کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نفوذ به شبکه برق آمریکا

يک روزنامه آمريکايي مي گويد جاسوسان سايبر به شبکه برق آمريکا نفوذ کرده اند و برنامه هاي نرم افزاري روي آن سوار کرده اند که مي تواند اين سيستم را مختل کند.

 

به گزارش خبرگزاري رويترز وال استريت ژورنال چهارشنبه 8 آوريل (19 فروردين) به نقل از مقامات قبلي و فعلي امنيت ملي آمريکا نوشت اين جاسوسان از چين، روسيه و ساير کشورها بوده اند و به اعتقاد اين کارشناسان ماموريت يافته بودند که به سيستم برق آمريکا و کنترل کننده هاي آن راه يابند.

 

وال استريت ژورنال در مقاله اي که روي وب سايت آن منتشر شده است مي گويد تصور نمي رود اين نفوذ کنندگان به شبکه نيرو يا ساير زيرساخت هاي اصلي آسيب رسانده باشند، اما مقامات امنيتي مي گويند ممکن است اين جاسوسان در جريان يک بحران يا جنگ براي انجام اين کار سعي کنند.

 

يک مقام ارشد اطلاعاتي به وال استريت ژورنال گفت: "چيني ها سعي کردند از زيرساخت ها از جمله شبکه برق نقشه برداري کنند."[چين اتهام جاسوسي رايانه اي را رد کرد] يک مقام سابق وزارت امنيت داخلي آمريکا نيز گفت که ظاهرا اين جاسوسي در سراسر آمريکا انجام گرفته و شرکت يا ناحيه بخصوصي را هدف قرار نداده است. اين مقام سابق اطلاعاتي با اشاره به شبکه برق آمريکا به روزنامه گفت: "نفوذهايي انجام شده و در حال افزايش بوده است. موارد متعددي در سال گذشته انجام گرفته است."

 

مقام ارشد اطلاعاتي گفت مقاماتي که اين نفوذها را بررسي مي کرده اند، دريافته اند که ابزارهاي نرم افزاري که نفوذکنندگان به جاي گذاشته اند، مي تواند اجزاي زيرساخت را تخريب کند. او افزود: "اگر جنگي بين ما و آنها درگيرد، ممکن است آنها سعي کنند که اين نرم افزارها را به کار اندازند."

 

اين مقامات اطلاعاتي مي گويند فاضلاب و ساير سيستم هاي زيرساختي نيز ممکن است در معرض خطر باشند. به گفته متخصصان امنيت سايبر پيچيدگي نفوذهايي که به شبکه ها در آمريکا انجام گرفته و سيستم برق و ساير سيستم هاي زيرساخت را دربرمي گيرد، بيانگر آن است که دولت هاي مانند چين و روسيه و نه گروهايي مانند القاعده، ممکن است در آن نقش داشته باشند.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 239 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: همشهري آنلاين تاریخ خبر: 1388/01/21 تعداد مشاهده: 1249
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر