اهدا کرده است که به آن‌ها اختیار این را می‌دهد چگونه، کجا و چه زمانی به بازی مشغول شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23760 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/09/03 تعداد مشاهده: 1728
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر